Nieuwe user :D

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dorus van Weelden

Dorus van Weelden

14/03/2017 17:33:09
Quote Anchor link
Hallo allemaal, na een beetje rondzoeken om een goede uitleg over ForEach in PHP the vinden, vond ik deze site, en besefte ik me dat het heel handig zou zijn om met mijn problemen (die ik sowieso ga hebben) aan te komen.

Ik ben een scholier die in 4VWO zit, met al een lange tijd een interesse voor computers en tech. Ik heb ondertussen ook informatica (net nieuwe school, maar oude school had geen informatica... maakt de scholenwissel minder erg :P). het enige is dat ik qua coderen het hele jaar al lang achter me heb (we gaan supersloom met coderen, en hebben ook andere onderwerpen). Ik ben net bezig met PHP te leren en het lijkt me leuk om deze site te gebruiken in het leren, en vraag maar wat je wilt vragen :D

~Dorus

Toevoeging op 14/03/2017 17:36:37:

Oh, en meteen een vraag: wat is een goede (gratis) server client voor PHP? Op school heb ik toegang tot MySQL, maar dat is een betaalde service en ik zou het fijn vinden als er een gratis alternatief is.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 16:38:23

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/03/2017 19:42:46
Quote Anchor link
Welkom op PHPhulp Dorus, en veel plezier met programmeren.
Een goede lokale webserver is XAMPP. Deze is eenvoudig te installeren, en meteen 'ready to run'.
Deze bevat Apache als webserver, PHP, MySQL en nog wat handige tooltjes.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/03/2017 04:59:42
Quote Anchor link
Welkom op het forum Dorus.

Dorus van Weelden

Dorus van Weelden

16/03/2017 15:36:50
Quote Anchor link
bedankt Ozzie, en ik ga hem uitproberen Arien! :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/03/2017 15:49:49
Quote Anchor link
Veel succes, en als je vragen hebt hierover dan zien wel een nieuw topic verschijnen. ;-)

Rubensky PHP starter

Rubensky PHP starter

16/03/2017 15:59:34
Quote Anchor link
Dorus,

welkom hier.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.