Nieuwe PHPHulp
Hoe staat het ermee en wat is de huidige releasedatum??
Maar vorige keer hebben ze gezegt dat het weer niet doorging en dan weer wel.
Dus denk eerst 2x na als ze hier iets zeggen :)
Grtz
32-13-2008
Webmakerij schreef op 01.05.2008 14:36:
32-13-2008
Lol, jij hebt erveel vertrouwen in ;)
Duke Nukem Forever
Tegelijk met Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
Owja:S heb ik niet mee gekregen en ik kan het topic ook niet vinden waarin gezegd zou zijn dat het niet doorging.
Akkoord?
maar mag je wel vertellen of ik in dagen,weken, maanden of jaren moet denken?
Het was in een van de PHPHULP nieuws categorie.
Maar hij ging wel door.
Beetje jammer Aron :P
Ik ga akkoord met je antwoord, maar Chris niet..
Hipska schreef op 01.05.2008 14:59:
Het gaat echt wel door, maar we wensen geen nieuwe lanceerdatum meer te vermelden, anders legt iedereen te veel druk op ons/Bas.
Akkoord?
Akkoord?
Logisch, elke keer release dates missen word je vanzelf moe.
Btw ook te snappen dat hij het niet haalt, hij wil mijn hulp niet!
Paul schreef op 10.05.2008 21:24:
Hipska schreef op 01.05.2008 14:59:
Het gaat echt wel door, maar we wensen geen nieuwe lanceerdatum meer te vermelden, anders legt iedereen te veel druk op ons/Bas.
Akkoord?
Akkoord?
Bas , wil niet dat iemand meehelpt. Ik denk dat het aankomt op eerlijkheid en vertrouwen. Volgens mij denkt hij dat zijn site gaat uitlekken tot een groot hackersnetwerk ofzo ?..
wouter schreef op 10.05.2008 22:13:
Bas , wil niet dat iemand meehelpt. Ik denk dat het aankomt op eerlijkheid en vertrouwen. Volgens mij denkt hij dat zijn site gaat uitlekken tot een groot hackersnetwerk ofzo ?..
No offence hoor, maar als jij mee gaat helpen dat lekt de code van phphulp niet uit naar een hackersnetwerk (wat heb jij een fantasie, wat moeten ze d'r mee? Niks...). Maar dan komen d'r gewoon al genoeg gaten in te zitten dat hackers niet eens naar de code hoeven te kijken. Oftewel, dat zou geen enkele verbetering zijn (weet ook niet of de nieuwe phphulp een verbetering is, maar dat zien we dan wel)....
Ontopic please. De topicvraag is reeds beantwoord.
Samenwerken kan alleen wanneer alle partijen doen wat ze beloven, oftewel deadlines stellen voor bepaalde dingen. Bas zou zichzelf opzadelen met verplichtingen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Daarbij komt de vraag: naar wie gaan die "inkomsten" die PHPhulp genereert met de advertenties. Wie is verantwoordelijk voor de broncode? Mogen anderen dingen uit de PHPhulp broncode ook voor andere sites gebruiken? Wat als Bas PHPhulp verkoopt of overdraagt aan een andere partij en een van de programmeurs is het er niet mee eens? Kortom: het is niet zo simpel als het lijkt. Tussen goeie vrienden is dit niet zo'n regelwerk, maar met redelijk onbekenden is het een stuk strikter, en moet je serieus over deze situaties gaan nadenken.
Maar toch vind ik een jaar/2jaar aan 1 website werken toch wel een tikkie lang, of heb ik dat nou zo verkeerd? :S
er is natuurlijk geen haast bij, maar ik heb wel onwijs zin in een vernieuwd PHPHulp :)
i agree
Me too..
Ik wil nu geen druk op jullie schouders leggen, maar hoe langer hoe duurt, hoe meer ik ga verwachten natuurlijk ;-)
Thomas schreef op 11.05.2008 10:20:
Ik wil nu geen druk op jullie schouders leggen, maar hoe langer hoe duurt, hoe meer ik ga verwachten natuurlijk ;-)
Jullie? Bas is één grote ego.