nieuws systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Dennis terwel

dennis terwel

14/08/2004 12:31:00
Quote Anchor link
Ik heb gisteren op mijn site het nieuws sysyeem van bas geplaatst en het werkt perfect alleen als ik op een artikel klik opent hij het in een nieuw verster terwijl ik hem gewoon in het gedeelte geopend wil hebben als waar hij staat.
voor beeld op : www.agovv-c-side.nl/php/index.php

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 05:53:38

Alfred -

Alfred -

14/08/2004 13:04:00
Quote Anchor link
target='_top' staat het bij u,
neem target='_self' en voeg het mooi terug in in je website...

Dennis terwel

dennis terwel

14/08/2004 21:34:00
Quote Anchor link
Helaas dat werkt dus niet.
Ik heb alles na gelopen en het wert nogsteeds niet.

Bram Z

Bram Z

14/08/2004 21:35:00
Quote Anchor link
Geef gewoon geen target in ...

Alfred -

Alfred -

14/08/2004 22:02:00
Quote Anchor link
Bram:
Best altijd een target ingeven... Dan ben je zeker dat het juist uitkomt... Bij niet iedereen is geen target standaard gelijk aan _self ...

Dennis terwel

dennis terwel

14/08/2004 22:14:00
Quote Anchor link
ik heb het dus geprobeerd op bijde manieren maar er geen van bij de werkte

Mitch X

Mitch X

14/08/2004 22:17:00
Quote Anchor link
target="_self" moet gewo0n werken, anders is je browser toe aan een update ...

Dennis terwel

dennis terwel

14/08/2004 22:21:00
Quote Anchor link
haha oke ik zal het nog eens gaan proberen

Alfred -

Alfred -

14/08/2004 22:29:00
Quote Anchor link
Het kan natuurlijk ook liggen aan de manier hoe ge dat script hebt ingevoegd...

Als je een post dieper bekijkt, en zelf de layout er niet rond zet, is het logisch dat deze er niet is...

De scripts die hier te vinden zijn, zijn gemaakt zonder layout, dus misschien ligt daar de fout?

Op je index pagina voegt ie het mooi samen, maar ook na de link? Misschien dat eens nakijken...

Anyway, ik ga TV zien & werken...
Nog veel succes :))

Dennis terwel

dennis terwel

14/08/2004 22:46:00
Quote Anchor link
dankje ik nog eigenlijk nog maar net bezig met php maar ik zal eens kijken.
In mijn index voegt hij alles idd mooi samen maar als ik een artikel oproep van uit de db dan opent hij dus een nieuws scherm.

Dennis terwel

dennis terwel

19/08/2004 16:42:00
Quote Anchor link
Hoe zet ik dan de lay out rond het script???

Ik heb het gehele script door gelopen en overal waar "_top" stond "_ self" van gemaakt.

mijn site werkt als volgt, nieuwstracker.php word de incl in home.php.
Als ik de dus op index.php ben laat hij alles mooi zien. klik ik op een nieuws bericht krijg ik een eigen pagina. ik kan niet vinden wat ik fout doe wei kan me nog vereder helpen.
voorbeeld www.agovv-c-side.nl/php/index.php

Dennis terwel

dennis terwel

19/08/2004 17:03:00
Quote Anchor link
Hoe zet ik dan de lay out rond het script???

Ik heb het gehele script door gelopen en overal waar "_top" stond "_ self" van gemaakt.

mijn site werkt als volgt, nieuwstracker.php word de incl in home.php.
Als ik de dus op index.php ben laat hij alles mooi zien. klik ik op een nieuws bericht krijg ik een eigen pagina. ik kan niet vinden wat ik fout doe wie kan me nog vereder helpen.
voorbeeld www.agovv-c-side.nl/php/index.php
Gewijzigd op 19/08/2004 17:15:00 door dennis terwel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.