Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 volgende »
waarom verwijderen, dan wordt het de eerste maand een gigantisch span-honk met missende tutorials
Alsof nu iedereen netjes eerst reeds bestaande topics nagaat om te zien of de vraag al gestelt is... nee niemand doet dat
Nee, de topics mogen wel weg. Maar de tutorials?
Zo moeilijk zal het toch niet zijn om een database met berichten/topics over te zetten of zie ik nu iets over het hoofd?
Inderdaad, ik heb al heel wat dingen geleerd door oude topics te lezen, die mogen niet weg.
Verder no problem.
Oké mooiz:D
als ik bijv perongeluk dubbelpost wil ik het ook graag verwijderen..
Ik wacht op Bas zijn mail over de beta-versie. Hm wordt druk weekend, PFZ mag ik ook gaan betatesten.
Aar schreef op 08.01.2010 13:05:
En ik hoop dat het zoeken in het forum, artikelen en scripts stukken beter zal werken.
Ik wacht op Bas zijn mail over de beta-versie. Hm wordt druk weekend, PFZ mag ik ook gaan betatesten.
Ik moet ook nog w8ten op de URL
Bevesteging dat ik beta tester ben heb ik al gehad.
Ik nog niet:S Maar kheb ook laat mijn verzoek in gediend..
Niels schreef op 08.01.2010 13:26:
Ik nog niet:S Maar kheb ook laat mijn verzoek in gediend..
Ik heb het eergisteren ( of gisteren ) gedaan
Mr.Moe schreef op 07.01.2010 17:35:
Robert_Deiman schreef op 07.01.2010 12:25:
@Mr. Moe
... Begin volgende week gaat de test ws beginnen (hebben we nog 1,5 week om te testen dat moet voldoende zijn) maar dit weet ik niet helemaal zeker, is wel de planning. ...
... Begin volgende week gaat de test ws beginnen (hebben we nog 1,5 week om te testen dat moet voldoende zijn) maar dit weet ik niet helemaal zeker, is wel de planning. ...
Duidelijk genoeg lijkt mij.
Ja idd.. Ik zie wel:)
Heeft dit iets te maken met de nieuwe site?
Tommy schreef op 09.01.2010 23:38:
Klopt het dat PHP Hulp daarstraks even down was? Ik kon geen verbinding krijgen. :S
Ja, en geen idee.
(Lekker nuttig om te zeggen, maar aangezien iedereen dat doet hier, spring ik ook maar in de sloot.)
Kip schreef op 09.01.2010 23:41:
Ik moet ook nog wachten op de URL en ik ben ook al bevestigd.
(Lekker nuttig om te zeggen, maar aangezien iedereen dat doet hier, spring ik ook maar in de sloot.)
Tommy schreef op 09.01.2010 23:38:
Klopt het dat PHP Hulp daarstraks even down was? Ik kon geen verbinding krijgen. :S
ja daar had ik ook al last van:S
Ik net ook (lekkere nuttige post)