Nieuwe PHPHulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

12/05/2008 15:08:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 11.05.2008 14:28:
Bas is inderdaad ook erg druk met andere dingen. Het is een vrijwillig project en dan kan iemand niet heel veel tijd in gaan steken. Naast werk en dergelijke zijn ook privé dingen natuurlijk erg belangrijk.
De nieuwe versie komt wel, maar wanneer is nog niet helemaal duidelijk. Er wordt aan gewerkt.

Niet mee eens, hij heeft de voordelen dat verplicht je ook tot dingen. De release datum is nu mischien al wel 5 keer uitgesteld. Kan je mijns inziens niet maken

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 12:20:23

- -

- -

12/05/2008 15:24:00
Quote Anchor link
Was het niet zo dat er al een boel klaar was trouwens? Mod's e.d. konden de nieuwe site toch al bekijken?

Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 15:32:00
Quote Anchor link
Laat Bas nou es rustig doorwerken aan zijn nieuwe versie zonder dat jullie hem steeds moeten opjagen...

Hij heeft idd nog dingen aan zijn hoofd (privé,werk, e.d.), gelieve daar toch wat begrip voor te hebben.

Als hij de nieuwe versie klaar heeft zal hij jullie dat wel laten weten, hij wenst liever geen release datum meer te vermelden.

En @Klaasjan: Volgens mij is die maar 2 keer uitgesteld.

Tom K

Tom K

12/05/2008 15:34:00
Quote Anchor link
mij maakt het echt niet uit wanneer de nieuwe site klaar is. ik vind deze site goed werken, de layout is niet echt mooi, maar wel erg overzichtelijk. En ik heb liever een nieuwe site zonder bugs dan een nieuwe site met bugs, dus laat Bas nog rustig verder scripten totdat er in de nieuwe site weinig of helemaal geen bugs zitten

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

12/05/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Hij leest deze reactie's toch niet. Dus we jagen hem helemaal niet op. Gaat lekker makkelijk zonder dat ie de reactie's leest.

Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 16:12:00
Quote Anchor link
Dat Bas de moeite niet wil doen / geen zin heeft om hier in dit nutteloos topic te reageren, wil niet zeggen dat hij ze niet leest he.

Ik had het topic ook gevolgd vanaf post 1 en pas op pagina 3 een bericht geplaatst omdat ik dan pas vond dat het nodig was..

M Ypma

M Ypma

12/05/2008 16:51:00
Quote Anchor link
Ik ben met het wel Klaasjan Boven eens.
Er hangt een community aan PHPhulp. Je zal wat moeten doen om je mensen tevreden te houden.
Ik vind het heel makkelijk om te zeggen dat Bas het ook druk heeft met prive en werk. Heb je niet de tijd om deze community te blijven voorzien van noodzakelijke wensen/veranderingen, dan wordt het misschien tijd om de site over te dragen aan een ander die er wel de benodige tijd in kan steken.

En ik vind ook niet dat men (moderators en anderen) het de gebruikers kwalijk kan nemen dat men hierom blijft vragen. De community is tenslotte al 2 keer lekker gemaakt met een dode mus. Een fout van PHPhulp waarvan PHPhulp op de blaren zal moeten zitten en niet de gebruiker scheef aan moet kijken, dat zou een dubbele misstap zijn.

Robert Deiman

Robert Deiman

12/05/2008 17:41:00
Quote Anchor link
@Ypma
Deze community doet hij vrijwillig he, niet voor een baas. Ik neem het jullie niet kwalijk dat jullie erom vragen, maar hou het dan bij vragen, en ga niet klagen dat het niet snel genoeg gaat.
Het was niet handig van Bas om in een vrij vroeg stadium al een release datum aan te geven, die hij dus achteraf wegens allerlei randzaken niet kan halen. Dat neemt niet weg dat het goed bouwen van de community wel veel tijd en moeite kost.

Aron K

Aron K

12/05/2008 17:50:00
Quote Anchor link
Ooit (niemand weet wanneer) zal de nieuwe phphulp er zijn en dan iedereen zal eeuwig gelukkig zijn. Maar tot dan zullen wij (of je het wilt of niet) moeten leven met deze phphulp (die nog steeds doet waarvoor hij gemaakt is) en daar is niks aan te doen.

Probleem opgelost dacht ik.

B a s
Beheerder

B a s

12/05/2008 18:11:00
Quote Anchor link
Ik lees dit topic wel. Ik heb er nu ook wat spijt van dat ik die data doorgaf en dat deze niet gehaald is. We zijn er echter nog wel mee bezig en ik heb hem ook liever vandaag af dan morgen. Naast dat jullie het heel vervelend vinden om erop te moeten wachten, vind ik het ook heel vervelend want ik baal er ook van dat ik die zelf aangegeven deadlines niet heb gehaald.

Omdat het grotendeel dat in dit topic post hier regular is, zou een vernieuwing in jullie ogen erg leuk zijn. Dit qua functionaliteit en uiterlijk. Er komen echter +/- 15.000 unieke bezoekers per dag op deze website, waarvan sommige op het forum posten maar sommige ook gewoon artikelen en scripts bekijken. Vergeet niet dat dit ook een belangrijk deel is van de community. Zij vinden nog steeds wat ze zoeken. De vernieuwingen zijn voornamelijk het uiterlijk, de code en er komen een aantal nieuwe functionaliteiten voor leden, dus of het echt noodzakelijk is om een nieuwe versie te lanceren, niet echt. Dat wil niet zeggen dat ik de vrije tijd die ik heb in PHPhulp stop. Zowel niet in het muteren van content als programmeren en e-mails beantwoorden die dagelijks binnen stromen.

Het is jullie volste recht om te blijven vragen ;-). Als het jullie te lang duurt dan is dan even niet anders. Heb een aantal keer aangegeven dat ik die data niet had moeten posten, maar was toen gewoon te enthousiast om het niet te laten weten. Er is wat aan te doen en daar ben ik mee bezig!

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

12/05/2008 18:36:00
Quote Anchor link
goed gezegt bas! iemand bier?

Aron K

Aron K

12/05/2008 18:37:00
Quote Anchor link
Lekker Tommy, Alcohol onder de 16 nog even niet.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

12/05/2008 18:39:00
Quote Anchor link
Wie zegt dat ik nog geen 16 ben? Misschien ben ik wel zo'n vieze dikke pedofiel.. Wie weet ^^

Aron K

Aron K

12/05/2008 18:40:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 12.05.2008 18:39:
Wie zegt dat ik nog geen 16 ben? Misschien ben ik wel zo'n vieze dikke pedofiel.. Wie weet ^^

Ik had het ook niet over jou, maar over je vriendin:P

Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/05/2008 18:46:00
Quote Anchor link
Quote:
Als er op releasedata niets nieuws is raakt men benieuwd naar hoe het er mee staat en of het er überhaupt wel komt (heel vreemd is dat niet dacht ik toch?).

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de nieuwe website, altijd leuk vernieuwingen. Maar er is hier nu al zoveel over gespeculeerd en zoveel over geklaagd, dat het toch onderhand wel duidelijk moge zijn dat het gewoon niet gehaald is.

Dat mag dan misschien balen zijn, het is nu eenmaal niet anders. Bas doet dit vrijwillig - voor de zoveelste keer - en heeft dus helemaal geen plicht te haasten. Leden en bezoekers tevreden houden is een ander verhaal. Deze website functionaliseert op zich goed, bugs zijn er, maar zo storend vind ik dat nou ook weer niet. Natuurlijk ben je een lay-out op een gegeven moment beu, maar dan moet je maar denken aan de tijd die komen gaat: een nieuw uiterlijk. Slik en doe wat je hier komt doen ;-).

Wat dat betreft wacht ik rustig af, ga me niet druk maken om niet gehaalde deadlines. Zolang ik maar lekker kan doen wat ik het liefste doe; zolang hier op de website maar kan gebeuren waar het allemaal om gaat. Het heet niet voor niets PHPhulp :-).

@Tommy: dat zegt je geboortedatum op je profiel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

12/05/2008 19:16:00
Quote Anchor link
Chris schreef op 12.05.2008 12:10:
Bij tut's, scripts en boeken kun je aan de titel die aan de zijkant de weer te geven titel veranderen.

D'r zijn verschillende mensen met dezelfde nick:
Tommy, Tommy en Tommy.
Chris RCnet.nl, Chris, Chris, Chris, Chris, Chris en Chris.
Jelmer en Jelmer.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer...
Edit:
Natuurlijk kan je zelf je naam veranderen, dat hoort niet, als een nick al in gebruik is, dan is die in gebruik. Profielen zijn dus duidelijk vanuit het profielid bedacht.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

- -

- -

12/05/2008 19:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 12.05.2008 19:16:
Chris schreef op 12.05.2008 12:10:
Bij tut's, scripts en boeken kun je aan de titel die aan de zijkant de weer te geven titel veranderen.

D'r zijn verschillende mensen met dezelfde nick:
Tommy, Tommy en Tommy.
Chris, Chris, Chris, Chris, Chris, Chris en Chris.
Jelmer en Jelmer.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer...

Hmz, verander me naam wel weer terug naar Kruidnootje RCnet.nl of iets dergelijks. One-of-a-kind (H)

Nee, blijf wel bij iChris.nl -> uniekst van allemaal :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.