Nieuwe PHP Hulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John Cena

John Cena

27/11/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Dames en Heren,

Aangezien Bas niet antwoord op zijn emails, en ik van verschillende kanten positieve reacties ontvang van mensen, ben ik eens benieuwd of er mensen zijn te porren zijn voor een samen schrijven van een nieuwe versie van PHP Hulp.

Vervolgens kunnen we die site zelf in de hand gaan houden.
Is hier uberhaupt animo voor, of roepen jullie, deze site is goed genoeg, houdt maar op met zeuren.

Chilion

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 07:42:05

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

27/11/2008 11:18:00
Quote Anchor link
Ben best bereid om deze uitdaging aan te gaan. Maar echter denk ik dat je dan beter de bestanden aan Bas kan vragen, want naar wat ik heb gehoord is dat hij al wel aardig wat het gedaan en het is zonde dat onbenut te houden.

Edit:

+ alle mensen die phphulp sponsoren en of helpen moeten het er wel mee eens zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

27/11/2008 11:20:00
Quote Anchor link
Op enkele kleine wensen na ben ik zeer tevreden met de huidige versie van phphulp.nl

Wat ik nog erg mis:
Het eenvoudig terug kunnen vinden van threads waarbinnen ik gereageerd heb.
Zo kan ik reacties op mijn reactie sneller terug vinden, en daar eventueel weer op reageren.

Het blokjes "laatste forum berichten" mag van mijn wel de laatste 25 items bevatten in plaats van laatste 12

Jacco Engel

Jacco Engel

27/11/2008 11:21:00
Quote Anchor link
Ben het er niet mee eens.

Site moet onder het beheer van 1 persoon blijven anders ga je conflicten krijgen en dat gaat je site niet ten goede komen.

Als gevolg daar van is mijn vraag, wie ben jij om te zeggen "wij" schrijven de site wel en pakken ook meteen de communety af die Bas met veel pijn en moeite heeft opgebouwd.

Als hij daar vanaf wil om wat voor reden dan ook moet hij dit zelf maar aan geven maar ik vind het niet aan ons om een soort van staatsgreep op phphulp te doen alleen omdat de gang van zaken ons niet bevalt.

Mitchell

Mitchell

27/11/2008 11:23:00
Quote Anchor link
Vind het systeem al goed genoeg persoonlijk, maar aan het design mag wel wat gebeuren. :)

M Ypma

M Ypma

27/11/2008 11:29:00
Quote Anchor link
@Jacco,

Ik snap je punt hoor. Maar hoelang worden er al dingen toegezegd? Hoelang laat Bas al niks meer van zich horen? Allemaal punten waaruit voor mij duidelijk genoeg blijkt dat Bas de tijd die phphulp van hem vraagt niet meer kan bieden. En dus als hij die tijd niet heeft, zal hij een keuze moeten maken en de community overdragen aan iemand die wel die tijd heeft. Is toch helemaal geen verkeerde gedachte? En als Bas deze beslissing niet wilt nemen, zal toch echt iemand anders initiatief moeten tonen, en dat is wat hier nu gebeurt. Aangezien veel mensen er zo over denken, weet ik toch zeker dat er hier iets niet klopt.

Jacco Engel

Jacco Engel

27/11/2008 11:32:00
Quote Anchor link
@Ypma

Ben het er tot op zekere hoogte wel me eens maar wat ik wil zeggen is,dat we iig het initiatief bij bas laten liggen en geen gekke dingen gaan doen.

Nu hij weet dat er animo is om het over te nemen kan hij dit overwegen. maar zoals ik al zei laten we het initiatief bij bas laten.

Mr.Moe

Mr.Moe

27/11/2008 11:37:00
Quote Anchor link
Jacco heeft hier wel een punt hoor.

Als BAS even goed nadenkt, dan beseft hij waarschijnlijk wel dat hij er geen tijd meer voor heeft en dan kan hij er eens over beginnen denken om het door te geven.
Je kan niet zomaar iemand zijn inspanningen stelen.

Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2008 12:14:00
Quote Anchor link
En waarom niet verder bouwen, als Bas geen tijd heeft, maar het wel zijn community laten? Samen staan we sterk, dat zeker maar Bas heeft het wel met pijn en moeite opgebouwd tot wat het nu i.
Als we het bouwen, doen we dat voor de community en niet om er zelf ook wat uit te halen.. Bouwen met elkaar kan, evt. ook met Bas zijn files, maar dan doen we het om PHPhulp beter te maken, en blijft het bezit van Bas.

Ik snap ook niet waarom meteen gezegd wordt de community over te nemen.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/11/2008 12:15:00
Quote Anchor link
Bas is bezig met de website.
Dit is al meerdere malen besproken, geduld is een schone zaak en strekt de mensheid tot vermaakt.

Ik sluit dit topic, omdat het geen zin heeft om er verder over te discusieren

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.