nog enig commentaar of extra's ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan K

Johan K

31/05/2005 00:08:00
Quote Anchor link
http://johan.jo.funpic.org/

tis voor me clan waar ik in zit, database werk, forum werkt

alle posts met commentaar zijn goed,
en meteen een vraagje, kan ik ook met phpbb als ik ingelogt ben op me site, meteen ook aangelogt zijn op de forum ?

loginnaam : test
password: test
kennen jullie effe kijke

de forum, is eigenlijk alleen voor members er zit geen verschil in of je nou inlogd ja of nee, alleen moderators kunnen in de membergedeelte komen(de members van de clan dus :) )
Gewijzigd op 08/06/2005 13:27:00 door Johan K

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 15:28:29

Jelmer -

Jelmer -

31/05/2005 08:51:00
Quote Anchor link
finpic.org, en als je je normale inlogsysteem wilt binden aan dat van phpBB, dan ben je wel even bezig met uitzoeken hoe dat hele systeem van phpBB werkt, wat dat is zeker niet het simpelse beveiligingsysteem.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

31/05/2005 09:59:00
Quote Anchor link
Gratis Hosts

PHP Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in D:\Shared\WWW\johan\functie.php on line 7

Heeft niet meer alleen met je database connectie te maken denk ik hoor...

En mooi vind ik hem niet, randen van tabel niet mooi... Allemaal grijs, zelfde de header is allemaal gejat, misschien die ene met wit niet...

Johan K

Johan K

01/06/2005 03:42:00
Quote Anchor link
omg, dat zei je niet, allemaal gejat!!!!!

de enige die ik heb gejat is die van half life 2, in het zwart, de rest, heb ik zelf gemaakt,

half life 2, heb ik gescreenshot, van de game zelf

couterstrike, heb ik gescreenshot, maar je kan het ook gratis downloaden

runescape, kan je halen van de site, ga ik binnekort een nieuwe voor maken, 1tje die niet zo blokkerig is

half life 2 met die 3 chars,
screenshot vanuit het spel(bij het begin),gebluredin ps
guard heb ik gescreenshot en uitgeknipt en oropgeplakt, net zoals die anderen

vietcong, ik heb het logo van een site afgehaald, flink veranderd, van kleur, grote, een glans eropgegooit

en die gene met dat wit, hem ik van scrap opgemaakt

die ninja's daarvan moet ik zegge dat ik die heb moeten zoeken, omdat ik geen flaw idee heb hoe ik dat kan maken

echt waar, ik ben een photoshopper ;)

en hoe zou ik dan de randen rond moeten maken ?
Gewijzigd op 01/06/2005 03:50:00 door Johan K

Onbekend onbekend

onbekend onbekend

01/06/2005 08:36:00
Quote Anchor link
http://dark-brotherhood.animeichi.com/Forum/

PHP Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in D:\Shared\WWW\johan\Forum\db\mysql4.php on line 48

Willem Jan Z

Willem Jan Z

01/06/2005 11:09:00
Quote Anchor link
Was al gezegd...

maar idd, niet zo netjes
Gewijzigd op 01/06/2005 11:11:00 door Willem Jan Z

Winston Smith

Winston Smith

01/06/2005 11:24:00
Quote Anchor link
Afgezien van dat je site behoorlijk traag is (doordat hij geen verbinding met MySQL kan maken?), vind ik hem met name grafisch erg tegenvallen.

1. Die "under construction"-gifjes zijn niet meer in de mode. Al zo'n 20 jaar niet meer...

2. Border bij een tabel vind ik persoonlijk ook niet erg mooi of professioneel staan.

3. Daardoor is er ook geen samenhang tussen je header en de tabel waar de eigenlijke content komt.

4. De header en de content-tabel zijn niet altijd even groot.

5. Je menu vind ik niet zo netjes, zie persoonlijk liever buttons of iig niet gecentreerd.

6. Met betrekking tot je code: deze is niet valid html. De output is wel netjes geordend overigens.

7. Ik hoop dat je site nog lang niet af is? Ik krijg namelijk overal foutmeldingen dat de pagina niet gevonden kan worden :s

8. Gratis host: bid er eens voor bij Here Jezus ;)
Gewijzigd op 01/06/2005 11:25:00 door Winston Smith

Johan K

Johan K

01/06/2005 13:45:00
Quote Anchor link
oEps foutje, ik was vergeten te melden dat die vriend van mij sql heb uitgeschakeld, zorgde voor problemen,

maar zoals ik al zei, elk commentaar is goed, zo kan ik de site blijven verbeteren

en die gast heb een 40 kpbs upstream, veel kan je er niet van verwachten, de images haald hij af van de server van chello, dus dat zorgt ook voor wat vertraging

en als ik goed lees ondersteund die hoost geen mysql, maja wel een leuke naam en toch bedankt :D
Gewijzigd op 01/06/2005 13:53:00 door Johan K

Johan K

Johan K

02/06/2005 15:13:00
Quote Anchor link
Ik ben nu bezig met een nieuw inlog script
ik heb een mysql/php host gevonden
en wanneer alles werkt,
dan ga ik de achtergrond veranderen in een texture,

daarna ga ik de linker menu aanpassen dat alles in 1 rechte lijk staat,

dan ga ik proberen de rander rond te maken van de tabellen,

dan ga ik weer posten om te kijken of jullie dan nog wat te zeggen hebben :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.