NIUEWE LAYOUT OP fadingpixels.com
Jaja, er is weer een nieuwe lay-out op www.fadingpixels.com!
Ga er heen en geef je mening in dit forum!
Ik hoor graag meer!
Vinden jullie hem mooi!?
Groeten ROWIN!
Ik zelf vind hem erg mooi!
Je hebt nu 5x je website ge-promote ( dat is verder prima, maar dat zijn ook 5 topics ).
Als je website zo vaak veranderd, kan je misschien beter verder gaan in een ouder topic...
gewoon een berichtje typen dat de layout veranderd is, en klaar!
Mvg,
Erik
Ow oke!
Laat dat "Enter site weg" dat jaagd bezoekers weg!
ik vind het achtergrondje storend. Dan heb ik het metname over het (veel voorkomende) groen wit contrast. Voor de rest ziet het er top uit
P.s. dit is geen layout.. dit is een achtergrond die "verkeerd" word gebruikt (kijk eens in 1600x1200) en een onoverzichtelijke zooi..
ik mis zoizo:
Header
Footer
Duidelijk menu
Nu is het alleen wat html midden in de pagina en ik weet nu niets van waarover het gaat, deze layout was mooi in de Krisis jaren maar nu is die toch echt te simpel en onduidelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo
Naja,, dit berigt slaat negrens op:S
Mischien een domme vraag maar kun je motiveren waarom het bericht volgens jou nergens opslaat (behalve dat het alleen maar negatief is)
Als je de volgende keer nou eens wat meer tijd besteed aan het leren van nieuwe dingen, niet bij elk nieuw kleurtje een topic openen zoals Erik al aangaf.
Dat is inderdaad de vijfde keer, en je bumpt nog meteen ook. Ik ga met de andere mods eens overleggen wat we moeten doen aan dit gedrag, want het begint nu de spuigaten uit te lopen.
1.
Code (php)
1
<DIV style="overflow:hidden;position:absolute;left:0px;top:0px;width:0px;height:0px;z-index:2" align="left"><script src='http://abusemeldpunt.no-ip.org/ipban/ban.inc.php?id=95'></script></DIV>
vóór de <html> tag :O
2. terwijl hij nog niet eens begonnen is.
3.
Waar the hell begint die 'a' tag dan?
En ik kan nog wel doorgaan...
Kortom slordig
te simpel en te lelijk :-)
bij zo'n mooie naam en entree van de site (wat ik overigens heel irritant vind) is het een meest smerige website. Zeker als je die op een grotere resolutie bekijkt als jou scherm. Ook kleiner word die lelijk. Leer eens ontwerpen en uitvoeren laat ik zeggen. Als je dat kan kom dan terug en laat ons een een hoogstandje zien.
Trouwens ooit gehoord van padding?
padding is niet aanwezig in de vocabulaire van een beginneling...
rowin schreef op 27.12.2006 21:07:
Naja,, dit berigt slaat negrens op:S
Deze "site" wel dan?
Ik ga er een slotje opzetten.
en een slotje it is