Nieuws systeem gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jeffrey aldus

jeffrey aldus

21/07/2011 18:40:18
Anchor link
-
Gewijzigd op 21/07/2011 18:41:22 door jeffrey aldus

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 09:42:46

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/07/2011 18:43:47
Anchor link
Okee, ik ga even flink :') om dit topic....

Oh ja, ik ben 25 jaar, heb genoeg vrienden, woon niet meer bij mijn moeder en ga niet in een hoekje zitten janken van mijn kamer.

Misgegokt dus.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen over jouw, maar dat terzijde. Dankzij jouw is er een mooi loos topic tot stand gekomen die straks een slotje zal krijgen.

Be proud to it mate, be proud....
En ik ga eten...

EditMeneer heeft het door en haalt zijn berichten maar weg om zich niet zo belachelijk te maken.
Gewijzigd op 21/07/2011 18:45:01 door - Ariën -

21/07/2011 18:44:20
Anchor link
Ik ben het met Aar eens, als je dit zelf niet kan, open een vacature inplaats van hier een topic te openen met ik ben op zoek naar een nieuws systeem script, als je even had gegoogled had je tig script kunnen vinden zonder veel moeite te doen.. tenzij je geen engels kan.

Maar als je besluit een vacature te plaatsen, wil ik wel een offerte sturen :P

Jeffrey aldus

jeffrey aldus

21/07/2011 18:45:10
Anchor link
- Aar - op 21/07/2011 18:43:47:
Okee, ik ga even flink :') om dit topic....

Oh ja, ik ben 25 jaar, heb genoeg vrienden, woon niet meer bij mijn moeder en ga niet in een hoekje zitten janken van mijn kamer.

Misgegokt dus.
Ik heb ook wel mijn bedenkingen over jouw, maar dat terzijde. Dankzij jouw is er een mooi loos topic tot stand gekomen die straks een slotje zal krijgen.

Be proud to it mate, be proud....
En ik ga eten...

is goed puistenkop vreet je lekker vol he :) en iedereen kan zeggen op een forum dat het niet zo is maar jij zit thuis nu wel in tranen omdat iemand jou niet de beste scripter vind wahahaha losertje =D

Joren de Wit

Joren de Wit

21/07/2011 18:45:34
Anchor link
Zo is het wel weer voldoende, graag on-topic verder of dit topic krijgt een slotje.

De vraag is of iemand een kant-en-klaar nieuwssysteem script heeft (denk het niet, en anders niet gratis) of een goede tutorial. Als je geen van beide hebt, dan graag geen reactie.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/07/2011 18:46:05
Anchor link
Phoenix Bird op 21/07/2011 18:44:20:
Maar als je besluit een vacature te plaatsen, wil ik wel een offerte sturen :P

Tenzij de [vrijwillig]-tag ;-)

21/07/2011 18:46:05
Anchor link
Ik denk dat hier beter een slotje op kan??

Joren de Wit

Joren de Wit

21/07/2011 18:46:06
Anchor link
Zodra we gaan schelden, is het wel direct over...
Gewijzigd op 21/07/2011 18:46:32 door Joren de Wit

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.