(nog ff) nix te klagen !
Ik zocht en vond een klein makkelijk te configureren forum&sql scriptje waarmee ik reuze in mijn sas ben, als beginner zie je vaak de bomen door het phpbos niet meer.
Dit forumpje is zo mooi klein en eenvoudig dat ik zelf voorzichtig durf te experimenteren met php daarin zonder bang te hoeven zijn dat ik de hele boel vernaggel.
tnx, and keep up the good work !!!!
med.
Quote:
Welkom!'k ben sinds vandaag nieuw op deze site,
Quote:
En als je dit mooi vindt, dan moet je nog een weekje wachten... dan komt de nieuwe lay-out.. :Den o gottegot ook nog eens een newby, maar ik vind het hier wel reuze mooi en informatief.
Quote:
En als je het verpest? Lekker boeien toch? Dan zet je hem gewoon opnieuw op je site.. ;)Ik zocht en vond een klein makkelijk te configureren forum&sql scriptje waarmee ik reuze in mijn sas ben, als beginner zie je vaak de bomen door het phpbos niet meer.
Dit forumpje is zo mooi klein en eenvoudig dat ik zelf voorzichtig durf te experimenteren met php daarin zonder bang te hoeven zijn dat ik de hele boel vernaggel.
Quote:
tnx, and keep up the good work !!!!
med.
med.
Elwin
(Elwin vanaf hoeveel posts ben je trouwens 'wizard'?)
500+ ofsow :P
Dan heb ik m'n rijtje bijna compleet.
50 - beginner
100 - gevorderd
200 - expert
400 - master
600 gok ik dan - wizard
800 - god
zoiets :)
Quote:
Ik weet niet hoor. Ik vind dat trouwens de meest domme dingen. Als er bij wijze van spreke iemand komt die afgestudeerd in PHP is is die nog een newbie, maar weet die wel meer dan ik...(Elwin vanaf hoeveel posts ben je trouwens 'wizard'?)
Elwin
Ja klopt :) Zijn hier mensen die met hun eerste post een 'god' eruit lullen zeg maar.. Heb je wel gelijk in. Maar er is nergens een rijtje te vinden met rankings dus ben ik het zelf maar uit aan het zoeken :)
tnx Joop :) komt allemaal door phphulp bezoekers :)
Zoiets ... kzit al 1100 posts zonder nieuwe rank :(
ik zal die ranks ff updaten en lijstje in FAQ zetten.. :)
Ik heb nu dit:
- newbie
- beginner
- gevorderde
- expert
- diehard
- master
- root
- 31337
- wizard
- god
- admin wannabe
- highly respected
- protected guy
- friend of ours
- friend of family
- member of family
Iemand nog aanvullingen, wijzigingen, verwijderingen?! :) Ik weet het niet meer.. :(
Ik zo zeggen na 1000 posts zelf kiezen :|
Don Mitch ;)
Jaap:
Ik zo zeggen na 1000 posts zelf kiezen :|
goed idee ;-)
Wordt dus toch Don Mitch :P
Gewijzigd op 07/09/2004 13:45:00 door SerpenT
---
En als je het verpest? Lekker boeien toch? Dan zet je hem gewoon opnieuw op je site.. ;)
---
Mee eens, je maakt gewoon een kopie van hoe ie nu is.
he joop wat is je site en andere mensen. heb ik wat te doen.
Quote:
he joop wat is je site en andere mensen. heb ik wat te doen.
mijn site is www.med.nl
maar dat gaat alleen maar over honden en zo.
Ik ben er ook wel bezig met het forumpje, dat draait al lekker, maar ik ben lekker aan't klooien en aanpassen en zo.
Prima studie projekt overigens.
Zo en nu heb ik al 2 berichten geschreven, dus weer 1 puntje minder newby :-)