Nieuwe site ecoustic

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert

Robert

03/11/2007 16:18:00
Quote Anchor link
Hallo mensen!

Ik heb een nieuwe website gemaakt voor mijn act die ik doe, en ben van plan deze vandaag of morgen online te zetten. Maar voordat ik het zo ver wou laten komen, wou ik het graag nog even laten keuren door de echte kenners!

Dit is de site: http://test.ecoustic.nl/

Ik hoor graag wat jullie er van vinden!

Gr. Robert
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2025 21:21:19

Tom K

Tom K

03/11/2007 16:23:00
Quote Anchor link
hij is mooi. maar het logo laad veel te langzaam. en verder vind ik dat je wat ruimte onderaan moet overlaten. dus niet meteen dat waar de div stopt ook de pagina stopt maar dus ook nog die blauwe kleur eronder.

Harmen

Harmen

03/11/2007 16:25:00
Quote Anchor link
Leuk, Mooie kleuren en dergelijke.

Maar je moet het menu uit de flash halen.. Stel je hebt geen flashplayer, dan heb je ook geen menu. Het moet niet, maar miss is het wel beter

Edit:

Misschien kun je em wel op www.cssremix.com of www.cssmania.com zetten. Dan kun je ook nog zien wat voor cijfer je krijgt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

Robert

Robert

03/11/2007 16:28:00
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie. De ruimte onder aan de site heb ik er nu bijgezet.

De header is nog een verhaal op zich.. die heb ik momenteel ingeladen met het SWFObject javascript, en voor zover ik weet buffert deze niet. Hoe ik dit ga oplossen weet ik nog niet. Suggesties?

Robert

Robert

03/11/2007 16:30:00
Quote Anchor link
Harmen schreef op 03.11.2007 16:25:
Leuk, Mooie kleuren en dergelijke.

Maar je moet het menu uit de flash halen.. Stel je hebt geen flashplayer, dan heb je ook geen menu. Het moet niet, maar miss is het wel beter

Edit:

Misschien kun je em wel op www.cssremix.com of www.cssmania.com zetten. Dan kun je ook nog zien wat voor cijfer je krijgt!

Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik er wel voor kies om gebruik te blijven maken van die flash header. Mocht ik echt geen betere oplossing vinden dat zal ik denk ik geen keus hebben..

Ik zal me site nu aanmelden op de links die je gaf, ben benieuwd :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert

Wouter K

Wouter K

03/11/2007 17:55:00
Quote Anchor link
do not bump he santhe

- SanThe -

- SanThe -

03/11/2007 18:03:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Frank -

Frank -

03/11/2007 18:11:00

Richard de Boer

Richard de Boer

03/11/2007 18:16:00
Quote Anchor link
De Contact heeft geen mouse over!
Verder super mooie site. Ik vind de laadtijd nog wel mee vallen hoor.

Verder luister ik naar jullie muziek maar das echt retegoed man, geweldig.

Kun je daar al cd´s van krijgen of iets dergelijks=

Groet Rieksie

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.