nieuwe website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

01/01/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Hallo ik denk ik wil wel eens weten wat anderen van mijn website vinden dus ik post hem hier even. Ik heb eigenlijk alleen nog maar aan de lay out gewerkt, ik probeer een beetje een strakke lay out te maken zonder al te veel extra dingetjes. De invulling is nog niet klaar en de afbeeldingen in de header moet ook nog anders worden. maar dit komt nog.

Hierbij even mijn website : http://kevinvandooren.nl

groetjes kevin
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin van Dooren

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 15:43:39

Rick

Rick

01/01/2008 21:24:00
Quote Anchor link
Ziet er wel leuk uit, alleen die potloden! ARRGH!! M'n ogen, wat doe je?

Kan ook aan mij liggen, maar ik vind t echt pijnlijk voor m'n ogen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/01/2008 21:42:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of het een regel is bij de site reviews, maar ik zou aan iedereen willen vragen om eerst je pagina even door de W3C validator te halen.

Je XHTML valideert niet, en je CSS is niet te valideren omdat je hem op de verkeerde manier linkt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<link rel="stylesheet" href="style/css.css" />

ik mis daar het type attribuut en het media attribuut.
Verder gebruik je id="knop" vijf keer. Een id moet uniek zijn en mag dus maar 1 keer op 1 pagina voorkomen. Je zou hier een class="knop" moeten gebruiken.

Verder heb je een navigatie die niet reageert op :hover. Je kunt ook niet aan het menu zien op welke pagina je je bevindt.

Kortom, er valt nog heel wat te verbeteren.

De opzet vind ik op zich wel strak, die potloden kunnen inderdaad iets minder, maar het cleane er van trekt me wel aan.

Aron K

Aron K

01/01/2008 22:02:00
Quote Anchor link
Als ik alleen naar je pagina kijk (dus niet naar de bron) dan vind ik het een mooie website. Mooi strak en ik vind dat fel oranje en die potloden wel koel.

Met vriendelijke groet,

Aron

01/01/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Even afgaan op het uiterlijk; strak eenvoudig maar ik heb het idee dat er meer uit te halen is (vooral die potloden) dan dat er tot nu toe te zien is.

- -

- -

01/01/2008 22:20:00
Quote Anchor link
De tekst in je footer zou ik iets veranderen dmv css, dat hij aan de linkerkant komt te staan maar wel precies in het midden. Verder ziet de website er leuk uit :)

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

02/01/2008 11:30:00
Quote Anchor link
dankejewel voor de reacties tot nu toe

Ik moet inderdaad nog even alle fouten eruit halen heb ik nog niet aangewerkt. Ik heb eigenlijk nog nooit classes gebruikt maar ga ik wel gebruiken!

Bedankt voor alle tips!

TJVB tvb

TJVB tvb

02/01/2008 12:01:00
Quote Anchor link
@Kevin die validator is naar mijn mening wel belangrijk. Maar het verschil tussen een id en een class is nog veel belangrijker.

Over je website: Mijn mening is dat die afbeelding met de potloden wat te groot/nadrukkelijk is. Mijn eerste idee was van een tekenaar. Ik denk dat als die wat kleiner is het wel mooi past.

Je footer valt bij mij altijd buiten beeld. Ik moet altijd scrollen ook al staat er bijna geen content, dat vindt ik jammer.

Home: het javascript kan ook in een extern bestand maar dat is misschien ook wat smaak. Je gebruikt alleen bij de afbeelding 2 links in elkaar, dit lijkt me niet de bedoeling.

Bij webdesign staat een plaatje die wat verkleind is, zo kan ik precies niet zien wat erop staat. Als je de afbeelding los bekijkt zie je het wel.
Je laat daar meteen wat van je code zien dat me verbaast. Je gebruikt een externe css file alleen heb je er nog wel een gewone css regel in je header staan, waarom?

Projecten: Als er nog geen projecten zichtbaar zijn kun je misschien die pagina er tussenuit halen.

Contact: Zet er iets meer bij, dit is nogal kaal. Alleen al een regel als: Wanneer u meer wilt weten kunt u mailen naar: [email protected]

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

edit:
Ik vergeet het bijna. Bij webdesign staat een link naar Demeyers Online die niet klopt. Maar als ik dan naar de website ga staat een W3C afbeelding alsof die xhtml valid is. Alleen geeft de validator 24 errors. Dat is nogal een slordige combinatie.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

02/01/2008 12:22:00
Quote Anchor link
verdorie idd dat kan niet met die errors! ik zal het meteen even veranderen wat dat kan echt niet. Ik denk dat dat gekomen is met het updaten van de site...

Heel erg bedankt want dat had ik nog niet gezien!

gr. kevin

------------------------
www.kevinvandooren.nl is nou wel xhtml valid ;-)

-----------------------

- -

- -

02/01/2008 12:31:00
Quote Anchor link
Een link naar een andere website moet altijd met http:// beginnen en niet met www.!!!

Slordige fout!

- -

- -

02/01/2008 12:32:00
Quote Anchor link
Die footer moet wat meer padding krijgen. Daarnaast is het menu nu wat kaal en saai.
Trouwens, op een 1024 scherm (nee hoor, ik heb 1280) is er onderaan een scrollbalk. Misschien daar even iets aan doen.
Zoals al gezegd is: link naar demeyers werkt niet, je moet die ene CSS rgeel gewoon in je externe stylesheet zetten, dat plaatje moet even in Photoshop verkleind.
Daarnaast vind ik het jammer dat er links een dikke lijn is en rechts een dunne gestippelde.

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

02/01/2008 12:35:00
Quote Anchor link
mm raar bij mij niet kheb ook 1280 bij 1024

----
dat menu komt omdat ik de stylesheet nog niet had vernieuwd

Wouter K

Wouter K

02/01/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Je potloden laat ze doorlopen naar helemaal rechts en zet er dan een opacity over en daar in het wit je vandooren tralala..Zou al een beter Result geven,

Geef je site eens een 100% mee ik moet hier scrollen voor niks :(
Footer in het midden zou idd ook better zijn maar voor de rest vind ik het goed buiten je Valid dat moet nu eenmaal juist !

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

02/01/2008 14:45:00
Quote Anchor link
Op de ene pagina is je menu anders dan op de andere. Dat is niet mooi. Verder... je header; bijna 146 kb. Dat is qua bestandsgrootte veel te veel, net zoals de screenshot van Dreamweaver op de pagina webdesign die 217 kb groot is.

Overigens is het heel normaal dat het klikken op het logo van de site de bezoeker naar 'Home' brengt. Dat werkt dus niet als het logo een achtergrondplaatje is.

De padding van je footer moet je nog aanpassen. De tekst staat bij mij (FF 2.0.0.11 op Vista) tegen de zijkant.

En dan nog een taalfout:
Quote:
CMS (content magagement system)

- -

- -

02/01/2008 16:03:00
Quote Anchor link
Elwin schreef op 02.01.2008 14:45:
Op de ene pagina is je menu anders dan op de andere. Dat is niet mooi. Verder... je header; bijna 146 kb. Dat is qua bestandsgrootte veel te veel, net zoals de screenshot van Dreamweaver op de pagina webdesign die 217 kb groot is.

Overigens is het heel normaal dat het klikken op het logo van de site de bezoeker naar 'Home' brengt. Dat werkt dus niet als het logo een achtergrondplaatje is.

De padding van je footer moet je nog aanpassen. De tekst staat bij mij (FF 2.0.0.11 op Vista) tegen de zijkant.

En dan nog een taalfout:
Quote:
CMS (content magagement system)

Quote:
CMS (content magnagement system)
En nog één.

- -

- -

02/01/2008 16:09:00
Quote Anchor link
Content Management System :P

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

02/01/2008 18:42:00
Quote Anchor link
spellingsfouten oh jee! Daar maak ik inderdaad fouten in!
:)

bedankt voor alle reacties!

Ik ga weer even aan de slag met al jullie tips!

- SanThe -

- SanThe -

02/01/2008 18:45:00
Quote Anchor link
Je zit bij firstfind.nl dus kan ik niet op je site omdat firstfind nog steeds geen correcte dns heeft voor zijn klanten.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

02/01/2008 18:48:00
Quote Anchor link
Mooie site.. Maar zorg voor en betere header zoals je zelf al aangeeft.
Het Logo vind ik erg mooi maar die potloden.. Ik weet het niet..
Maar als je hem overzichtelijk en strak wil houden voldoet die zeker.

- -

- -

02/01/2008 18:55:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 02.01.2008 18:45:
Je zit bij firstfind.nl dus kan ik niet op je site omdat firstfind nog steeds geen correcte dns heeft voor zijn klanten.

Firstfind.nl = witte pagina?

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

02/01/2008 19:04:00
Quote Anchor link
mmm nee kzit niet bij firstfind kzit bij starthosting.nl kweet niet of dat een onderdeel ervan is

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.