Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 36 37 38 volgende »
Atheïst!
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
Theo maassen!
2. De tweede wet van Murphy stelt dat de fout altijd op het meest onaangename moment gebeurt.
3. De derde wet van Murphy stelt dat Murphy een grote optimist was.
4. De vierde wet van Murphy stelt dat succes maar door weinig mensen gezien wordt, terwijl falen altijd volop in de schijnwerpers staat...
En de wet van mij zegt, als het falen in de gedachten is, en het succes groot genoeg, het falen vergeten word.
Bas zijn antwoord luide als volgt:
Quote:
Rond den 18e! Iets eerder wellicht. Druk aant proggen, day and night :-)
Hmm, dat duurt niet lang meer :P
Rond de 18e gaan testen, terwijl je op de 19e live wilt. Kan aan mij liggen, maar is dat niet wat krap?
Als je de macht hebt om de deadline gewoon te verschuiven is het best te doen :)
"Van uitstel komt afstel"
mmhh de post enz worden gedelete ook de namen?
Elwin schreef op 13.01.2010 15:37:
Inderdaad, dat word ofwel een nacht zwaar testen voor ons en proggen voor Bas ofwel de datum weer één week uitstellen.Rond de 18e gaan testen, terwijl je op de 19e live wilt. Kan aan mij liggen, maar is dat niet wat krap?
Ontopic:
Ik zei het toch. We zullen nooit een beta versie zien!
Deadlines zijn er om druk te creëren voor de mensen die beter onder druk werken.
Ik wil best meedoen aan een serieuze test. maar 1 dag testen is echt niet voldoende!
Als hij nu zo druk aan het proggen is day n night... wat heeft hij de afgelopen 2 jaar gedaan dan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma
Ypma schreef op 13.01.2010 17:54:
Succes... maar als de 18 serieus word begonnen met testen en de livegang op de 19e blijft staan dan meld ik me weer af als tester. Wat een amateuristische boel hier zeg.
Ik wil best meedoen aan een serieuze test. maar 1 dag testen is echt niet voldoende!
Als hij nu zo druk aan het proggen is day n night... wat heeft hij de afgelopen 2 jaar gedaan dan?
Van het geld dat die verdient chips eten =D
Het is sowieso hier geen amateurische boel. Wel vind ik dat er te veel beloofd word..
Wat kan jou het schelen dat je één dag kan testen? De volgende dag als ie live komt, kan je de hele dag testen xD..
Ik denk dat hij de afgelopen 2 jaar méér dan alleen phphulp heeft gedaan.
Hij moet sowieso phphulp onderhouden en wat dacht je van z'n persoonlijke leven?
Wij kunnen op ieder gewenst moment online komen en zeuren.. en hij werkt day and night..
Soms lijkt het moeilijker dan je eerst dacht en dan heb je het al beloofd.. en tjaa.. zoals Karl al zei: "Deadlines zijn er om overschreden te worden!"
-Edit-
@Jurrien
Kan hij ook met het geld dat ie verdient iedereen een chipzak geven? En dan wel het liefst een volle =P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Victor Php
victor schreef op 13.01.2010 18:22:
@Ypma
Het is sowieso hier geen amateurische boel. Wel vind ik dat er te veel beloofd word..
Wat kan jou het schelen dat je één dag kan testen? De volgende dag als ie live komt, kan je de hele dag testen xD..
Hij moet sowieso phphulp onderhouden en wat dacht je van z'n persoonlijke leven?
Wij kunnen op ieder gewenst moment online komen en zeuren.. en hij werkt day and night..
Soms lijkt het moeilijker dan je eerst dacht en dan heb je het al beloofd.. en tjaa.. zoals Karl al zei: "Deadlines zijn er om overschreden te worden!"
-Edit-
@Jurrien
Kan hij ook met het geld dat ie verdient iedereen een chipzak geven? En dan wel het liefst een volle =P
-Edit-
@Jurrien
Zou hij veel verdienen?:P
Ontopic:
geduld moet ook beloond worden vind ik;)
ookal duurt het zoo lang =P
Ga het vragen :P
"Bas.. hoeveel verdien jij met phphulp?" xD
Idd.. geduld moet beloond worden!
Offtopic:
Met het geld van Bas =)