nog een keer Landbouw Tuning Team
Ik ben weer aan de slag geweest en veeeeel verder, check it out! alle andere bugs zijn eruit! dus brand maar los....
Het is al beter... :-)
validator linkje
Ik zou al uw frames eruit gooien en alles erin includen.
Dan blijft alles netjes bij elkaar.
Persoonlijk vind ik het heel ambetant als er scrollbalken in het midden van een blad staan.
Je pagina loopt toch al verder door naar onderen dan mijn scherm hoog is, dus waarom niet het nieuws grooter maken, zodat daar geen scroll in zit.. (of je kan ook je shoutbox verplaatsen naar de rechterkant waar OA ledenfuncties zich bevind.. Ziet er wel ok uit, ik vind hem in breedbeeld niet echt mooi eigenlijk en ik vind het jammer dat je zowel in je shoutbox, als in je nieuws moet scrollen.. 2 losse scrollbalken onder elkaar, vind ik niet erg prettig werken..
het linkje van startpagina maken werkt niet.
de lettergrote van de shoutbox op de startpagina is wel erg groot(storend).
De lettergrote bij de inlog is ook erg groot,
dit was het eerst wel ga alle validatie errors eens wegwerken,
Ik vind eigenlijk dat een pagina geen tot 1 scrolbalk hoort te hebben, niet meer.
Verder vind ik het wat druk (groene en oranje koppen onder elkaar) en mag het lettertype wel een klein beetje kleiner
bovenbuurmannen praten over 2 scrolbalken boven elkaar, maar ik zie er gewoon 3 op 1 pagina.
Begin met bouwen van je site in firefox en pas hem later aan voor IE, die houdt zich namelijk niet aan de standaarden. Zorg dat je site in alle browsers goed werkt. In firefox ziet het er niet uit. Veel te groot lettertype voor je shoutbox, pagina's waar de layout verminkt is, enz...
Dat heb jij liever ook niet!
Je moet overal wat meer padding en margin gebruiken. En bekijk indd je site eens in FF, ik denk niet dat je 'm zo erg mooi vind.
succes Daar kunnen wij natuurlijk niet heel veel aan zien... we zien niet hoe je met je foutafhandeling omgaat en ik wil liever je site niet msql injecteren :D
"Je bent niet ingelogd!
Inloggen
Aanmelden"
maar ik kan wel priveberichten versturen en ontvangen -,-
"U heeft (0) privéberichten! "
En als ik erop klik, dan kan ik gewoon PB verzenden. Ik ben niet ingelogt of iets, dat geeft die ook aan.
thx Benny! Da zijn dingen waar ik wat mee kan...! oow? vreeeemd, zal daar eens naar kijken
Verder hebik de beveilingn wat aangepast. Iedereen kan de site bekijken, maar om wat te doen moet je inloggen.
P.S. dan die privéberichten is ook opgelost. Die kalender werkt wel gewoon, alleen moeten er wel evenemten in staan wil je erop kunnen klikken, En hij geeft de dag van vandaag weer. Op 9-10 staat een Voorbeeld-event, dus die hoort te werken!
markkamphorst:
Ik ben weer aan de slag geweest en veeeeel verder, check it out! alle andere bugs zijn eruit!
validator linkje
Ik zou al uw frames eruit gooien en alles erin includen.
Dan blijft alles netjes bij elkaar.
Persoonlijk vind ik het heel ambetant als er scrollbalken in het midden van een blad staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew
Je pagina loopt toch al verder door naar onderen dan mijn scherm hoog is, dus waarom niet het nieuws grooter maken, zodat daar geen scroll in zit.. (of je kan ook je shoutbox verplaatsen naar de rechterkant waar OA ledenfuncties zich bevind..
het linkje van startpagina maken werkt niet.
de lettergrote van de shoutbox op de startpagina is wel erg groot(storend).
De lettergrote bij de inlog is ook erg groot,
dit was het eerst wel
Ik vind eigenlijk dat een pagina geen tot 1 scrolbalk hoort te hebben, niet meer.
Verder vind ik het wat druk (groene en oranje koppen onder elkaar) en mag het lettertype wel een klein beetje kleiner
Edit:
Verder wordt Firefox een beetje stoned, aangezien hij iedere seconde een javascript melding krijgt:
document.clock has no properties
Verder wordt Firefox een beetje stoned, aangezien hij iedere seconde een javascript melding krijgt:
document.clock has no properties
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Begin met bouwen van je site in firefox en pas hem later aan voor IE, die houdt zich namelijk niet aan de standaarden.
dat zijn alleen maar layou kwesties :p en het de scripting...?
Dat heb jij liever ook niet!
Je moet overal wat meer padding en margin gebruiken. En bekijk indd je site eens in FF, ik denk niet dat je 'm zo erg mooi vind.
succes
ik weet weer voldoende ;p
"Je bent niet ingelogd!
Inloggen
Aanmelden"
maar ik kan wel priveberichten versturen en ontvangen -,-
"U heeft (0) privéberichten! "
En als ik erop klik, dan kan ik gewoon PB verzenden.
thx Benny! Da zijn dingen waar ik wat mee kan...!
Wat ik niet mooi en niet handig vind, is dat je bij je nieuws als ik naar een ander bericht ga, de link voor het bladeren naar de vorige / volgende pagina verspringt. Ik wil mijn muis graag laten staan bij het bladeren, omdat je nieuwsvenster een vaste groote heeft.
Kan het zijn dat de kalendertjes niet werken? Ik kan wel op de maandnamen klikken, maar niet op de dagnummers.
Verder hebik de beveilingn wat aangepast. Iedereen kan de site bekijken, maar om wat te doen moet je inloggen.
P.S. dan die privéberichten is ook opgelost.