Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 ... 36 37 38 volgende »
PHP Newbie schreef op 31.01.2010 19:09:
Dan heeft 'ie nu een heeel slecht design voor z'n communication gemaakt....
nico schreef op 31.01.2010 18:35:
@Klaasjan,,
Nee,,
Communication & Multimedia Design
(Duss Communication Design\0
Nee,,
Communication & Multimedia Design
(Duss Communication Design\0
Dan heeft 'ie nu een heeel slecht design voor z'n communication gemaakt....
En het is nog steeds iets met Communication
Paradox™ schreef op 31.01.2010 16:51:
Daar ben ik weer
Oh god..
Ik had alleen de drang om je te verbeteren :P
niek schreef op 31.01.2010 21:54:
Oh god..
-.-...?Paradox™ schreef op 31.01.2010 16:51:
Daar ben ik weer
Oh god..
lol. niek is weer de etter. zeg, zijn er al vorderingen? of nog altijd niet. of is er al weer een nieuwe datum?
Een mens die niets verwacht zal ontvangen.
SanThe schreef op 01.02.2010 04:01:
Een mens die niets verwacht zal ontvangen.
Mooi gezegd. Daar is het alleen voor de meeste leden denk ik al te laat voor?! Die zijn verslaaft aan dit topic en aan het nieuwsbericht op de voorpagina. Die wachten 'nu al weken' :P in volle spanning, tot wat er komen gaat..
Terwijl de vaste leden hier al jaren wachten en eigenlijk al weten dat hier nog wel een geruime tijd over heen gaat. Bas kennende..
Maar goed we zullen zien.. we wachten wel :)
Op zich heel mooi gesproken SanThe, alleen jammer dat de verwachtingen wel al zijn geschept en niet door de community zelf.
@Chupskie
Ik weet inderdaad dat de boel best wat vertraagd is en ook nog wel zal blijven. Maar verwachtingen scheppen geeft ook bepaalde verantwoordelijkheden. Ach we zien het wel, ik kom nog regelmatig op de site, dus of die nu veranderd of niet, ik zit er toch wel.
Robert_Deiman schreef op 01.02.2010 11:04:
Maar een mens die geen verwachtingen schept zal ook geen commentaar ontvangen.
Op zich heel mooi gesproken SanThe, alleen jammer dat de verwachtingen wel al zijn geschept en niet door de community zelf.
@Chupskie
Ik weet inderdaad dat de boel best wat vertraagd is en ook nog wel zal blijven. Maar verwachtingen scheppen geeft ook bepaalde verantwoordelijkheden. Ach we zien het wel, ik kom nog regelmatig op de site, dus of die nu veranderd of niet, ik zit er toch wel.
@Chupskie
daarnaast is deze overschrijding van de dead-line (nog) minder dan het gemiddelde :)
We komen er allemaal wel, maar wel zonder PHP Hulp!
Kunnen we niet gewoon een soort groep van 5 mensen kiezen die dan samen een 'nieuwe' PHPhulp gaat maken?
Quote:
Ik hoor iedereen wel zo zeiken over PHPhulp (ikzelf trouwens ook) maar ik zie niemand een alternatief maken, behalve Paradox die een poging heeft gedaan.
Moet je beter informeren bij mensen.
Quote:
Kunnen we niet gewoon een soort groep van 5 mensen kiezen die dan samen een 'nieuwe' PHPhulp gaat maken?
Neem zelf het initatief?, zelf weet ik dat je er wel een beetje laat mee komt ^^
Wel verdacht trouwens dat Bas al tijden niet meer online geweest is. Is ie soms bang voor een losgebroken hel hier?
Hoithebest schreef op 01.02.2010 22:28:
[..] Is ie soms bang voor eende losgebroken hel hier?
Ik denk dat het hem er ook gewoon in zit dat niemand een alternatief maakt omdat diegene geen tijd wil steken in iets wat waarschijnlijk toch veel minder bezocht zal worden, PHPhulp zal waarschijnlijk toch nog wel bezocht worden.
Daar denk ik anders over. Zie mijn naam/topics/propaganda. Ookal is het meeste al gecencureerd!
PHP Newbie schreef op 01.02.2010 23:05:
[..] Is ie soms bang voor eende losgebroken hel hier?
Mee eens.
Ook zal het me niets verbazen als de stekker eruit gaat.
M'kay, Rev<blabla> comming, het werd juli. Maargoed, dan ben je in ieder geval nog vóór Bas XD
zie ik et goed zijn ALLE avatars weg:O of ligt dat aan mijn pc??
Quote:
M'kay, Rev<blabla> comming, het werd juli. Maargoed, dan ben je in ieder geval nog vóór Bas XD
Hun werken er met een groep aan, Bas deed het toch in z'n eentje?, @ Bas -> http://nl.wikipedia.org/wiki/Teamwork
Quote:
zie ik et goed zijn ALLE avatars weg:O of ligt dat aan mijn pc??
Laatste ademhalingen van PHPHulp ^^
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 ... 36 37 38 volgende »