nieuwe regel in title
Frisbee
26/04/2004 02:59:00als je in een link title gebruikt om extra info te laten zien bij mouseover, hoe krijg je dit dan op 2 regels??
als je het zo doet:
<a href='' title'1e regel
2e regel'>Linkje</a>
doet ie het maar dat staat niet echt lekker..
als je het zo doet:
<a href='' title'1e regel
2e regel'>Linkje</a>
doet ie het maar dat staat niet echt lekker..
PHP hulp
26/11/2024 02:29:59peanuts
26/04/2004 20:14:00daar moet je een javascript voor gebruiken of een lange tekst gebruiken standaard kan je alt="tekst" gebruiken bij links of plaatjes .... maar het beste kan je nog een onmouseover script gebruiken ...
Mvg,
Peanuts
Mvg,
Peanuts
Je moet het zo doen:
<a onmouseover="status='vul hier de tekst in'" onmouseout="status=''">Linkje</a>
Of ik moet je fout begrijpen
<a onmouseover="status='vul hier de tekst in'" onmouseout="status=''">Linkje</a>
Of ik moet je fout begrijpen
Frisbee
26/04/2004 23:09:00ik weet wel hoe het moet.. gewoon met title="je tekst" maar wat ik me afvroeg is hoe je een nieuwe regel in die tekst krijgt.. de <br> code werkt niet en \n ook niet :(
als je midden in de tekst op een nieuwe regel begint werkt het wel maar dat staat zo stom in je source
begrijpt iemand het?? ik weet het ik ben vaag :P
als je midden in de tekst op een nieuwe regel begint werkt het wel maar dat staat zo stom in je source
begrijpt iemand het?? ik weet het ik ben vaag :P
Rick
27/04/2004 00:06:00ik snap wat je wilt, en het kan niet zonder die enters in je source
of je moet met dhtml zoiets maken (wat imho een betere oplossing is)
of je moet met dhtml zoiets maken (wat imho een betere oplossing is)
wat heel goed te doen is, is dit:
<a href="blaat.html" alt="alternative text" title="comming up events:
* event 1
* event 2
* event 3">tekst link</a>
Dit werkt perfect, is goed html en geen javascript, dhtml of andere moeilijkheden :p
* event 1
* event 2
Dit werkt perfect, is goed html en geen javascript, dhtml of andere moeilijkheden :p
Rick
27/04/2004 15:50:00Quote:
goed gelezen, hij zegt dat ie GEEN enters in de broncode wilwat heel goed te doen is, is dit:
* event 1
* event 2
* event 1
* event 2