.nl domein
WEET IEMAND WAAR IK GRATIS .NL DOMEIN NAMEN KAN KRIJGEN?
http://www.funnywebhosting.nl is een erg goede en goedkopu hosting site:)
gratis .NL? goed zoeken denk ik?
GR. mebus
gratis .NL? goed zoeken denk ik?
GR. mebus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Want .nl kost namelijk 3.60 per jaar..
Inkoop
e-dentify.nl of
b-one.nl
Zijn allemaal goedkoop, maar weet niet of ze goed zijn.
Iemand ervaring?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Richard
Wat heeft een domein nu met goed te maken :s
das waar, maar neem aan dat ie erook hosting bij wil, want zonder hosting heb je nog nix
Correctie:
E 0,50 p/j (inkoop)
Maar om ze te verkopen kost dat 150 E p/j
Waarom zijn de meeste Nederlands zo ontzettend gierig! Geef een paar centen uit en je hebt een host, desnoods host je zelf, hoef je domein alleen nog maar te betalen...
Maar op nog een beetje tegemoet te komen, je kan wel gratis .be krijgen. (of is die actie al afgelopen?)
2.2.3 abonnement domeinnaam € 0,90 per kwartaal
Bron:
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,2900,4,0,,Tariefregeling_SIDN.html
2.2.1 nieuwe registratie € 0,50 per transactie
Daar heb jij het over
En 150 euro :| 10 a 15 euro is normaal
ik mag namelijk van mijn moeder geen geld uitgeven aan .nl....
*valt op haar knieën, laat haar haar over het gezicht hangen. Kijkt omhoog met zó'n lief gezichtje dat haar moeder bijna moet huilen. "mamma," vraagt ze. "Mag ik asjeajseblieeeeeeft een .nl site?" "Sorry," zeg moeder. "dat moet je aan papa vragen."
Dus ik loop naar papa. Het hele tafereel begint van voor af aan maar het eindigd met de zin: "Natuurlijk mag dat!!! Maar je betaald wél zélf!
hahaha, ze is geen allah!
Als dan zo perse een gratis domein wilt neem dan een .tk of wees te vreden met een adres van HereJezus hosting of Moerstaal
Als je geen geld over hebt voor een domeinnaam en/of hosting is je website het niet waard om op internet te plaatsen.
* Moeder: "Lotte!!! Kom eesn eventjes helpen."
lotte: "rrrrrrrrr"
Moeder: "wat is er lotte?"
Lotte: "rrrrrrrr"
Moeder: "Auw!!! Bijt niet in me'n been"
Moeder: "oké, oké, ik geef me over. Je mag een .nl site. Als jij maar weer vrolijk word!!!"
Ik snap natuurlijk wél dat je ook gene wolf bent. ;). Dan zal je zelf maar wat moeten verzinnen. :D