Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 36 37 38 volgende »
victor schreef op 13.01.2010 19:28:
@Jurrien
Ga het vragen :P
"Bas.. hoeveel verdien jij met phphulp?" xD
Idd.. geduld moet beloond worden!
Offtopic:
Met het geld van Bas =)
Ga het vragen :P
"Bas.. hoeveel verdien jij met phphulp?" xD
Idd.. geduld moet beloond worden!
Offtopic:
Met het geld van Bas =)
hahaa, nouja
ik neem aan dat bas alleen de hosting hoeft te betalen :P
Nee, die wordt ook gesponsord.
(Afgezien van de zeikende mensen onder ons :P)
Ypma schreef op 13.01.2010 17:54:
Succes... maar als de 18 serieus word begonnen met testen en de livegang op de 19e blijft staan dan meld ik me weer af als tester. Wat een amateuristische boel hier zeg.
Ik wil best meedoen aan een serieuze test. maar 1 dag testen is echt niet voldoende!
Als hij nu zo druk aan het proggen is day n night... wat heeft hij de afgelopen 2 jaar gedaan dan?
Ik wil best meedoen aan een serieuze test. maar 1 dag testen is echt niet voldoende!
Als hij nu zo druk aan het proggen is day n night... wat heeft hij de afgelopen 2 jaar gedaan dan?
Ik ben dan wel een depressieve punk rocker maar ben ik de enige die het sarcasme in Bas' reactie ziet? Damn wat zijn jullie dom.
@Victor: het is hier een ontzettende amateuristische boel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
Dus kom maar op Bas. :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
Tommy schreef op 13.01.2010 20:30:
Ik ben dan wel een depressieve punk rocker maar ben ik de enige die het sarcasme in Bas' reactie ziet? Damn wat zijn jullie dom.
Mocht het sarcasme zijn vind ik dat niet op zijn plaats in de huidige situatie.
Maarg oed...
Ik heb me afgemeld als tester... de mail conversaties met Bas zijn ook erg professioneel:
Hoi Bas,
Ik lees op phphulp via on-officiële wegen dat het testen pas op de 18e begint? Gaan we maar 1 dag testen voor live-gang?
In dat geval wil ik mij via deze weg afmelden als tester.
Ik doe graag met veel enthousiasme mee aan een serieuze zinvolle test avn phphulp waar we uiteindelijk allemaal bij gebaat zijn. Maar 1 dag is bij lange na niet genoeg, dat begrijp je zelf toch ook wel?
Of ga je alweer de deadline verschuiven? Zoja, waarom meld je dat nog niet op phphulp, daar staat nog steeds dat de deadline de 19e van januari is?
In afwachting van je reactie.
---
Hallo Michel,
Akkoord.
Gr
Bas
---
Akkoord? Waarmee?
Volgens mij had ik meerdere vragen gesteld. Zou je hier nog degelijk antwoord op willen geven?
Ik voel me een beetje afgewimpeld zo...
Ik ben er klaar mee:) have fun allemaal.
@aar: idem dito
Wat doen we hier nog allemaal op phphulp? Zullen we met zn allen massaal naar een alternatief zoeken? PHPHulp.nl is ons niet meer waard.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero XT
mijn enige eis is:
-Ik wil er net zo goed geholpen worden.
Take it or leave it, denk ik zo maar.
Er lopen hier veel goeie scripters rond..
waarom bouwen we gewoon niet met zn alleen een site op.
daar zal de grote baas bas vast blij mee zijn (kug kug) die doet liever alles zelf
Bas schreef op 13.01.2010 23:12:
@jurrien
daar zal de grote baas bas vast blij mee zijn (kug kug) die doet liever alles zelf
mjah als je het zelf helemaal alleen wilt doen.
vind ik wel dat je alles goed moet doen en je beloftes na moet komen...
Verder ken ik bas niet zo goed ik weet alleen dat ik al een tijdje op die URL wacht;)
Ypma schreef op 13.01.2010 22:09:
Ik ben er klaar mee:) have fun allemaal.
Gefeliciteerd!
Karl schreef op 13.01.2010 22:49:
Ypma, hij is jou geen verantwoording verschuldigd... Dus tja. Je kunt niet zoiets indienen als een motie van wantrouwen / afkeuring / treurnis...
Leave it is mijn keuze dus:)
Ypma schreef op 14.01.2010 00:27:
Karl schreef op 13.01.2010 22:49:
Ypma, hij is jou geen verantwoording verschuldigd... Dus tja. Je kunt niet zoiets indienen als een motie van wantrouwen / afkeuring / treurnis...
nja zeur dan niet zo...
Ik blijf erbij, je nu afzetten is dom. Gewoon afwachten. Is de nieuwe versie bagger? Dan kan je een alternatief zoeken. voor nu.... gewoon afwachten dus. Bas is een man van weinig woorden. Maar als hij zulke goede programmeurs op 1 plek kan houden, en 1 van de best bezochte community's heeft, zal hij vast wel wat goed doen. Ik wacht af.
CMD'ers zijn ook waardeloze programmeurs,, dus daar hoef je ook niet teveel van te verwachten. (Dit heeft een CMD leraar, die ook programmeren geeft (dus ook op CMD) gezegd,).
Wat is een CMDer in godsnaam? :P
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 ... 36 37 38 volgende »