Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 36 37 38 volgende »
Tommy schreef op 20.01.2010 16:56:
Dat ís lol!
Maar goed. Ik deel hierbij mee dat PHP Hulp (al zeg ik het zelf) een betrouwbare goede PHP-er/webdeveloper verloren heeft die altijd bereid was om te helpen aangezien ik hier nog weiger hulp te geven en ik me volledig terug trek van PHP Hulp. Ik hoop dat er meer mensen met mij zijn en mij steunen tegen Bas zijn 'gedrag' en niet nagekome beloftes (al dan niet verwacht) en de imbecielen die hier rondlopen en denken dat die domme vorm van aandacht vragen in de vorm van spam (discussie over kanker, lol quoten, iemand zijn mening aanvechten en zeggen dat die verkeerd is) door een nieuwe community te starten, op basis van de anarchistische ideeën die ik de afgelopen paar dagen in dit topic verspreid heb gepost. Als je mee wilt helpen, ideeën hebt, wilt sponsoren (als er iemand een domein en/of hosting sponsort zal ik er voor zorgen dat er geen reclame op komt) of een naam weet, stuur een mailtje ([email protected]) of voeg me toe op MSN ([email protected]). Ik ga gebruik maken van ZF dus alles zal OO zijn, dus mensen die daar verstand van hebben zijn welkom, ook een vrijwilliger die een design wil maken als idee zal verwelkomd worden. Alles zal open source zijn dus je kunt als het klaar is de hele community clonen of weet ik wat, zoeken naar bugs en die proberen te misbruiken (of liever melden met eventueel een oplossing).
Karl schreef op 20.01.2010 16:41:
En als je lol wilt, dan koop je een webcam en ga je webcamseks hebben ofzo. Maar niet zo kinderachtig gedragen.
Dat ís lol!
Maar goed. Ik deel hierbij mee dat PHP Hulp (al zeg ik het zelf) een betrouwbare goede PHP-er/webdeveloper verloren heeft die altijd bereid was om te helpen aangezien ik hier nog weiger hulp te geven en ik me volledig terug trek van PHP Hulp. Ik hoop dat er meer mensen met mij zijn en mij steunen tegen Bas zijn 'gedrag' en niet nagekome beloftes (al dan niet verwacht) en de imbecielen die hier rondlopen en denken dat die domme vorm van aandacht vragen in de vorm van spam (discussie over kanker, lol quoten, iemand zijn mening aanvechten en zeggen dat die verkeerd is) door een nieuwe community te starten, op basis van de anarchistische ideeën die ik de afgelopen paar dagen in dit topic verspreid heb gepost. Als je mee wilt helpen, ideeën hebt, wilt sponsoren (als er iemand een domein en/of hosting sponsort zal ik er voor zorgen dat er geen reclame op komt) of een naam weet, stuur een mailtje ([email protected]) of voeg me toe op MSN ([email protected]). Ik ga gebruik maken van ZF dus alles zal OO zijn, dus mensen die daar verstand van hebben zijn welkom, ook een vrijwilliger die een design wil maken als idee zal verwelkomd worden. Alles zal open source zijn dus je kunt als het klaar is de hele community clonen of weet ik wat, zoeken naar bugs en die proberen te misbruiken (of liever melden met eventueel een oplossing).
Neem maar even contact met me op, dan kan er wel hosting geregeld worden. PostgreSQL aanwezig.
koen schreef op 20.01.2010 17:03:
ben binnenkort ook weg,
niet omdat ik ongeduldig word, of phphulp niks vind,
maar simpelweg omdat ik hier niet zit buiten stage of school om.
vind het niet "gezellig" genoeg om in me vrije tijd gezeik te lezen.
dus,
karl, wees blij, nog maar anderhalf weekje, kan je weer andere mensen bekritiseren...
niet omdat ik ongeduldig word, of phphulp niks vind,
maar simpelweg omdat ik hier niet zit buiten stage of school om.
vind het niet "gezellig" genoeg om in me vrije tijd gezeik te lezen.
dus,
karl, wees blij, nog maar anderhalf weekje, kan je weer andere mensen bekritiseren...
Mooi zo. En wat ga je dan doen?
Cursus Nederlands ofzo?
@Tommy
Klinkt goed, ik heb helaas geen tijd om te helpen, maar heb je iets van een mailinglist of een webpagina oid (iets zodat we weten wanneer het af is)? Ik ben benieuwd hoe het is als het af is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
Heb wel wat beters te doen,dan mensen op willekeurige manier afkatten.
Begin maar vast met aftellen, doe ik ook.
heb wel gemerkt dat je als je php wilt leren, dat je dan vooral niet hier moet komen, want dan word elke wens om te leren weg gepraat door mensen die op ELK foutje, of die er is of niet, gaan hameren.
hopelijk word die volgende versie ook wat (nieuweling-)vriendelijker.
@Koen: Het is gewoon belangrijk dat je het vanaf het begin goed aanleert.
[flauw] Weet iemand wanneer die nieuwe phphulp online komt? [/]
EDIT: Jippee, post 500 XD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Deze site laat je geen account deleten
teuneboon schreef op 20.01.2010 17:59:
We kunnen ook masaal gaan overstappen op Java :P
Als iemand goedkoop hosting weet, en het publiceren van je Java site net zo gemakkelijk maakt als dat van een PHP site, waarom niet? :P
koen schreef op 20.01.2010 17:23:
Vond/vind ik ook toen ik hier net kwam..heb wel gemerkt dat je als je php wilt leren, dat je dan vooral niet hier moet komen, want dan word elke wens om te leren weg gepraat door mensen die op ELK foutje, of die er is of niet, gaan hameren.
ben benieuwd wanneer bas eens gaat reageren
hé, laat ik eens effe de nieuwe versie checken! huh.....
Tommy schreef op 20.01.2010 16:56:
Ik wens je veel succes, maar ik hoop wel dat jij niet degene bent die de teksten gaat schrijven. Het is dat de reactie onder jouw bericht een inhoudelijke reactie was, anders had ik nooit geweten waar jouw bericht over ging. Na vier of vijf regels was je mij al kwijt.... verhaal over andere community ...
Verder snap ik er geen hol van dat:
a) iedereen (lees: veel mensen) het hier zo slecht heeft;
b) iedereen een andere, betere, mooiere, nieuwere community gaat zoeken, én;
c) iedereen elke keer weer hier terugkomt.
Tegen beter weten in? IJdele hoop? Wat is het? Waarom komen deze mensen elke keer terug om te klagen? Is dat een hobby? Zoek dan werk op de helpdesk van Dell... dan verdien je er nog iets mee!
Karl schreef op 20.01.2010 16:41:
Weetje wat zo ontzettend onzinnig is?
Dat mensen miepen van 'hij is er niet', 'hij is er niet', achterelkaar. Allemaal post. Iedereen hier had wel kunnen voorspellen dat het uitgesteld zou worden. Dat is ook meerdere malen gedaan.
Ook is het zo'n onzin dat mensen zeggen 'Nouw, Bas kan er wel mee ophouden.' Of 'zo behandel je community niet.'
Nouw, en, hij is zijn site, als hij het wilt vernieuwen dat doet ie dat maar lekker. En als dat dan niet zo loopt als geplant, dan is dat pech.
Maar jij doet er niks aan. Ik vind het haast kinderlijk gedrag, zoals een kind doet, die een snoep je wilt. Mekkeren, zaniken, zeuren.
Als het je hier niet bevalt, dan rot je maar op. Meer keuzes heb je niet.
En als je lol wilt, dan koop je een webcam en ga je webcamseks hebben ofzo. Maar niet zo kinderachtig gedragen.
Dat mensen miepen van 'hij is er niet', 'hij is er niet', achterelkaar. Allemaal post. Iedereen hier had wel kunnen voorspellen dat het uitgesteld zou worden. Dat is ook meerdere malen gedaan.
Ook is het zo'n onzin dat mensen zeggen 'Nouw, Bas kan er wel mee ophouden.' Of 'zo behandel je community niet.'
Nouw, en, hij is zijn site, als hij het wilt vernieuwen dat doet ie dat maar lekker. En als dat dan niet zo loopt als geplant, dan is dat pech.
Maar jij doet er niks aan. Ik vind het haast kinderlijk gedrag, zoals een kind doet, die een snoep je wilt. Mekkeren, zaniken, zeuren.
Als het je hier niet bevalt, dan rot je maar op. Meer keuzes heb je niet.
Dit vind ik echt grappig:D Karl ik heb respect voor de dingen die jij neerzet Ik zit gewoon te lachen hiersow:P
Tegelijkertijd ben ik het eens met tommy, En ik denk dat ik hem ga helpen.. :$ Want als dit nu zo een paar weken door gaat? Dan wordt het zo'n rotsite dat wil je niet weten.. Eigenlijk begint het er al aardig op te lijken. Het is waar dat wij allemaal de oorzaak er van zijn. Maar ik geef de meeste mensen hier toch gelijk.( Die meeste mensen zijn ook mensen die hier nog niet zo lang zijn dus voor de eerste keer horen dat er een nieuwe phphulp komt.) De andere mensen die hier al wat langer mee draaien weten dat als bas wat beloofd dat het niet altijd zo gaat zoals hij beloofd. Die houden zich dus stil en wachten tot hij komt, maar niet met zoveel verlangen als de 'newbees' omdat het alleen maar mee kan vallen.
Toch komen wij hier elke keer weer terug. Waarom? Ik weet het niet, misschien toch sfeer?
Ik weet niet wat ik precies van bas denken moet. Hij heeft misschien zijn belangrijke redenen waardoor het uitstellen werd. Wel vind ik het slap van hem dat hij nu nog steeds na 2 dagen niet heeft gereageerd. Hij is oud en wijs genoeg neem ik aan dat hij wel even dat 1e minuutje op het forum kan komen. Volwassen mensen zijn niet bang om kritiek te krijgen, bas wel?
Ik snap zeker ook de reactie van karl en die andere mensen waarvan ik nu even de naam niet van weet:$
Laten we elkaar gewoon verdragen en niet meer zo kinderachtig zijn. Ook al ben je 13 of 14 of 15 de wat jongere generatie (Waar ik zelf ook bij hoor) je kunt je eigen toch wel een beetje gedragen? Als vriendjes en vriendinnetjes zeggen, jij gedraagt je eigen zo volwassen.. ooeeeehh.. Dan zwel je toch op van trots? Laat de oudere generatie dan ook trots op ons de jongere generatie zijn:D
Karl:
Jij zegt nu dat we een webcam moeten kopen en aan webcam sex moeten gaan doen. Maar vind je dat zelf ook niet erg kinderachtig om dit te zeggen? Ik snap dat jij je ergert aan deze shit maar tja stap over naar de hulp van tommy en zijn maatjes:P
Ik hoop dat het hier allemaal nog goedkomt binnen niet al te lange tijd (Ik vrees van niet), want dan ben ik weer terug. Wat moeten de php noobs wel niet denken die dit topic helemaal lezen? Owja dan wil je zeker ook weten wat ik ben.. Ja ik ben ook een noob ja daar kom ik voor uit! Wat ik er over denk? Lees die aantal regels hierboven maar:D
Quote:
dan ga ik iets met mijn leven doen.
heb wel gemerkt dat je als je php wilt leren, dat je dan vooral niet hier moet komen, want dan word elke wens om te leren weg gepraat door mensen die op ELK foutje, of die er is of niet, gaan hameren.
Ow ja? Voor dat ik hier kwam kreeg ik les op school. Wat is SQL injection? Wat ik fouten afhandeling? dat doe je toch gewoon met or die? etc..
Ja ik ben NOG positief over dit forum, Het is waar ze kraken je tot de grond toe af.. En ik heb in 3 a 4 maanden toch zoveel geleerd dat ik dat wil slikken en eigenlijk geef ik er niet om ook. Tja ik kan er dus tegen, Jij niet? Njaa dan toch niet.. Dan open je toch geen nieuwe topics meer? Jij hebt beschikking over je eigen toetsenbord en muis. Jouw feestje.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
yeah anarchy!
Het logo is hetzelfde en het is niet wat ik had verwacht, ook niet 'kickass' maar wel strak en goed naar mijn mening.
vooral deze opleiding :S
Erg stom
screen zag er prima uit. Mooi rustig
Lekker basic, dat wel. Had aan de ene kant toch wat meer verwacht, maar misschien is dit wel het beste :-).
Muahaha Bas, kickass! De openbare community zal écht kickass zijn omdat alle autoriteiten zullen worden ontkend en er dus niemand bestaat zoals jij die in zijn eentje alles kan beheren!
@Tommy: ben eens benieuwd wat ervan terrecht komt! Persoonlijk denk ik dat je niet veel succes zult boeken, maar je weet nooit natuurlijk.
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 22 23 24 25 26 ... 36 37 38 volgende »