Notice: Undefined variable

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »
Une2008

une2008

09/02/2006 21:32:00
Quote Anchor link
Hoe komt dat ik zo iets te zien krijg bijna elke keer als ik een pagina van php wil bekijken???

Notice: Undefined variable: jemysql in C:\Server\Apache2\htdocs\tes.php on line 4

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 11:34:35

Alfred -

Alfred -

09/02/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Ergens in je script wordt $jemysql gebruikt, maar deze variable is niet geset...

Une2008

une2008

09/02/2006 21:54:00
Quote Anchor link
maar deze variable is niet geset...

hoe bedoel je, wat moet ik doen om het niet meer te vertonen.

Frank -

Frank -

09/02/2006 21:57:00
Quote Anchor link
Je kunt je script beginnen met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

$jemysql
= ''; // variabele is geset, maar heeft geen inhoud

?>

Of met de functie isset() controleren of de variabele wel bestaat. In alle gevallen moet je controleren of de inhoud wel aan jouw eisen voldoet.

Une2008

une2008

09/02/2006 22:01:00
Quote Anchor link
sorry maar kan je het beter uit legge of zeggen wat ik moet doen want ik weet echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig van PHP niks eigelijk !

maar ik maal nieuwe pagina en tis weer zelfde

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in C:\Server\Apache2\htdocs\foto.php on line 28

???

wat moet ik doen

Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Tutorials doornemen over PHP.... (:
De oplossing van Frank zou trouwens perfect moeten werken... (:

Une2008

une2008

09/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
ja klopt ik heb nog eens heel goed gelezen en gedaan en nu toon die da niet meer !!

Ik heb nog een vraag en dat is belangrijker ik wil die een pagina maken met table

Links Midden Rechts

ik weet echt niet waar ik aan moet beginnen dus als je kan uitleggen of je weet een link die de oplossing van mijn vraga heeft mag je altijd laten weten dank u wel

Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:16:00
Quote Anchor link
<table width="100%" border="0">
<tr>
<td>Links</td>
<td>Midden</td>
<td>Rechts</td>
</tr>
</table>

http://www.w3schools.com/ (:

Une2008

une2008

09/02/2006 22:19:00
Quote Anchor link
Dus ik neem aan dat gelijk in HTML is oke met html kan ik wel werken maar nu is volgende in html paginas was een probleem ik moest elke keer als ik een link op eerste index toevoegde moest ik het in alle andere paginas zelfde doen anders was het in andere paginas niet te zien dus ik had gehoort dat in PHP alleen maar op een plaats moet invullen en dat het in andere paginas auto gemaakt wordt!!!

dank u voor de link

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/02/2006 22:22:00
Quote Anchor link
Ja dat kan idd omdat je maar een pagina maakt in php of je menu in de DB zet. Maar zoals Rafeal en Frank al zeiden:
Lees en leer eerst een iets over PHP.
Koop een boek volg wat online cursussen.

Je hebt er later alleen maar voordeel van
Suc6 Klaasjan

Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/02/2006 22:22:00
Quote Anchor link
CSS tut 2
CSS tut 3
Niet met tabellen, maar des te beter...

@Rafael:
Ik lees de pagina, ik refresh en opeens heb je een andere avatar :P Was grappig effect.. Dacht even dat ik op andere pagina terecht was gekomen..
Gewijzigd op 09/02/2006 22:23:00 door Willem Jan Z

Une2008

une2008

09/02/2006 22:28:00
Quote Anchor link
Nu dat wij bezig zijn ik heb eigelijk de programmas volgens deze link geistalleerd

http://www.i-cey.net/handleidingen/apache-php-mysql.htm

maar nu is mijn vraag in welke map moet ik beginnen met de paginas te maken en hoe kan ik ze online zette ik heb een server bij https://www.b-one.net/ ik zal de twee linken opslaan en door lezen. dank u

Alfred -

Alfred -

09/02/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Quote:
@Rafael:
Ik lees de pagina, ik refresh en opeens heb je een andere avatar :P Was grappig effect.. Dacht even dat ik op andere pagina terecht was gekomen..

M'n oude zat dus nog in de cache bij u (: Ik wissel regelmatig af (;

Quote:
maar nu is mijn vraag in welke map moet ik beginnen met de paginas te maken en hoe kan ik ze online zette ik heb een server bij https://www.b-one.net/ ik zal de twee linken opslaan en door lezen. dank u

Als je een server hebt, maw, webspace gehuurd in jouw geval, kan je verbinden naar hun ftp, via de gegevens die zij je verschaffen. Je website is dan te bereiken, via de domeinnaam die je er wss bijgekocht hebt :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.