Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 26 27 28 29 30 ... 36 37 38 volgende »
Mooie theorie, Jelmer. :-)
Quote:
...En die tegenhanger spaart toevallig badeendjes? >:)Of hij probeert zichzelf nu als de slechte dictator af te spiegelen zodat er straks een tegenhanger opstaat en iedereen zich aan die tegenhanger gaat vastklemmen omdat die ooh zoveel beter is dan Bas, maar dat dat dan allemaal strak gepland is. Muhaahahahaha!
Kebap. Iks-Dee.
?
als ik heel eerlijk mag zijn gok ik dat de nieuwe phphulp nooit zal komen maar omdat de beta testers alwel een screen hebben twijfel ik wel een beetje
Bas schreef op 25.01.2010 23:20:
als ik heel eerlijk mag zijn gok ik dat de nieuwe phphulp nooit zal komen maar omdat de beta testers alwel een screen hebben twijfel ik wel een beetje
Alleen wanneer?
Jelmer schreef op 25.01.2010 17:40:
... Ik denk niet dat het meer is dan dat je met een paar uurtjes extra freelance werk per maand kan bijverdienen. Daartegenover staat wel dat Bas nu een volledig nieuwe site aan het maken is, want al is hij niet af, er gebeurt wel wat. Het kost hem dus wel tijd. Zo gezien geeft hij meer dan dat het hem oplevert. ...
Qua geld, geloof ik dat inderdaad ook. Er staan hier vrijwel alleen google ads, waaraan je met alleen veel pageviews niks hebt volgens mij. En ik geloofd niet dat iemand van phphulp daar op door zal klikken of in het verleden op heeft geklikt. Dus ja, of hij daar inderdaad rijk van is geworden weet ik ook niet.
Niels schreef op 26.01.2010 08:19:
Alleen wanneer?
Geduld is een schone zaak :)
Idd is geduld een schone zaak. Ik klaag toch niet? Ik vraag alleen wanneer..
En om eerlijk te zijn, ik klik er soms wel op omdat er soms wel interresante dingen tussen staan.
Komt er nu geen nieuwe phphulp of hoe zit dat nu allemaal =(?
Update 21/01/2010
De update komt z.s.m.! Nog even geduld dus. We hopen op jullie begrip. De bèta testers krijgen z.s.m. een e-mail bericht.
Oftewel een keer als het klaar is
TJVB schreef op 26.01.2010 16:44:
Is dat niet 5 dagen geleden?Paradox, lees even het nieuws:
Update 21/01/2010
De update komt z.s.m.! Nog even geduld dus. We hopen op jullie begrip. De bèta testers krijgen z.s.m. een e-mail bericht.
Update 21/01/2010
Eerder is al wel ergens aangehaald, dat het voor de testers WAARSCHIJNLIJK iets voor eind volgende week zal zijn. Doe dan nog 2 weken en dan zal hij wel voor de rest online komen zeker.
Paradox™ schreef op 26.01.2010 19:17:
TJVB schreef op 26.01.2010 16:44:
Is dat niet 5 dagen geleden?Paradox, lees even het nieuws:
Update 21/01/2010
Update 21/01/2010
Ja goedzo, je kan rekenen. Dat is 5 dagen geleden :)
Mr.Moe schreef op 26.01.2010 19:21:
Eerder is al wel ergens aangehaald, dat het voor de testers WAARSCHIJNLIJK iets voor eind volgende week zal zijn. Doe dan nog 2 weken en dan zal hij wel voor de rest online komen zeker.
in bas zijn geval is dat:
Mr.Moe schreef op 26.01.2010 19:21:
Eerder is al wel ergens aangehaald, dat het voor de testers WAARSCHIJNLIJK iets voor eind volgende maand zal zijn. Doe dan nog 2 maanden en dan zal hij wel voor de rest online komen zeker.
ja ik weet hoe het zit met die bassen die schuiven alles voor zich uit:P aah komt wel zeggen ze dan:P
Is 'ie er nou nog niet......
Geduld jonge, geduld...
PHP Newbie schreef op 27.01.2010 22:16:
Is 'ie er nou nog niet......
Klinkt een beetje als:
Mama, zijn we er al.. Nee jongens..
Mama, zijn we er nu al... Nee...
Mammaa, zijn we er nu al... NEEEEJH!!!
Haha.. en nu alleen ff str_replace("Mama","Bas",$allemamas); :P
waarom word dit kansloze topic eignelijk niet ge-"buglockt"...
[sarcasme mode] Ik hoorde dat er een nieuwe phphulp aan komt :O [/]
Afra schreef op 27.01.2010 22:42:
[sarcasme mode] Ik hoorde dat er een nieuwe phphulp aan komt :O [/]
Ooh dat is nieuw voor mij:O xD
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 26 27 28 29 30 ... 36 37 38 volgende »