nieuws systeem
voor beeld op : www.agovv-c-side.nl/php/index.php
neem target='_self' en voeg het mooi terug in in je website...
Ik heb alles na gelopen en het wert nogsteeds niet.
Geef gewoon geen target in ...
Best altijd een target ingeven... Dan ben je zeker dat het juist uitkomt... Bij niet iedereen is geen target standaard gelijk aan _self ...
ik heb het dus geprobeerd op bijde manieren maar er geen van bij de werkte
target="_self" moet gewo0n werken, anders is je browser toe aan een update ...
haha oke ik zal het nog eens gaan proberen
Als je een post dieper bekijkt, en zelf de layout er niet rond zet, is het logisch dat deze er niet is...
De scripts die hier te vinden zijn, zijn gemaakt zonder layout, dus misschien ligt daar de fout?
Op je index pagina voegt ie het mooi samen, maar ook na de link? Misschien dat eens nakijken...
Anyway, ik ga TV zien & werken...
Nog veel succes :))
In mijn index voegt hij alles idd mooi samen maar als ik een artikel oproep van uit de db dan opent hij dus een nieuws scherm.
Ik heb het gehele script door gelopen en overal waar "_top" stond "_ self" van gemaakt.
mijn site werkt als volgt, nieuwstracker.php word de incl in home.php.
Als ik de dus op index.php ben laat hij alles mooi zien. klik ik op een nieuws bericht krijg ik een eigen pagina. ik kan niet vinden wat ik fout doe wei kan me nog vereder helpen.
voorbeeld www.agovv-c-side.nl/php/index.php
Ik heb het gehele script door gelopen en overal waar "_top" stond "_ self" van gemaakt.
mijn site werkt als volgt, nieuwstracker.php word de incl in home.php.
Als ik de dus op index.php ben laat hij alles mooi zien. klik ik op een nieuws bericht krijg ik een eigen pagina. ik kan niet vinden wat ik fout doe wie kan me nog vereder helpen.
voorbeeld www.agovv-c-side.nl/php/index.php
Gewijzigd op 19/08/2004 17:15:00 door dennis terwel