Nieuws+inlogsysteem tegen redelijke vergoeding
Wij van SfeervakSparta.nl (voetbalsite) zijn op zoek naar iemand die een groot login+nieuwssysteem wil maken met een eigen gb en eigen forum en een eigen reactiesysteem.
Dit systeem moet bevatten:
- Je moet op de hoofdpagina kunnen inloggen.
- Er moeten vier ranken zijn: Admin, Moderator, Journalist, Member
- Je moet nieuws toe kunnen voegen als Journalist en Admin
- Je moet op het nieuws kunnen reageren (daarvoor is dus het reactiesysteem)
- In het gastenboek, forum en reactiesysteem moet je de gebruikersnaam waarmee je op de hoofdpagina ben ingelogd.
- Het moet een klein profiel bevatten (leeftijd, geboorteplaats, favoriete speler etc)
- De administrator moet iemand kunnen bannen van: Reacties, Gastenboek en Forum, ieder afzonderlijk.
- Elk lid kan een avatar toevoegen - die moet je kunnen zien in het forum en bij de reacties.
- Je kan het Gastenboek alleen zien als je bent ingelogd. De reacties moet iedereen kunnen zien en ook het forum zouden wij graag vrij toegankelijk zien.
- Je moet kunnen zoeken in het forum en de nieuwsberichten. Dit graag onder 1 link maar je mag daarna wel onderscheid maken tussen beiden.
Het is dus een grote opdracht maar wij verwachten dat als je veel verstand hebt van PHP dit niet al te moeilijk is. Wij hebben de beschikking over mysql-databasen dus dat is ook geen probleem.
Als vergoeding dachten wij aan 25 euro. Wij hebben geen groot budget en kunnen eigenlijk niet meer betalen. Wil jij het wel graag maken mar vind je de vergoeding te laag, mail ons met goede argumenten waarom je er meer voor zou moeten krijgen.
Ben je geinteresseerd?! Mail dan naar [email protected] of [email protected] onder de naam "Nieuws+loginsysteem"
Met vriendelijke groet,
SfeervakSparta.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door N vd Akker
Het enigste wat je dan nog nodig hebt is een wordpress template en daar zijn er genoeg van. :)
Edit: Ctrl+Alt+5 werkt niet? :-(
Quote:
Waarom lukt jou de € niet?
Vreemd. Waarschijnlijk staat je toetsenbord dan niet juist ingesteld.
SanThe.
Vreemd. Waarschijnlijk staat je toetsenbord dan niet juist ingesteld.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
ja daar ben ik mij ook zeer bewust van. Toch denk ik dat je in PHPGB en PHPBB slechts kleine dingen hoeft aan te passen om de loginnaam te kunnen maken. Wij vinden het dus ook helemaal niet erg als die programma's worden gebruikt, wel willen we dat er een mooi en passend template bij zit. Ook zou je veel dingen kunnen "jatten" van PHPMyLogon 1.1, in elk geval, dat denk ik als onervaren phper
Nee. Ten eerste hoor je als betaalde opdrachtnemer geen dingen te jatten uit andere scripts, omdat je dan anderen het werk laat doen waar jij geld voor betaald krijgt. Ten tweede is PHPMyLogon slecht, zeker versie 1.1.
Ps: Ik heb FR12 gemaild maar die hebben niet gereageerd.
Waar heb je over gemaild? Of je de source mag hebben? :')
Ik denk overigens dat je een beetje te ver buiten je boekje denkt met zo'n website als dat wanneer je maar 25 euro budget hebt.
jouw systeem is, als hij helemaal geschreven moet worden met minimaal 2 nulletjes erachter.
Terence schreef op 18.12.2008 14:52:
25 euro budget = half uur werk
jouw systeem is, als hij helemaal geschreven moet worden met minimaal 2 nulletjes erachter.
Minimaal ja.
@evert ... Over waar hij is gemaakt.
Akkur schreef op 18.12.2008 15:37:
Ene jv-designs.@evert ... Over waar hij is gemaakt.
Ik heb wel zoiets liggen voor je spreek me maar een keer aan op msn
Ricardo
Naja iemand nog interesse om het onder de 60 euro te doen.. hebben toch maar het budget verhoogd, is nog weinig maar we hebben niet meer.