Nieuws + Headlines script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

06/12/2004 17:02:00
Quote Anchor link
Beste PHP'er,

ik ben opzoek naar precies zo een soort script (of iig hoe het er uit ziet) zoals deze website. Links op deze website heb je allemaal headlines verdeeld in categorieen.

Dát is nou precies wat ik moet hebben :)

Ik wil namelijk een nieuwswebsite opstarten met verschillende onderwerpen. Ik heb overigens het liefst een adminpagina erbij. Daar moet ik dus nieuws kunnen toevoegen met foto en dat in een van de categorien kunnen plaatsen.

Het liefst wil ik daar ook kunnen kiezen welk bericht ik als hoofdbericht wil laten zien.

En oja, er komen ook knoppen op de website die de naam hebben van de verschillende onderwerpen.

Bijvoorbeeld: je heb een knop genaamd: onderwerp 1... dan wil ik ook naar een pagina toegaan waar dan bijvoorbeeld de laatste 20 berichten staan van onderwerp 1.

Dit script wil ik wel helemaal gewoon in mijn design hebben.

Ik weet dat het heel veel is maar pff... ik probeer het al zo lang maar het lukt me gewoon niet. Ik kan niet echt goed scripts begrijpen.

Met vriendelijke groet,
Roy William

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 02:04:35

Eris -

Eris -

06/12/2004 17:14:00

06/12/2004 18:35:00
Quote Anchor link
Oke toppie, ik ga even kijken hoe, en of het werkt!

Hartstikke bedankt Jaap!

Eris -

Eris -

06/12/2004 18:37:00
Quote Anchor link
Ja het werkt. Maar is het niet handig om google te gebruiken voor het posten van een vraag.

Baken

Baken

06/12/2004 18:40:00
Quote Anchor link
Hetzelf proberen is wel erg leuk! Ik zou beginnen je eisen pakketten te verkleinen en er iedere keer iets bij te bouwen! Het geeft je erg veel voldoening maar kost ook wel wat tijd, hier op de site willen we je graag helpen met je eigen script.

Op www.phphulp.nl
en www.phpfreakz.nl zijn volgens mij tal van nieuws script te vinden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.