nieuwe website
kevin schreef op 02.01.2008 19:04:
mmm nee kzit niet bij firstfind kzit bij starthosting.nl kweet niet of dat een onderdeel ervan is
Is van First Find.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
heeft iemand trouwens een idee voor het plaatje in de header?
Je header niet perse verdelen in 2 gedeelten, maar gewoon 1 grote header maken waarin je dan je tekst doet. oid..
Houden zo.. Zelf ontworpen of gekopieërd anders zou ik het eraf halen.
Maar het heeft zeker stijl!
dankjwel wel zelf ontworpen :) met van die brushes in photoshop die andere header was eigenlijk niet van mij dus moest ook weg maar deze is wel vanmij ;-)
Ok, Nice work ;)
ik vind deze header een hele verbetering, verder ook wel leuke site(ik heb niet heel uitgebreid gekeken)
Ik vind deze header ook een duidelijke verbetering. Het is veel rustiger en past bij de rest van het design.
Nog het laatste punt : in mijn ogen en vele anderen
Je moet je Footer-text centeren
En als laatste tip; haal die twee sites uit je portfolio. Als je daarmee klanten binnen wilt halen kan je beter nu de stekker uit je pc trekken.
wouter schreef op 02.01.2008 22:42:
Verbetering
Iedereen spreekt namens zichzelf. Jij spreekt dus voor je alleen. Niet voor mij, als ik wat wil zeggen, dan zeg ik dat wel.
Iedereen bepaalt ook wel zelf wat er nog verander zou moeten worden, in mijn ogen hoeft dat dus niet veranderd te worden.
Ik vind dat je die footer text best daar rechts kan laten. Zou niet weten waarom die gecentreert moet. Vind het wel passen.
Je moet alleen nog effe kijken of je kan zorgen dat je niet hoeft te scrollen, dat zou wel fijn zijn.
- Linker plaatje in de header valt voor mij zo dood aan de linker kant..
- In het menu kan ik niet zien waar ik ben, (misschien iets doen met die pijltje ervoor)
- lettertype in de footer kan wel zwart, maar zou ook eens iets anders proberen, en rechts mag best maar centreer hem wil in het midden verticaal
- de tabbladen zijn leuk, maar de kleur ervan komt nergens terug in je site
voor de rest lekkere website om doorheen te klikken hoor
_winkie: idd ik weet dat die sites niet zo mooi zijn ook in verband met de reclame, ik ga proberen in ieder geval de site van de motorcrosser opnieuw te designen want dit ontwerp is al 2 jaar oud!
-Joep goed idee om te laten zien waar je bent op de website ik zal eens even kijken wat mooi is.
gr. kevin
---
wat moest ik toch zonder alle tips ;-)
- Zet de tekst van de pagina waarop je zit in het vetjes(+dat je er niet kunt op klikken, dan is het zeker duidelijk ;-) )
- Eventueel: pijltje wat meer naar rechts (van de pagina waarop je zit hé)
Verder vind ik hem heel mooi.
Zoals de meesten zeggen, zorgen dat er niet moet gescrolt worden(zelf zou ik niet weten hoe het te veranderen maarja :P).
En over de letters, ik zou eens zeer donkergrijs proberen in plaats van zwart.
edit:
Ik zie dat je op sommige plaatsen grijs in combinatie met zwart gebruikt, zeer mooi. Laat het veranderen van het kleur maar achterwege :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door lukke