Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 ... 36 37 38 volgende »
Eigenlijk is dit zoals kindertjes doen; naar de klok staren in de hoop dat de wijzertjes sneller vooruit lopen...
Karl schreef op 18.01.2010 22:05:
Vind het ook wel grappig, hoe iedereen zich bezig houdt met de nieuwe versie, ook al beweren ze van niet.Eigenlijk is dit zoals kindertjes doen; naar de klok staren in de hoop dat de wijzertjes sneller vooruit lopen...
Mr.Moe schreef op 18.01.2010 22:07:
Karl schreef op 18.01.2010 22:05:
Vind het ook wel grappig, hoe iedereen zich bezig houdt met de nieuwe versie, ook al beweren ze van niet.Eigenlijk is dit zoals kindertjes doen; naar de klok staren in de hoop dat de wijzertjes sneller vooruit lopen...
ja tuurlijk houden we ons bezig met de nieuwe PHPhulp bas laat niks los over de nieuwe zelfs geen screen:O mja over iets minder dan 2 uur zou hij er moeten zijn xD
Dit gaat echt wel tegenvallen als het er komt, mensen verwachten er veel te veel van :)
Yearupie schreef op 18.01.2010 22:09:
Dit gaat echt wel tegenvallen als het er komt, mensen verwachten er veel te veel van :)
Dat heb ik al heel lang geleden verteld / voorspeld...
haha dan hebben we zo lang gewacht en dan komt die eindelijk en dan iedereen zeker weer klagen nee doe toch de oude maar *zucht*
Bas schreef op 18.01.2010 22:18:
haha dan hebben we zo lang gewacht en dan komt die eindelijk en dan iedereen zeker weer klagen nee doe toch de oude maar *zucht*
Dat zeg ik nu al, ben tevreden met deze.
Rens Rikkerink schreef op 18.01.2010 22:20:
Bas schreef op 18.01.2010 22:18:
Das het zelfde als tevreden zijn met een telefoon die niet belt, laat staan aan gaat.
- Of er komt ooit een nieuwe phphulp (of gedeeltelijk).
- Of er komt nooit een nieuwe phphulp.
Oftewel, je hoeft nergens op te wachten. Als het er is, dan is het er en anders niet.
@Tommy hierboven:
Alles werkt toch?
En je hebt ook al je anarchie, want er is totaal geen beheer meer.
Dus wat wil je nog meer?
Karl schreef op 18.01.2010 22:24:
Er zijn twee opties:
Oftewel, je hoeft nergens op te wachten. Als het er is, dan is het er en anders niet.
@Tommy hierboven:
Alles werkt toch?
Dus wat wil je nog meer?
@Tommy hierboven:
Alles werkt toch?
Dus wat wil je nog meer?
Ik heb dan wel mijn anarchie (al dan niet tijdelijk), maar ik heb nog steeds een bagger systeem..
Die twee opties zijn er altijd,
Of er gebeurt ooit iets,,
Of er gebeurt nooit iets,
Of je krijgt ooit iets,
Of je krijft nooit iets.
dat is in php iets als
Dat is een beetje een vreemde constructie, namelijk:
$a is altijd true of false, maar je returned altijd true, omdat die voorwaarde altijd waar is.
Er zijn twee opties:
Of het komt ooit ($newPHPHulp = true)
Of het komt nooit ($newPHPHulp = false);
//EDIT
I'm just translating it into our own geekie language
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
De layout is vervelend, als ik mijn browser maximaliseer heb ik 2/5 beeld en 3/5 wit. Dit vind ik wel een goed punt om te verbeteren.
edit:
YEEEHAAAW ik zie net dat dit men 7de post is!!!!!!(lulz)
edit 2:
lol das 0.00381263617 posts per dag XD nieuw record denk ik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door remie
nico schreef op 18.01.2010 23:12:
Dat is dus hetzelfde als wat Karl stelde.
Er zijn twee opties:
Ja, dus als je een functie zou maken zou dat zoiets zijn
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
function KarlsStelling ( $a )
{
return (bool) $a;
}
?[/code]
Het is dus wel of niet. Als het niet is, dan is het gewoon niet en niet weer wel omdat het niet is.
Ook kan je in php niet afdwingen dat het argument een bool moet zijn, je kunt alleen klasse en array's afdwingen. Dus heb ik het zo opgelost.
Nu kan je van alles verwachten, maar of je het krijgt... Want wat beschouwt php nou als true en wat als false? Hier dus ook, je kunt van alles verwachten, maar wel of het een of het ander.
[quote='remie schreef op 18.01.2010 23:19']@Karl
De layout is vervelend, als ik mijn browser maximaliseer heb ik 2/5 beeld en 3/5 wit. Dit vind ik wel een goed punt om te verbeteren.[/quote]
Nou,. de site werkt in ieder geval wel.
function KarlsStelling ( $a )
{
return (bool) $a;
}
?[/code]
Het is dus wel of niet. Als het niet is, dan is het gewoon niet en niet weer wel omdat het niet is.
Ook kan je in php niet afdwingen dat het argument een bool moet zijn, je kunt alleen klasse en array's afdwingen. Dus heb ik het zo opgelost.
Nu kan je van alles verwachten, maar of je het krijgt... Want wat beschouwt php nou als true en wat als false? Hier dus ook, je kunt van alles verwachten, maar wel of het een of het ander.
[quote='remie schreef op 18.01.2010 23:19']@Karl
De layout is vervelend, als ik mijn browser maximaliseer heb ik 2/5 beeld en 3/5 wit. Dit vind ik wel een goed punt om te verbeteren.[/quote]
Nou,. de site werkt in ieder geval wel.
Jou stelling levert altijd de waarheid op.
Tenzij je nu gaat zeggen dat het twee aparte stellingen zijn.
En ik weet dat php sucks @ typehinting, maar ik dacht,, dat het wel duidelijk was.
//EDIT
Jou stelling is ($newPHPHulp == true || $newPHPHulp == false) {
//Karls Stelling blijkt waar te zijn,,
}
ik dacht meer aan:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php
function basKlaar($pinksterenDatum, $eersteKerstDagDatum) {
return ($pinksterenDatum == $eersteKerstDagDatum);
}
?>
function basKlaar($pinksterenDatum, $eersteKerstDagDatum) {
return ($pinksterenDatum == $eersteKerstDagDatum);
}
?>
Sorry Bas!! =(
@nico het is toch al pasen en pinksteren op één dag valt:P
nico schreef op 18.01.2010 23:26:
Maar Karl,
En ik weet dat php sucks @ typehinting, maar ik dacht,, dat het wel duidelijk was.
Mijn stelling levert weliswaar de waarheid op, maar daar draait ie niet om vind ik. Ik vind dat hij uit twee mogelijkheden altijd één antwoord geeft. Dus a of b, 1 of 0, true of false.
Of dat nou waar is zal wel. Murphy's wet zal ook altijd de waarheid opleveren, maar daar gaat het er om dat als er iets verkeerd kan worden uitgevoerd dat dat dan ook wel een keer door iemand gedaan zal worden. Dat is altijd waar, maar het gaat dus om die ene keer.
Je typehinting idee vind ik wel duidelijk, maar ik vind die melding van php kut, vooral als je er niet op bedacht bent. Dus vermijd ik die situatie altijd.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 14 15 16 17 18 ... 36 37 38 volgende »