Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 ... 36 37 38 volgende »
als ik bij uitvoeren op de comp CMD invul komt command promd maar ik denk dat nico iets anders bedoelt??
Student Communication & Mulitmedia Design
Ik kom vaak op php'hulp alleen post ik niet veel. Verder vind ik dat veel mensen hier hard kunnen zagen en afgeven op Bas. Als jullie het toch allemaal zelf zo goed kunnen, waarom bouwen jullie dan niet samen een website en ga daar dan lopen zeiken...
Offtopic: dacht eerder aan PHPZeikerds.nl ;)
Hangt er vanaf,
Bij ons op op de opleiding (Software Engineering) heb je bijna geen leraren die een certificaat of iets dergelijks hebben dat ze echt les kunnen geven,, maar ze komen allemaal direct uit de praktijk.
Je merkt het zo af en toe wel aan de structuur van de les, dat ze er niet echt in getraind zijn ofzo, maar de leraren voor de rest zijn toch best goed.
Nu valt er geen enkel positief woord over CMD te vertellen,
En wij hebben overigens bijna geen Marokkanen in de klas,, zelfs weinig op school,
Maar ik heb dan weer een ander, eigenlijk even erg, probleem,
Ik heb allemaal Friezen.
haha. Ahja :P Maar uiteindelijk, is programmeren niet voor iedereen weg gelegd he. En de beste manier om het iemand te leren, is ze een paar functies geven, zeggen wat je wilt zien, en het ze laten maken. Zo leren ze het snelst. Het enige wat je ze echt kan leren, is hoe de taal werkt, hoe het denkt en geparsed word, de logica en structuur van een taal. En natuurlijk Engels. Ik ken er namelijk 1 die gestopt is met php omdat er volgens hem een spellingsfout inzit. De wile() is me een h erin.
Maar er zitten bij ons ook een paar in de klas die het eigenlijk gewoon niet kunnen.
Maar de geparsed worden hebben wij wel ongeveer,, dan moeten we Java omzetten naar Java Byte Code en dergelijken,, enorm kut eigenlijk allemaal,, en totaal niet interessant :P
Oke, donderdag is het al. Duurt wel een beetje lang. We zouden als we vandaag die url krijgen maar vijf dagen hebben om te testen. Het klonk ook allemaal té mooi om waar te zijn!
Tommy schreef op 14.01.2010 12:57:
Oke, donderdag is het al. Duurt wel een beetje lang. We zouden als we vandaag die url krijgen maar vijf dagen hebben om te testen. Het klonk ook allemaal té mooi om waar te zijn!
Anders lees je effe. Er is al gemeld dat de test nu op de 18e begint.
Karl schreef op 14.01.2010 14:57:
Tommy schreef op 14.01.2010 12:57:
Anders lees jij even wat ik daar over had gezegd ;) Ik zei namelijk dat ik denk dat het sarcastisch is bedoelt.
hehe, jij hoopt dat dat sarcastisch was bedoelt :D.
Mr.Moe schreef op 14.01.2010 15:34:
hehe, jij hoopt dat dat sarcastisch was bedoelt :D.
Eigenlijk wel ja. :P
1 dag om te testen EN voor Bas om fouten op te lossen? Ik zie een uitstel van lancering aankomen...
Hoithebest schreef op 14.01.2010 22:39:
1 dag om te testen EN voor Bas om fouten op te lossen? Ik zie een uitstel van lancering aankomen...
tradities moeten in stand gehouden worden he ;)
Word Day & Night voor bas:P
njah nu al:P
Wedden dat 'ie slaapt?
ja, wel om 01:38 denk ik -_-'
Gewoonweg belachelijk hoe Bas met zijn community omgaat... uitstel, uitstel, uitstel, nog meer uitstel en dan eindelijk... uitstel, uitstel, uitstel, nog meer uitstel, etcetera... Gewoonweg te triest voor woorden. Wie opperde ook alweer voor een nieuwe community? Start maar alvast met scripten, maakt niet uit wanneer die community online komt, zal altijd nog eerder zijn dan de nieuwe phphulp.
Ondertussen ben ik allang overgestapt op andere fora. Wel grappig om te zien wat er zoal hier gebeurt...
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 ... 36 37 38 volgende »