Nieuwe PHPhulp
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 ... 36 37 38 volgende »
waar hang je tegenwoordig harmpie :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin Stoove
www.stackoverflow.com
Het is een Engelstalige website en alleen gericht op antwoorden geven en punten krijgen. Dat puntensysteem werkt behoorlijk goed; hoe meer punten, hoe hoger je antwoord komt te staan. Er is dus niet meer een chronologische volgorde zoals hier. Verder is die website een soort wiki, hoe meer punten je krijgt, hoe meer bevoegdheden -- uiteindelijk wordt iedereen een soort Bas xD.
Stackoverflow is trouwens koffiehoekloos -- sorry wes.
Op Het is een Engelstalige website en alleen gericht op antwoorden geven en punten krijgen. Dat puntensysteem werkt behoorlijk goed; hoe meer punten, hoe hoger je antwoord komt te staan. Er is dus niet meer een chronologische volgorde zoals hier. Verder is die website een soort wiki, hoe meer punten je krijgt, hoe meer bevoegdheden -- uiteindelijk wordt iedereen een soort Bas xD.
Stackoverflow is trouwens koffiehoekloos -- sorry wes.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
goodluck finding me :) heb al hele bende +++ posts dus lekker puh ^^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
"Bas Kreleger schreef op 15.01.2010 21:49
Hij komt er echt aan hoor! ;-) Duurt niet lang meer.. Beta versie gaat rond de 18e online! Misschien duurt het nog iets langer, maar het moet nu wel in één keer goed.. Met iets langer bedoel ik geen weken."
Yeah, het komt er toch van :) Ben benieuwd..!!
Chupskie schreef op 15.01.2010 21:53:
Het uitstel komt er ook van zoals heel phphulp verwacht had ;)Goed nieuws. Dit bericht is zojuist gepost bij het nieuwsbericht:
Hij komt er echt aan hoor! ;-) Duurt niet lang meer.. Beta versie gaat rond de 18e online! Misschien duurt het nog iets langer, maar het moet nu wel in één keer goed.. Met iets langer bedoel ik geen weken."
Lees btw ook zijn laaste (wat uitgebreidere) reactie bij het nieuwsbericht..
Het wordt als we bas moeten geloven helemaal "Kickass", dus we zullen zien :)
Chupskie schreef op 16.01.2010 16:38:
Het wordt als we bas moeten geloven helemaal "Kickass", dus we zullen zien :)
Dat wordt een kussen onder de kont binden. Geen zin in bont-en-blauwe billen... Maargoed, we zullen zien.
geheh ben benieuwd of he tnu wel door gaat =)
Dan krijgen we een suckass systeem maar dan krijgen we wel onze kickass layout =D
Ik ben ook benieuwd of het doorgaat. Als het niet zo is zakt het vertrouwen nog verder, maar we blijven hopen tot de 18e ;-)
Hoithebest schreef op 17.01.2010 00:58:
Hoe kan ons vertrouwen in Bas nu nóg lager zakken?Ik ben ook benieuwd of het doorgaat. Als het niet zo is zakt het vertrouwen nog verder, maar we blijven hopen tot de 18e ;-)
uhh. niet..
Morgen beta testen hehe :)
ik merk een hoop negativiteit richting bas, ikzelf heb nooit mee gemaakt hoe dat komt. Maar zoals het er nu naar uit ziet komt die nieuwe versie er gewoon. Dus waarom jullie zo zeuren snap ik echt niet. Als die er voor het einde van de maand niet is snap ik het gezeur, nu niet.
Ik hoop voor bas dat de beta online staat voor de 19de, anders gaat ie nog veel meer zeik over zich heen krijgen.
Nick, het punt is gewoon dat de meeste hier al meer dan 2 jaar op de beloofde vernieuwing aan het wachten zijn. Het ziet er nu inderdaad naar uit dat er een einde op dat wachten in zicht is. Maar met bas weet je nooit.
Edit:
komt de nieuwe PHPhulp om 0:00 online of ergens rond de middag pas??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Php
Bas schreef op 17.01.2010 18:07:
zal de nieuwe PHPhulp dan eindelijk vannacht online komen?? of moeten we eerst weer een week extra wachten???
Edit:
komt de nieuwe PHPhulp om 0:00 online of ergens rond de middag pas??[/quote]
24-11-2013 om 15:35:11
24-11-2013 om 15:35:11
Nick schreef op 17.01.2010 11:58:
ik merk een hoop negativiteit richting bas, ikzelf heb nooit mee gemaakt hoe dat komt. Maar zoals het er nu naar uit ziet komt die nieuwe versie er gewoon. Dus waarom jullie zo zeuren snap ik echt niet. Als die er voor het einde van de maand niet is snap ik het gezeur, nu niet.
Kijk hier even. Hij zou 25 januari 2008 al online gekomen zijn.. (en dat was echt niet de eerste keer dat hij beloofd werd).
De huidige phphulp is toch ook goed?
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 ... 36 37 38 volgende »