Nieuwe PHPhulp
Ik word echt helemaal gek van deze klote site. Elke pagina doet er echt minimaal 5 seconden om om te laden. Ik weet niet of dit aan de hosting ligt, of dat iemand vreselijk veel verkrachte queries draait, maar dit is niet normaal.
Ik denk dat dit één van de redenen is dat PHPhulp niet eens in de buurt van PHPfreakz komt. Freakz is supersnel, Hulp is supertraag.
Ik haak 9 van de 10 keer af als ik hier kom, zeker als ik op een andere computer zit, zoals op school. Dan kan je phphulp gewoon niet normaal bezoeken.
Ik hoop dat het allemaal snel vernieuwd wordt :)
Dus.. wanneer??
ik vind dit niet zo erg. bij mij gaat het snel maar die zoekmachine hieronder werkt bij mij niet altijd. eerst zie je ongeldige zoekactie en dan druk ik nog een en dan werkt het.
bij de zoekmachine moet je klikken, je mag geen ENTER gebruiken
denk dat het eerder aan je internetverbinding ligt..
hier issie ook snel.. nieuwe versie duurt ff wat langer, wil site in divjes hebben :)) allemaal css.. heb nu tabels, maar is zo gedaan met mijn nieuwe ervaringen :))
misschien je 56k6 modem eens omruilen voor kabel ofzo..
:))))) vroege fluitende vogeltjes zijn liev ;x
Bedoel je daar jezelf mee? Neej toch? ;)
alle sites gaan super snel behalve deze site doet 5 secondern per pagina het is echt niet leuk meer voor te surfen hier
ik heb een downstream van 2,2mb en upstream van 340kb, dus daar ligt het niet aan
o ja, en het ligt niet aan de ping, die is goed
Quote:
deze site is top! freakz is okay, maar hier komt de echte hulp vandaan!
*ik wil niet de boel hier gaan afkraken* maar deze site is echt niet top, ik verwacht voor een phpcommunity iets meer kwaleit...
maar daar heeft niemand last van dussss, TOP :D
Ik moet eerlijk wezen hier laad hij ook niet super snel :/ Dus ik wacht er ook met plezier op :)
ik maak um zo snel mogelijk af!! ik ga vandaag de layout in divjes zetten en iets bedenken op weergave php codes..
Het duurt bij maar maar 2 seconden ofso0w hoor :)
normaal heb ik geen snelheids problemen voor phphulp, maar vandaag had ik zelfs een timeout bij het openen van deze site:p dan is ie wel heel erg sloom:P
op school heb ik er ook problemen mee, maar het is vakantie op dit moment zodus ;)
maar ik denk niet dat het aan je html ligt dat hij zo traag laadt maar omdat je een trage server hebt
De site is nu verschirkkelijk snel ik weet niet dat je iets veranderde ?? het is lijk phpfreakz nu :D maar this dan ook half1 dus waarschijnlijk minder volk online he :D
haha :P
maar soms schiet het echt niet op, dan zit je gewoon echt 5 sec te wachten voordat de pagina zelfs maar begint met laden