Nieuws systeem gezocht
Gewijzigd op 21/07/2011 18:41:22 door jeffrey aldus
Oh ja, ik ben 25 jaar, heb genoeg vrienden, woon niet meer bij mijn moeder en ga niet in een hoekje zitten janken van mijn kamer.
Misgegokt dus.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen over jouw, maar dat terzijde. Dankzij jouw is er een mooi loos topic tot stand gekomen die straks een slotje zal krijgen.
Be proud to it mate, be proud....
En ik ga eten...
EditMeneer heeft het door en haalt zijn berichten maar weg om zich niet zo belachelijk te maken.
Gewijzigd op 21/07/2011 18:45:01 door - Ariën -
Maar als je besluit een vacature te plaatsen, wil ik wel een offerte sturen :P
- Aar - op 21/07/2011 18:43:47:
Okee, ik ga even flink :') om dit topic....
Oh ja, ik ben 25 jaar, heb genoeg vrienden, woon niet meer bij mijn moeder en ga niet in een hoekje zitten janken van mijn kamer.
Misgegokt dus.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen over jouw, maar dat terzijde. Dankzij jouw is er een mooi loos topic tot stand gekomen die straks een slotje zal krijgen.
En ik ga eten...
Misgegokt dus.
En ik ga eten...
is goed puistenkop vreet je lekker vol he :) en iedereen kan zeggen op een forum dat het niet zo is maar jij zit thuis nu wel in tranen omdat iemand jou niet de beste scripter vind wahahaha losertje =D
De vraag is of iemand een kant-en-klaar nieuwssysteem script heeft (denk het niet, en anders niet gratis) of een goede tutorial. Als je geen van beide hebt, dan graag geen reactie.
Phoenix Bird op 21/07/2011 18:44:20:
Maar als je besluit een vacature te plaatsen, wil ik wel een offerte sturen :P
Tenzij de [vrijwillig]-tag ;-)
Ik denk dat hier beter een slotje op kan??
Gewijzigd op 21/07/2011 18:46:32 door Joren de Wit