Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 ... 36 37 38 volgende »
Blabla. Blabla.Nieuwe PHPhulp.
In Photoshop.
dumpen deze thread, voegt helemaal niks toe.
Niels schreef op 20.01.2010 19:37:
[..]
Toch komen wij hier elke keer weer terug. Waarom? Ik weet het niet, misschien toch sfeer?
[..]
Toch komen wij hier elke keer weer terug. Waarom? Ik weet het niet, misschien toch sfeer?
[..]
Nou nee, gebrek aan alternatief.
@screenshot (als deze tenminste echt is...),
Hoop niet dat de recente topics alleen op de homepage te zien zijn... Verder denk ik dat deze lay-out velen tegen zal vallen (zo "kick-ass" is hij nou ook weer niet.. weinig bijzonders aan..) wat zal resulteren in nog meer onrust.
De oplossing: PHPHulp een aantal maanden op slot gooien en zomaar eens een keer een nieuwe versie online knallen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Quote:
Serieus? Want dan voorspel ik dat 95% van de leden *toch* een alternatief gevonden heeft en phphulp.nl niet meer bezoekt - en ook niet meer hoeft te bezoeken want inmiddels ontwend is. De overige paar procent komt alleen nog om te kijken of er nog iets gebeurt en gaat ook weg als ze zien dat er weinig meer gebeurt.De oplossing: PHPHulp een aantal maanden op slot gooien en zomaar eens een keer een nieuwe versie online knallen.
De lay-out en code moet overigens wel behoorlijk geavanceerd zijn, met al het uitstellen en zo... :)
PHP Newbie schreef op 21.01.2010 00:18:
Hoop niet dat de recente topics alleen op de homepage te zien zijn... Verder denk ik dat deze lay-out velen tegen zal vallen (zo "kick-ass" is hij nou ook weer niet.. weinig bijzonders aan..) wat zal resulteren in nog meer onrust.
De oplossing: PHPHulp een aantal maanden op slot gooien en zomaar eens een keer een nieuwe versie online knallen.
Niels schreef op 20.01.2010 19:37:
[..]
[..]
[..]
Dan moeten wij daar aan gaan werken toch?
EDIT
Lol, na mijn reactie van gisteren kregen we een emailtje:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
Doe het allemaal eens even beter of hou je gewoon netjes je giecheltje dicht.
ik heb hier in 2 weken meer geleerd dan 3 jaar school.
kun je zelf wel uitrekenen waarom ik hier niet meer zal komen dan.
Wat jij wilt
@Koen,
Ja snap ik.
Kasper schreef op 21.01.2010 02:04:
Quote:
Serieus? Want dan voorspel ik dat 95% van de leden *toch* een alternatief gevonden heeft en phphulp.nl niet meer bezoekt - en ook niet meer hoeft te bezoeken want inmiddels ontwend is. De overige paar procent komt alleen nog om te kijken of er nog iets gebeurt en gaat ook weg als ze zien dat er weinig meer gebeurt.[..]De oplossing: PHPHulp een aantal maanden op slot gooien en zomaar eens een keer een nieuwe versie online knallen.
Perfect toch?
Wanneer komt de nieuwe php hulp?
"Het zal nu écht niet lang meer duren. De laatste bugs zijn er na verwachting eind volgende week allemaal uit."
en hier dan nog een in photoshop gemaakte screenshot:
ik persoonlijk vind het er goed uitzien, alleen jammer dat bas zich niet aan zijn belofte heeft gehouden, hij was maar 1 min werk geweest om ff een update toe te voegen.
ik dacht dat gister de nieuwe PHPhulp eindelijk zou komen omdat PHPhulp er de hele avond uit lag maar niks veranderd dus:S
Dacht ik ook..
Maar nu moet ie toch snel komen?
Daniël heeft printscreen gepost.. ziet er goed uit..
ik hoop wel dat je de laatste topics altijd aan je linker kant blijft zien enzo, want dat is altijd wel erg handig vind ik.
Idd nico
Bas schreef op 21.01.2010 15:06:
ik dacht dat gister de nieuwe PHPhulp eindelijk zou komen omdat PHPhulp er de hele avond uit lag maar niks veranderd dus:S
Dat lag niet aan Bas (de andere ;), dat was door de hosting eigenaar opgezet. Die heeft hier vannacht ook nog over bericht. Die was het gezeur een beetje zat hierop de site, en wou tegelijkertijd wat druk achter bas zetten.
De site heeft toen ruim een uur op een ander domein gedraaid, open.phphhulp.nl. Welke uiteindelijk daarna weer is terug gezet, aangezien bezoekers (en zoekmachines) de weg niet meer konden vinden.
Bas stond hier los van. En had zelfs geen enkel idee, waarom of wat er aan de hand was. :)
ziet er goed uit mooi in et midden in plaats van links:P en dan nog een heel stuk wit rechts xD
@chupskie ooh ok ja ik dacht dat bas bezig was met de nieuwe erop zette
http://test.phphulp.nl/
Lol? :P
Lol? :P
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 23 24 25 26 27 ... 36 37 38 volgende »