Nieuwe site - Fressh.nl
Ik heb PHPhulp verwijderd omdat ik dacht dat iedereen wel utigepraat was.
Ik moet toegeven dat de site best wel mislukt is in Firefox. maar ik heb voor 72 MB bestanden en probeer daar maar is alle fouten uit te halen.. Ik doe mijn best maar het kost wel tijd..
Verder zoals gezegt er zijn al veel profielensites.
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=42425&lasttopic=1
En verder vind ik de layout wel leuk verzonnen maar niet helemaal mijn smaak.
@Kevin: Posts te weinig? Je post hier bijna precies t zelfde En verder vind ik de layout wel leuk verzonnen maar niet helemaal mijn smaak.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
De lay-out gaat op zich ook niet verkeerd, het zijn details. Zoals het login-formulier bovenaan, waar de velden op elkaar staan.
@Thomas
Vind ik erg veel MB's voor een website. Maar dat terzijde: het zou al minder zijn als je al die inline styles niet zou gebruiken... ;)
Verder zijn een aantal van mijn punten simpel op te lossen. Zoals een andere font bij een GD-afbeelding. Of een afbeelding van een gebruiker een maximale grootte te geven.
Het cross-browser maken zal wat meer tijd in beslag nemen, maar dat is niet erg. Dit is een harde les, maar volgende keer weet je dan wel dat je het (lees: de lay-out) beter eerst cross-browser maakt en dan pas verder gaat bouwen... :)
Ik vind het een hele mooie site, maar de lettertypes van je menu vind ik maar niets. Die misschien veranderen?
edit:
Je bent de stripslashes vergeten op je movies pagina...
Mvg,
Jens
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V
- 'Sexuele voorkeur' schrijf je als ik het goed heb als 'Seksuele voorkeur';
- Misschien klinkt 'Meiden' beter als 'Meisjes', daar worden ze nogal klein gehouden;
- De rondingen van de vlakken lijken handmatig gemaakt te zijn, misschien handig om Photoshop hierover heen te laten gaan lijkt wat netter en wat minder pixelachtig;
- Als ik kijk bij 'Site Statistieken' wordt daar gepraat over jongens en meisjes, maar wanneer ik in de volledige gebruikerslijst kijk zie ik dat er gepraat wordt over man en vrouw, misschien handig om 1 woorkeuze aan te houden;
- E-mailadressen als afbeelding tonen om spam te voorkomen;
- Bij Creative Commons staat een punt 'Geen Afgeleide werken. De gebruiker mag het werk niet bewerken', mij wordt het niet echt duidelijk wat je daarmee bedoelt, kijk er nog eens naar ;)
- Misschien handig om bij 'Site Statistieken' ook aan te geven welke leden online zijn.
- Bij 'Movie' staat links 'Statestieken', dit schrijf je als 'Statistieken'.
Hopelijk heb je genoeg informatie van mij om verder aan de slag te kunnen.
http://www.fressh.nl/showprofile.php?id=99999999
Wat doen trouwens die rare "params" in de URL op de zoekpagina? Ik zou dat lekker serverside houden.
Bij contact komen de formuliermeldingen boven de titel te staan, beetje raar.
Bij de filmpjes moet je er nog even htmlentities() overheen gooien.
(En over die popups, gewoon een goede browser gebruiken, dan kun je altijd tabblad browsen! Opera rocks ;-) )
Bedankt voor de tips.
Even over de spelfouten.
Dit komt omdat Ruben (medeeigenaar) dyslexie heeft.
Dus dat zijn fouten die je misschien vaken tegenkomt maar die probeer ik er dan zo snel mogelijk uit te halen.
Bedankt
* achter "Ik heb de Gebruiksvoorwaarden gelezen en geaccepteerd" staan.
Je mist een spatie:
Je kan ook 240 jaar oud worden, door het formuliertje effe een beetje aan te passen.
Als een error niet bestaat, krijg je lege pagina's.
Als een pagina niet bestaat, krijg je een niet zo mooie 404.
Je hebt geen Je mist een spatie:
Quote:
Je profiel is nog niet geactiveerd. Activeer je account door de bevestigingscode op te gevenof de link te gebruiken die in de naar het geregistreerde e-mail adres is verstuurd.
Je kan ook 240 jaar oud worden, door het formuliertje effe een beetje aan te passen.
Als een error niet bestaat, krijg je lege pagina's.
Als een pagina niet bestaat, krijg je een niet zo mooie 404.
Maar ik ben wel benieuwd waarom je zoveel tijd en moeite wilt steken in zo'n site, ik acht de kans toch 99% dat hij niet zo populair wordt als hyves of virb.