Nieuwe site nu 1 weekje online

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Michel van de Wiel

michel van de Wiel

17/05/2008 01:39:00
Quote Anchor link
Geachte Gebruikers.

( ik hoop dat ik deze site hier mag zetten kon het nergens in de regels vinden )

Hier bij zet ik mijn site neer wil graag als er dingen zijn die jullie misschien anders zien of beter op een ander manier vinden graag melden want nieuwe idee zijn altijd goed voor een site.

www.joined-forces.org

heb even een test account aan gemaakt voor de mensen hier die willen kijken natuurlijk

gebruikers naam = test
wachtwoord = 12345

Mvrg Michel ( Command )

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 14:07:01

- -

- -

17/05/2008 02:12:00
Quote Anchor link
Die knipperde balk heeeeel erg irritant!
misschien makkelijk om een uitlog knop te maken... 8-) (inmiddels gevonden staat niet erg logisch vind ik..)
en ik vind de layout nou niet echt geweldig gekozen :p
dacht eerst dat het weer soort van een crim was ofzo :\

daarbij komt dat joined-forces niet te lezen valt in de ©

en volgens mij... kan je geen © op een website hebben alleen maar auteursrechten.. (correct me if im wrong..)

suc6:p

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

17/05/2008 08:53:00
Quote Anchor link
"Beveiligde verbinding mislukt" - FireFox

Ik kan hem niet zien. FF 3.0 Beta 5

Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/05/2008 08:55:00
Quote Anchor link
Waarom moet ik een certificaat accepteren? Nog nooit meegemaakt.

Paul K

Paul K

17/05/2008 09:22:00
Quote Anchor link
Wen er maar aan :)
In ff 3 heb je dat bij heel veel sites; ik had het zelfs bij de site van me postbank
Volgens iemand hier van phphulp [weetnietmeerwie] is het een kwestie van FF+SSL+POST
maar het is wel gewoon veilig

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

17/05/2008 09:56:00
Quote Anchor link
Ik gebruik IE 7 en moet eerst certificaat toekennen omdat die niet gevonden is. Is dit het nieuwste? :P

EDIT:

Wat voor een site is het eigenlijk :|
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven

Joris van Rijn

Joris van Rijn

17/05/2008 10:07:00
Quote Anchor link
Ik heb hetzelfde als Tommy:

"Beveiligde verbinding mislukt"

Met FF 3 (inmiddels geen Beta meer)

Paul K

Paul K

17/05/2008 10:16:00
Quote Anchor link
WAT IS DE EERSTE ECHTE RELEASE UIT?

Roel

Roel

17/05/2008 10:19:00
Quote Anchor link
Je maakt gebruik van het standaard Plesk SSL certificaat dat niet officieel gekoppeld is aan je domeinnaam vandaar die error en dat je hem handmatig moet accepteren. Is verder een redelijk drukke website, als je meer add-ons voor je website zoekt kan je altijd even op http://www.tbdev.net/ kijken.

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

17/05/2008 10:30:00
Quote Anchor link
als het aanmelden mislukt, dan krijg ik een hele grote footer.. ik denk niet dat dat de bedoeling is, maar hij komt tot over de helft van m'n scherm.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

17/05/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Ik zal de szite nooit meer bezoeken, ik denk grotendeels vanwege het certificaat en ook vanwege het feit dat het voor mij nog steeds een vraag is wat nou het thema van de site is.

- -

- -

17/05/2008 11:30:00
Quote Anchor link
Joepie, zo te zien is het een torrent site (standaard layout + script...)

Ben niet van plan om daar al te lang op te kijken, maar weet wel dat ik binnen no-time admin kan worden als ik dat wil :)

En een https verbinding heb je echt niet nodig hoor...

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

17/05/2008 11:33:00
Quote Anchor link
Quote:
Ben niet van plan om daar al te lang op te kijken, maar weet wel dat ik binnen no-time admin kan worden als ik dat wil :)

Hoezo dat laatste?

En bedankt dat je even het thema van de site noemt xD

Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/05/2008 11:37:00
Quote Anchor link
Ik vertrouw heel dat certificaat gedoe niet. Daarom zal ik waarschijnlijk ook eerder op het kruisje klikken, dan 'accepteren' van het certificaat...
Site nog niet gezien, certificaat zit ervoor :-).

- -

- -

17/05/2008 11:53:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 17.05.2008 11:33:
Quote:

Hoezo dat laatste?

En bedankt dat je even het thema van de site noemt xD

Buggy kut script :)

--

--

17/05/2008 12:59:00
Quote Anchor link
Torrentsite met SSL? Waarom??

Michel van de Wiel

michel van de Wiel

17/05/2008 15:25:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 17.05.2008 11:29:
Ik zal de szite nooit meer bezoeken, ik denk grotendeels vanwege het certificaat en ook vanwege het feit dat het voor mij nog steeds een vraag is wat nou het thema van de site is.

lol nou dat word nog leuk dan over paar jaar gaat al het overschrijven van bank naar bank via het internet dan zal je wel vaker zoon certificaat moeten accepteren anders kom je niet eens verder op de site.

En als je niet ziet wat het thema is dan moet je toch echt een bril op zetten eerste plek de naam zegt het al 2 de plaats kan het zien aan de banner en 2 plek aan de kleuren op de site en namen van gebruikers plus de afbeeldingen die worden gebruikt.

17/05/2008 15:42:00
Quote Anchor link
michel schreef op 17.05.2008 15:25:
lol nou dat word nog leuk dan over paar jaar gaat al het overschrijven van bank naar bank via het internet dan zal je wel vaker zoon certificaat moeten accepteren anders kom je niet eens verder op de site.

Zo he, over een paar jaar? Hmm... Dan zal ik maar tegen me pa zeggen dat die z'n giroboekje weer uit de kast moet pakken, denk je niet?
Nee, dat is dus niet waar. Al die banken doen het al via ssl, alleen zij hebben het wel nodig, jij niet echt. Wat is de toegevoegde waarde? Ook is dit zo'n lekkere standaart plesk probleem. Een ssl certificaal moet aan een domein gekoppelt zijn, en dat is die niet. Dit is gewoon een standaart plesk certificaat, en dus kan je de betrouwbaarheid in twijfel trekken...

En als je niet ziet wat het thema is dan moet je toch echt een bril op zetten eerste plek de naam zegt het al 2 de plaats kan het zien aan de banner en 2 plek aan de kleuren op de site en namen van gebruikers plus de afbeeldingen die worden gebruikt.

Sodeju, gebruik eens komma's en punten. Dit is echt té erg.
Ik dacht in eerste instantie dat het een crimi site was. Blijkbaar niet. Maar die naam zegt niets, wat zou het moeten zeggen? Gb staat wel in kleine lettertjes, daar let je niet op, je kijkt naar de content.
Kleuren? Is dat naar het zelfde idee van die hiphoppers? Groen staat voor geld, en roze voor dat je echt gangsta bent? Ofzo.
Afbeeldingen? Wat wapens, een tank een dame. Hmm... Ik heb geen associatie met iets hoor.
Die namen, d'r bij... Hmm... Is het een leger site ofzo? Dat zou ik dan denken.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/05/2008 15:46:00
Quote Anchor link

Dus jouw site is een bank? :-) Volgens mij niet. Wat geeft jou dan het recht om SSL te gebruiken? Je site werkt niet met 'gevaarlijke' gegevens, dus ga gewoon lekker zonder werken, en maak er een mooie site van.

Doe, zoals al werd gezegd, ook wat aan je taal. Punten en komma's besparen me wat bijna-dood-ervaringen.

- -

- -

17/05/2008 19:31:00
Quote Anchor link
Ga eerst even een curus html, php en mysql volgen. Want jij heb vrij weinig gedaan aan de site behalve de plaatjes bewerkt en deze crappy kleuren gekozen. Doe dat als je wat ouder bent dan 12 :)

Torrent site is niet legaal, en daar wil je dan ook nog eens een SSL verbinding op zetten? Slim ben jij zeg... Weet je pappie wel dat je een illegale website beheert? Die je met zijn geld heb gekocht?

Zal Brein ook leuk vinden, ze mogen weer een site offline halen. Wellicht dat iemand anders even de moeite wilt nemen om deze site te rapporteren?

Maar goed, denk niet dat je een website met illegale content mag posten hier op PHPhulp.nl, staat niet in de regels maar een beetje slimme jongen/meisje snapt het zelf ook wel. Hm.. Zegt genoeg lijkt me :)

Edit:
Oja, let nog even op de "taalgebruik" op je website :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

17/05/2008 19:32:00
Quote Anchor link
Torrent site? HAHAHAHA!
dit lijkt niet eens op een torrent site man.. en inloggen voordat je een torrent kan kiezen?
en daarbij zal je ook nooit groot worden.. er zijn namelijk erg weinig seeders en leechers waardoor downloaden langzaam zal gaan.

neem kwa layout en functionalteit van de site voorbeeld aan mijn fav. www.isohunt.com
dit is echt slecht!

Met vriendelijke groeten,
DirkJan Heinen

Edit:

aan het comment hier boven.
zwak als je andere sites gaat doorgeven aan brein ofzo!
wil je dan 15 euro betalen voor een cd? ik niet!

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.