Nieuwe PHPHulp
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Volgens mij studeert bas ook nog wel, en dan heb je geen 3 uur per dag de tijd om even aan een vrijwillig project te werken, hij moet waarschijnlijk ook nog wel eens te stappen,, dus laat hem lekker de tijd nemen..
We hebben de tijd en wachten rustig af, en hopelijk ooit op een dag.....
De nieuwe versie komt wel, maar wanneer is nog niet helemaal duidelijk. Er wordt aan gewerkt.
Hmm ik hoop dat gelijk word gefixed dat je op meerdere PC's ingelogd kan zijn. Als ik switch tussen mn laptop en desktop moet ik telkens opnieuw inloggen :(
En ik snap waarom bas alleen werkt. Zelf ook probleem gehad met het werken in teamverband, daardoor is alles uiteindelijk gestopt omdat verplichtingen idd niet nagekomen werden en teamleden niet eens mee antwoorden op vragen of enig ander teken van leven gaven. Als je alleen werkt gaat het beter, maar dan heb je niet iemand die je achter je broek zit om te zorgen dat je doorwerkt (dat merk ik nu weer).
Ik werk altijd alleen, ik heb wel eens met een groepje proberen een spel ofzo te maken van mensen van een forum. Nou, dat ging ook niet geweldig ... Het is nooit verder gekomen dan een inlog script.
Ik werk altijd met z'n 2en: veel gezelliger, je kan elkaar helpen als je ergens niet uit komt en het gaat (minstens) dubbel zo snel.
Een team moet je ook opbouwen met leden waarvan je weet dat ze afspraken nakomen. Je moet ook harde regels en deadlines opstellen, en duidelijke afspraken maken.
De nieuwe versie komt in elk geval, wanneer is onbekend, maar Bas werkt er wel aan naast al zijn dagelijkse/ wekelijkse beslommeringen. Geduld is een schone zaak, en deze versie draait ook nog gewoon ;) Vragen kunnen dus nog steeds gewoon gesteld worden..
Ik vind dat dat gezeur eigenlijk wel eens afgelopen mag zijn. "Wanneer komt die nieuwe versie nou???" Ja, wat doet dat er toe? Hang je hier rond om anderen te helpen, of om op de schoonheid van deze website te kikken?
Djemo schreef op 11.05.2008 21:51:
Ik vind dat dat gezeur eigenlijk wel eens afgelopen mag zijn. "Wanneer komt die nieuwe versie nou???" Ja, wat doet dat er toe? Hang je hier rond om anderen te helpen, of om op de schoonheid van deze website te kikken?
Er is gezegd dat er een nieuwe phphulp komt, dat maakt vele phphulpers (jou blijkbaar niet) nieuwsgierig naar waar Bas ons mee gaat verblijden.
Als er op releasedata niets nieuws is raakt men benieuwd naar hoe het er mee staat en of het er überhaupt wel komt (heel vreemd is dat niet dacht ik toch?).
Uiteraard is deze site bedoeld om elkaar te helpen, maar wellicht kan de nieuwe phphulp dit bevorderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Aron K
Op zich heeft Djemo wel gelijk, en dat is ook wat ik (deels) aanhaalde in mijn vorige bericht. Voorlopig kunnen we nog steeds anderen prima helpen op het forum zoals het nu is, als het nu totaal niet werkte, dan was er ook meer haast geweest met de nieuwe versie.
Daar heb je gelijk in, nu doet het ook waarvoor het gemaakt is, maar dat neemt niet weg dat ik(en vast velen met mij) nieuwsgierig zijn naar de nieuwe versie.
Ook dat de HTML en CSS niet invalide (:P) zijn vind ik niet zo leuk staan hier in FireFox (ik bedoel dus die plugin waarmee je te zien krijgt of de pagina valid is ect.).
Dus bas, als je ooit van het blauwe af wil of een nieuwe layout, ik zou best wat voor je willen maken!
Tommy schreef op 11.05.2008 23:52:
PHPhulp vind ik nu perfect qua stractuur ect, qua scripting is er niets mis mee (hoop het iig niet) ..
Je weet niet waarover je praat..
Wat vind jij er dan nu mis aan? En heb je de scripting gezien dan?
Tommy schreef op 12.05.2008 00:18:
Wat vind jij er dan nu mis aan? En heb je de scripting gezien dan?
De scripting hoef je niet gezien te hebben.
De website zit inderdaad vol met bugs :-)
Tommy schreef op 12.05.2008 00:18:
Wat vind jij er dan nu mis aan?
Dat je kunt posten in het adminforum. Dat je je voor kunt doen als iemand anders. Dat je andermans posts kunt wijzigen.
Bij tut's, scripts en boeken kun je aan de titel die aan de zijkant de weer te geven titel veranderen.
De releasedatum is…
…in mei: teruggave 8 tot 1
…in juni of juli: teruggave 6 tot 1
…in de zomervakantie: teruggave 4 tot 1
…dit jaar: teruggave 2 tot 1
…volgend jaar: teruggave 1 tot 1