nog een keer Landbouw Tuning Team

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Markkamphorst

markkamphorst

07/10/2006 22:15:00
Quote Anchor link
Ik ben weer aan de slag geweest en veeeeel verder, check it out! alle andere bugs zijn eruit! dus brand maar los....

www.landbouwtuningteam.nl

mvg Mark,

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 16:17:44

K i p

K i p

07/10/2006 22:17:00
Quote Anchor link
Het is al beter... :-)

Die witte blokjes zijn alleen niet zo mooi.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p

Red Crew

Red Crew

07/10/2006 22:22:00
Quote Anchor link
markkamphorst:
Ik ben weer aan de slag geweest en veeeeel verder, check it out! alle andere bugs zijn eruit!

validator linkje

Ik zou al uw frames eruit gooien en alles erin includen.
Dan blijft alles netjes bij elkaar.
Persoonlijk vind ik het heel ambetant als er scrollbalken in het midden van een blad staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew

Robert Deiman

Robert Deiman

07/10/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Ziet er wel ok uit, ik vind hem in breedbeeld niet echt mooi eigenlijk en ik vind het jammer dat je zowel in je shoutbox, als in je nieuws moet scrollen.. 2 losse scrollbalken onder elkaar, vind ik niet erg prettig werken..
Je pagina loopt toch al verder door naar onderen dan mijn scherm hoog is, dus waarom niet het nieuws grooter maken, zodat daar geen scroll in zit.. (of je kan ook je shoutbox verplaatsen naar de rechterkant waar OA ledenfuncties zich bevind..

Gerben G

Gerben G

07/10/2006 22:45:00
Quote Anchor link
ga alle validatie errors eens wegwerken,
het linkje van startpagina maken werkt niet.
de lettergrote van de shoutbox op de startpagina is wel erg groot(storend).
De lettergrote bij de inlog is ook erg groot,
dit was het eerst wel

PHP Newbie

PHP Newbie

07/10/2006 23:00:00
Quote Anchor link
bovenbuurmannen praten over 2 scrolbalken boven elkaar, maar ik zie er gewoon 3 op 1 pagina.

Ik vind eigenlijk dat een pagina geen tot 1 scrolbalk hoort te hebben, niet meer.

Verder vind ik het wat druk (groene en oranje koppen onder elkaar) en mag het lettertype wel een klein beetje kleiner

Edit:

Verder wordt Firefox een beetje stoned, aangezien hij iedere seconde een javascript melding krijgt:

document.clock has no properties
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

Joren de Wit

Joren de Wit

07/10/2006 23:10:00
Quote Anchor link
Zorg dat je site in alle browsers goed werkt. In firefox ziet het er niet uit. Veel te groot lettertype voor je shoutbox, pagina's waar de layout verminkt is, enz...

Begin met bouwen van je site in firefox en pas hem later aan voor IE, die houdt zich namelijk niet aan de standaarden.

Markkamphorst

markkamphorst

08/10/2006 10:54:00
Quote Anchor link
dat zijn alleen maar layou kwesties :p en het de scripting...?

Crispijn -

Crispijn -

08/10/2006 11:23:00
Quote Anchor link
Daar kunnen wij natuurlijk niet heel veel aan zien... we zien niet hoe je met je foutafhandeling omgaat en ik wil liever je site niet msql injecteren :D

Dat heb jij liever ook niet!

Je moet overal wat meer padding en margin gebruiken. En bekijk indd je site eens in FF, ik denk niet dat je 'm zo erg mooi vind.

succes

Markkamphorst

markkamphorst

09/10/2006 16:49:00
Quote Anchor link
ik weet weer voldoende ;p

Benny Lava

Benny Lava

09/10/2006 16:53:00
Quote Anchor link
Ik ben niet ingelogt of iets, dat geeft die ook aan.
"Je bent niet ingelogd!

Inloggen
Aanmelden"

maar ik kan wel priveberichten versturen en ontvangen -,-

"U heeft (0) privéberichten! "

En als ik erop klik, dan kan ik gewoon PB verzenden.

Markkamphorst

markkamphorst

10/10/2006 22:15:00
Quote Anchor link
oow? vreeeemd, zal daar eens naar kijken

thx Benny! Da zijn dingen waar ik wat mee kan...!

Robert Deiman

Robert Deiman

10/10/2006 22:31:00
Quote Anchor link
Wat ik niet mooi en niet handig vind, is dat je bij je nieuws als ik naar een ander bericht ga, de link voor het bladeren naar de vorige / volgende pagina verspringt. Ik wil mijn muis graag laten staan bij het bladeren, omdat je nieuwsvenster een vaste groote heeft.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/10/2006 22:33:00
Quote Anchor link
Kan het zijn dat de kalendertjes niet werken? Ik kan wel op de maandnamen klikken, maar niet op de dagnummers.

Markkamphorst

markkamphorst

11/10/2006 15:06:00
Quote Anchor link
Die kalender werkt wel gewoon, alleen moeten er wel evenemten in staan wil je erop kunnen klikken, En hij geeft de dag van vandaag weer. Op 9-10 staat een Voorbeeld-event, dus die hoort te werken!

Verder hebik de beveilingn wat aangepast. Iedereen kan de site bekijken, maar om wat te doen moet je inloggen.

P.S. dan die privéberichten is ook opgelost.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.