Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 ... 36 37 38 volgende »
wesley schreef op 18.01.2010 11:20:
Zou iedereen kunnen stoppen met kankeren? Ik krijg er een depressie van. Grapjes maken mag, maar mensen keihard benaderen niet. Vind ik een beetje gay. Als je daar zin in hebt ga dan op hyves krabbelen, of bel elkaars ouders op.
Ik geef je gelijk over dat stoppen. maar dan over het stoppen met schelden met kanker. Daar wordt ik depressief van. Dus ik verzoek je vriendelijk het wat minder aan te doen voortaan. Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
Niels schreef op 18.01.2010 11:40:
Ik geef je gelijk over dat stoppen. maar dan over het stoppen met schelden met kanker. Daar wordt ik depressief van.
Kanker verziekt je taal!
Of is dit ook een grapje?
Zou iedereen kunnen stoppen met kankeren? Ik krijg er een depressie van. Grapjes maken mag, maar mensen keihard benaderen niet. Vind ik een beetje gay. Als je daar zin in hebt ga dan op hyves krabbelen, of bel elkaars ouders op.
Ik geef je gelijk over dat stoppen. maar dan over het stoppen met schelden met kanker. Daar wordt ik depressief van.
Kanker verziekt je taal!
Of is dit ook een grapje?
Kankeren is geen scheldwoord dus stel je niet aan.
+ Kanker verziekt misschien JOUW taal, mij doet het niets hoor
Waarom beginnen mensen hier alleen over te zeiken als ze er zelf mee te maken hebben gehad?
Mijn tante is er ook aan overleden, maar het woord kanker niet gebruiken haalt er niet terug, en het is ook niet dat je daarmee iets verhelpt ofzo.
Ik vind het meer een mooie trap back to reality
EDIT
@Nico
Ja heb je gelijk in. Maar als het nog zo kort is geleden vind ik het even wat minder om het woord te horen. Maar goed.
al wat gehoord van bas iemand?
Gozer. Waarom mogen wij niet een beetje fun maken hier? Iedereen heeft door dat er steeds meer uistel komt (al kan de 19e nog gehaald worden, go Bas!), dus mogen we onszelf dan niet een beetje vermaken?
Volgens mij halen mensen de ziekte kanker en het werkwoord kankeren hier een beetje door elkaar.
iemand zin om een flashgametje over bas te maken?
Haha.. martel spel?
@uuh.. zo een beetje iedereen die wat tegen het woord 'kankeren' heeft:
http://www.encyclo.nl/begrip/kankeren
Code (php)
1
2
2
KANKEREN
-afkraken -brommen -klagen -vorm van kanker -mopperen -morren -Nederlands werkwoord -pruttelen -voortdurend mopperen -zeuren -zich moreel beklagen -ontevreden mopperen
-afkraken -brommen -klagen -vorm van kanker -mopperen -morren -Nederlands werkwoord -pruttelen -voortdurend mopperen -zeuren -zich moreel beklagen -ontevreden mopperen
*kuch*
En een beetje fun, sure. Maar mensen waren elkaar onderling aan het afkraken. Dat is nogal... Over de top. We moeten elkaar helpen niet aanvallen. Tenzij je graag vernederd wordt.. Dat kan ook. Ik probeerde alleen maar de barmhartige Samaritaan te spelen :P een beetje orde in de zaak. Als je wilt pesten, doe het dan gericht jegens Bas *kuch* Al vind ik dat hij dat ook niet verdient.
Ik dacht aan een boogschiet spel. Doel is bas met een appel op zijn hoofd.
Lol die wou ik eerst neerzetten. Dat was het eerste waar ik aan dacht:P
@Wesley
Zand er over:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn
Weet ik veel:P Op spele.nl zit ook ergens zo'n game geloof ik..
Hmmm... Moet je wel een foto van bas hebben he :P En het leek mij leuker om iets in thema te doen. zoals 10 manier waarop bas reageert als er iets misloopt.
Ja, zo'n soort flowchart zoals je tegenwoordig altijd en overal ziet. Iemand?
PHP Newbie schreef op 17.01.2010 22:09:
Forwarden? Gmail haalt gewoon iedere minuut mijn pop3 leeg van verschillende accounts.
Tommy schreef op 17.01.2010 21:29:
Ik forward gewoon alles naar één Gmail account, net zo simpel. Eventueel meerdere aliassen in Gmail aanmaken.
Pepijn schreef op 17.01.2010 21:28:
Ik heb meerdere email accounts, nadeel van webmail is dat je er maar een tegelijkertijd kan gebruiken. Of je moet uitloggen, en dan weer inloggen.
Ik forward gewoon alles naar één Gmail account, net zo simpel. Eventueel meerdere aliassen in Gmail aanmaken.
Forwarden? Gmail haalt gewoon iedere minuut mijn pop3 leeg van verschillende accounts.
Ik kan toch bijv. in DA een mailadres forwarden naar mijn Gmail adres. Maar goed, dat doe ik ook m'n pop3 boxen leeg halen, al vind ik dat minder om de rede die jij ook aangeeft, gaat om de x minuten. En dat is ook minder prettig voor je eigen server als je die draait, dan wordt iedere minuut je server gecheckt voor nieuwe mail, dan liever forwarden. Dat is tenminste (semi) live.
Denk je echt dat na zulke comments hij er nog veel zin in heeft?
Doe maar allemaal even volwassen worden
@wes: Daar ben ik het ook volledig mee eens hoor! Dit is Bas zijn project en hij mag zelf weten wat hij ermee moet doen. Maar als hij nu voor de zoveelste keer beloofd heeft om met een update te komen en dan zijn beloftes toch niet nakomt, kan dat irritaties opwekken. Belofte maakt schuld, of het een hobbyproject is of niet.
wes schreef op 18.01.2010 14:20:
Lekker zijn jullie allemaal, voor Bas is dit nog altijd een hobbyprojectje, hij hoeft niet perse dit te doen, maar hij doet zn best om een upgrade te maken.
+1!
Maar als hij het niet meer wil doen zou ik graag hem van zijn troon zetten en er (zoals ik al zei) een anarchistische community van maken. Ik zou graag bij elkaar gaan zitten met een klein groepje developers en designers om een goed, bugvrij opensource systeem te ontwerpen. Geen mods, geen admins, geen alleen heerschappij, geen dictator, geen regels, alleen moreel denken en duidelijke FAQs, topics die worden geopend waarin de vraag duidelijk in een FAQ te vinden is worden dmv stemmen gesloten/verwijderd. Geen punten systeem, geen straffen systeem, geen rangen, geen postcount, iedereen gelijk. Alles vrijwillig!
Je haalt de woorden uit de mond. Moet je kijken, We hebben al een tijdje geen mods meer. En het gaat toch perfect? Het bumpen is perfect op te lossen door punten te geven. Naarmate dat je punten hebt gaat je topic omhoog. En bij zoveel minpunten wordt het topic gesloten. Een limiet aantal post/topics per dag? Enz enz enz..
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 ... 36 37 38 volgende »