Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 36 37 38 volgende »
Ik ga weer eens beginnen met PHP, al lang niet meer gedaan..
Webpagina is niet gevonden ofso ;a
Zijn er om half vijf sochtends écht 16 gasten hier online? Damn het is echt hoog tijd dat er een nieuwe site komt, dit is echt een schande voor de community als er zoo veel ongeregistreerde gebruikers rondzwerven.
Was phphulp down? :O
Heeft dat met de nieuwe versie te maken?
Phaha. ;D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Victor Php
Tommy schreef op 10.01.2010 04:37:
Zijn er om half vijf sochtends écht 16 gasten hier online? Damn het is echt hoog tijd dat er een nieuwe site komt, dit is echt een schande voor de community als er zoo veel ongeregistreerde gebruikers rondzwerven.
Volgens mij zijn er op elk moment van de dag altijd wel ongeregistreerde gebruikers online. Dat ding klopt niet ;-)
Ook halma.nl was op dat moment down, het is dus maar de vraag of het met de nieuwe phphulp te maken heeft of dat er gewoon weer eens storing was bij Halma...
Uhm, volgens mij is het vandaag 'begin volgende week'. Of beginnen jullie de week op dinsdag? Man, dat wil ik ook, gewoon drie dagen weekend, zou lekker zijn. Of vier dagen weekend. Of vijf dagen weekend. Damn dan moet ik wachten tot woensdag voor de beta. Ofja, eigenlijk tot donderdag, woensdag moet ik naar de kapper (NEEEEEE, m'n dierbare haartjes er af, ik heb al een jaar gespaard, m'n haar is wel lang nou :D)
Inderdaad..
Hij geeft nu aan dat er 47 gasten en 13 leden actief zijn...
Misschien handig om het gasten dingetje eruit te halen.. Heeft toch zo heel veel nut.. :P
Mr. Bean (L.A) schreef op 10.01.2010 00:20:
Ik net ook (lekkere nuttige post)
Iedereen moet het blijven zeggen he, ookal weten ze dat het fucking useless is..
Iig, bij mij heeft een week 7 dagen,, dus ik vind dat t/m woensdag ochtend het begin is,, en daarna zit je in het midden, en vrijdag middag begint het weekend.
Maar ik had vandaag nog wel weekend, en hij begon vrijdag al,, dus ik heb lekker 4 dagen weekend :P
Ik verwacht dat we tegen woensdag morgend wel een url in onze mailbox kunnen vinden.
ik hoop t ik wacht al heel lang op die URL:P
Toen ik nog redelijk actief was, zeg 2 jaar geleden, toen werd hier ook al over gesproken.. Ik denk niet dat deze nog gaat komen.
Weet iemand hoeveel testers er zullen zijn?
@Arjan: Het ziet er niet bepaald slecht uit momenteel. Mooie aankondiging, mooi uitstel en zelfs een mooie mail naar al wie testen mag 1 van de dagen. Ik denk persoonlijk dat het er deze keer wel echt van gaat komen. Het is te hopen dat Bas mijn Hoop nu niet gaat teleur stellen :D
Hoeveel testers? Geen idee, maar ik heb ook zo'n mailtje gekregen, dusseh...
Ik geef de hoop al een beetje op, het einde van de week is al weer in zicht!
Tommy schreef op 12.01.2010 16:21:
Waar ik woon niet hoorIk geef de hoop al een beetje op, het einde van de week is al weer in zicht!
Pessimist!
Niels schreef op 12.01.2010 16:41:
Pessimist!
Realist!