nieuwssysteem met doorklik gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Inge Oomen

Inge Oomen

18/11/2004 02:34:00
Quote Anchor link
Voor een van mijn klanten ben ik op zoek naar een systeem om de nieuwsbrieven te publiceren. Het meest belangrijke is wel dat men op de omschrijving van de nieuwsbrief kan klikken voor de volledige versie (redirect). Wie kan mij hier aan helpen en mijn klant happy maken? Gebruik van combi PHP/MySQL is mogelijk, de klant beschikt over een MySQL account. Tevens... ik ben een verschrikkelijke leek als het gaat om PHP en MySQL, dus ..... ;-)

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 02:35:05

Eris -

Eris -

18/11/2004 09:23:00
Quote Anchor link
Budget?

Niek s

niek s

18/11/2004 15:39:00
Quote Anchor link
zoiets is toch heel simpel zelf te maken!

Inge Oomen

Inge Oomen

19/11/2004 15:41:00
Quote Anchor link
Wellicht voor jou wel Niek, maar ik snap nog steeds niets van PHP... ben er overigens wel mee bezig. Komt denk ik ook omdat ik me meer bezig hou met webdesign ipv webdevelopment.

Maarre... als je iets leuks hebt liggen hoor ik het graag

Redmar

Redmar

19/11/2004 15:59:00
Quote Anchor link
Dan word het tijd meer gaat bezig houden met development :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.