NOg maar een keer mijn cache dan maar dan wat simpeler
Mark van Rooten
07/04/2011 23:39:37Ik heb gewoon het volgende systeempje:
Afbeelding 1
Dit roep je aan door naar:
Deze pagina
te gaan en dan de linker boven stoep aan te klikken. Vervolgens klik je op hier. Vult een naam in die uniek is en 2 x een wachtwoord van 8 - 20 chars. En dan Ga zitten ff klikken natuurlijk :)
Dat gaat gewoon goed. Maar klik je nu nog een keer op "Ga zitten" dan komt er nog steeds de melding dat je goed geregistreerd bent. MAAAAAAAAAAR ik heb en check op mijn db en zend en 0 terug zodat er moet komen te staan dat je al bestaat. Altijd fijn natuurlijk om te weten trouwens.
Dus dit moet het worden na twee keer op de knop "Ga zitten" te klikken.
Afbeelding 2
En nu nog een plaatje met daarin wat waar is.
Afbeelding 3
En voor de http_request.js klik je hier en voor de register.php klik je hier. Mooi in txt :)
Mocht het nou niet duidelijk zijn laat het me dan ff weten. Zou het leuk vinden ook als het opgelost kan worden.
Greetsssss
Mark
Afbeelding 1
Dit roep je aan door naar:
Deze pagina
te gaan en dan de linker boven stoep aan te klikken. Vervolgens klik je op hier. Vult een naam in die uniek is en 2 x een wachtwoord van 8 - 20 chars. En dan Ga zitten ff klikken natuurlijk :)
Dat gaat gewoon goed. Maar klik je nu nog een keer op "Ga zitten" dan komt er nog steeds de melding dat je goed geregistreerd bent. MAAAAAAAAAAR ik heb en check op mijn db en zend en 0 terug zodat er moet komen te staan dat je al bestaat. Altijd fijn natuurlijk om te weten trouwens.
Dus dit moet het worden na twee keer op de knop "Ga zitten" te klikken.
Afbeelding 2
En nu nog een plaatje met daarin wat waar is.
Afbeelding 3
En voor de http_request.js klik je hier en voor de register.php klik je hier. Mooi in txt :)
Mocht het nou niet duidelijk zijn laat het me dan ff weten. Zou het leuk vinden ook als het opgelost kan worden.
Greetsssss
Mark
Gewijzigd op 07/04/2011 23:41:34 door Mark van Rooten
PHP hulp
24/11/2024 01:29:40Bas IJzelendoorn
07/04/2011 23:41:46Mark van Rooten
07/04/2011 23:42:49Mark van Rooten
09/04/2011 09:15:14De oplossing heb ik nu, had hem eerder maar verkeerd geimplementerd.
In het aan te roepen bestand moest ik dus:
ff neerzetten.
Thnx anyway
In het aan te roepen bestand moest ik dus:
Code (php)
ff neerzetten.
Thnx anyway