Node JS
Lord Gaga
09/03/2013 19:30:35Hallo,
Ik heb net Node JS gedownload en ik probeer nu een simpel servertje te maken, maar het wil nog niet echt lukken.
Ik heb het volgende bestand:
C:\wamp\www\public_html\server.js
En in de command line van Node JS typ ik:
node C:\wamp\www\public_html\server.js
En als ik het goed heb zou hij dan 'Test' moeten weergeven, maar ik zie alleen maar '...'
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!
Ik heb net Node JS gedownload en ik probeer nu een simpel servertje te maken, maar het wil nog niet echt lukken.
Ik heb het volgende bestand:
C:\wamp\www\public_html\server.js
En in de command line van Node JS typ ik:
node C:\wamp\www\public_html\server.js
En als ik het goed heb zou hij dan 'Test' moeten weergeven, maar ik zie alleen maar '...'
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!
PHP hulp
26/11/2024 03:38:50Wouter J
09/03/2013 19:38:251) Ik ga naar `C:\wamp\www\nodejs\` en maak een bestandje 'test.js' waarin ik dit zet:
2) Ik ga in de console naar dezelfde map en run node test.js en krijg de verwachte test.
Er is dus iets anders mis en daarmee kunnen we je met deze info niet verder helpen...
2) Ik ga in de console naar dezelfde map en run node test.js en krijg de verwachte test.
Er is dus iets anders mis en daarmee kunnen we je met deze info niet verder helpen...
Lord Gaga
09/03/2013 19:40:41'Ik ga in de console naar dezelfde map'
Op welke manier doe je dit dan precies? Want ik doe volgens mij precies hetzelfde..
Op welke manier doe je dit dan precies? Want ik doe volgens mij precies hetzelfde..
Wouter J
09/03/2013 19:44:18Waarbij $ het algemene teken is voor alle dingen die ervoor staan en waarbij de 2e stap niet nodig is als C de schrijf is waar je al op zit.
Lord Gaga
09/03/2013 19:46:51En dat typ je er letterlijk in? Want het lukt mij niet om meerdere regels te typen, want na 1x op enter te hebben gedrukt verschijnen er gelijk 3 puntjes onder.
(Sorry, maar ik ben nogal noob met command prompts :P)
(Sorry, maar ik ben nogal noob met command prompts :P)
Reshad F
09/03/2013 19:54:28$ betekent dat er een cmd commando aankomt
dus
$ cd ( ga naar ) c:/wamp/www/nodejs (path)
Vervolgens druk je op enter. hierna zit je in nodejs directory.
hieruit kan je de commando node test.js uitvoeren.
dus
$ cd ( ga naar ) c:/wamp/www/nodejs (path)
Vervolgens druk je op enter. hierna zit je in nodejs directory.
hieruit kan je de commando node test.js uitvoeren.