NummertjeGezocht.nl Sitecheck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Kees de braak

Kees de braak

17/12/2006 12:07:00
Quote Anchor link
Ik heb samen met een kameraad dit miniprojectje gestart. Wij voegen nummers toe, en binnekort nog hopelijk meer mensen. Met elk nummer kan je stemmen reageren, er is een review, een lyric om zo te zoeken als je bijvoorbeeld een zin van een uber chill nummer in je hoofd hebt en die op wilt zoeken.

De zoekfunctie en de main page zijn algemaakt, er komen natuurlijk nog meer overZichtpagina's maar die komen binnekort.

De links staan boven het viewvak, maar die komen later in de blauwe balk met het lettertype wat daar nu ook al staat.

Graag zou ik van jullie weten hoe jullie de navigatie vinden, en of het een beetje chill is. Eventuele layout tips ook altijd welkom. Hij moet het goed doen in Firefox en in IE.

http://nummertjegezo.ch.tt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kees de braak

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 22:16:03

Jelmer -

Jelmer -

17/12/2006 12:24:00
Quote Anchor link
Ik vind de navigatie-links linksboven echt iets te weinig contrast hebben met hun achtergrond. Ik moest er naar zoeken (zoeken!) en zat eerst bij die regels over 'powered by'.

Verder zou ik sowieso zoveel mogelijk klikbaar maken om te zoeken. Bijvoorbeeld de waarde die achter 'genre' staat rechts, en de albumnaam, artiestennaam, jaartal. Daar kan de gebruiker heerlijk mee bladeren, des te langer ze op je site blijven en des te meer ze zullen vinden wat ze niet zochten maar wel wouden vinden.

Van je HTML broncode klopt trouwens niet zo veel. Toch knap dat het er dan nog zo redelijk uit ziet. Herstel, dat lijkt alleen zo te zijn op de zoek-pagina.

Je weet dat links die alleen maar bereikbaar zijn via je Javascript functies (AJAX in dit geval) niet vindbaar zullen zijn in Google?

En ik kan stemmen zonder een rondje te hebben gekozen. Blijkbaar heb ik een 0 gestemd op die nieuwe plaat van de Freestylers (moest een 5 zijn ;) )

En je site is net iets te hoog, ik moet altijd horizontaal scrollen. Zou dat niet liquid kunnen?

Verder mis ik de features... Wat zijn jouw voordelen boven de grote jongens als Last.fm e.a.?

Kees de braak

Kees de braak

17/12/2006 12:35:00
Quote Anchor link
@jelmer, Fijn commentaar kan ik wat mee. De links die komen daar dus....met het lettertype wat daar staat.
De html op de pagina's klopt even nog vergeten laatste stukje HTML the echo'en. Inderdaad dat je kan klikken op artiest is een leuke optie, dat zal er ook zeker wel komen, maar dan moet ik dus eerst nog extra pagina's gaan maken voor genre's ed.

Dat van die ajax is jammer:( dat wist ik niet. Maar veranderen doe ik niet, want ik vindt de navigatie iets te lekker ervoor.
Stemmen zonder rondje aanvinken hoort niet te kunnen :S Dan zou je een melding moeten krijgen.

Feature's; ik vind sites als last.fm net iets te uitgebreid. Overzicht is eruit. Echt fijne nummertjes zijn moeilijk te vinden. Daarnaast de reageeroptie per nummer maakt het denk ik bij ons omdat je dan echt kan lezen of een nummer fijn is.

Jelmer -

Jelmer -

17/12/2006 12:37:00
Quote Anchor link
En stel dat er 500 nummers in jullie database zitten: hoe vind ik dan de nummertjes die ik het fijnste vind?

Remco van Lent

Remco van Lent

17/12/2006 12:37:00
Quote Anchor link
Is het niet handig om onder de 2 tekstvakken nog een vak te maken wat ik vind het daar nuwel erg leeg.

Kees de braak

Kees de braak

17/12/2006 12:40:00
Quote Anchor link
@Remco, dan wordt het scrollen.
Het puntenwaarde systeem een soort van top te maken. Daarnaast dacht ik aan een functie dat gebruikers evt. een favorietenlijst kunnen maken en je dus zo kan kijken wat anderen leuk vinden.

Vdleije .

vdleije .

17/12/2006 13:14:00
Quote Anchor link
Hoeveel fouten zitten er in onderstaande tekst?

"De place om op de hoogte te blijven van de sappigste beats en fijnste nummertjes. Deze website wil daarbij helpen. Maar je moet ze zelf downloaden des-al-niet-te-min weet je wel wat je het best kan downloaden en echt aan te raden is. In verschillende catogorien vind je info over het nummer zoals de lyric, een review van onze zijde, maar jullie kunnen ook reageren en aangeven wat jullie ervan vinden. Keep up the good listening. "

Kees de braak

Kees de braak

18/12/2006 22:53:00
Quote Anchor link
De website is nog niet offcieel af natuurlijk. Er zitten idd paar fouten in, komt goed. Nog anderen?

Legolas

Legolas

18/12/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Zo te zien is t ongeveer als Discogs?

Kees de braak

Kees de braak

18/12/2006 23:05:00
Quote Anchor link
Hmmm, nederlands, handiger weergegeven vindt ik zelf, kijk deze website is er niet om te concureren met bijvoorbeeld last.fm. Het gaat ons erom, je hoort een fijn nummer in bijvoorbeeld een discotheek en je zoekt hem op doormiddel van de songtekst. Daarnaast kan je ook je feedback geven zodat andere mensen ook weer kunnen ontdekken hoe fijn een nummer is. Het idee zal vast al tig keer uitgevoerd zijn, maar toch wilde ik het gewoon maken.

Kees de braak

Kees de braak

17/02/2007 19:37:00
Quote Anchor link
Bump

Er zijn een paar forse updates:
-ledendeel, je kan nu lid worden en nummers posten.
-videotjes bij de nummers (onder id3 tags) van youtube

Ik hoop dat jullie dit al meer de moeite waard vinden, want sommigen
van jullie vonden onze site niets toevoegend. En dat kan, maar we zijn met kritiek in de weer gegaan dus graag meer commentaar.

GaMer B

GaMer B

17/02/2007 20:09:00
Quote Anchor link
Het ziet er overzichtelijk uit en het is een clean style.

Eerst dacht ik dat de Powered by .... het menu was >_>, maar toen zag ik dus het echte menu.
Wat over het menu. Blauw en grijs is niet echt goed voor je ogen... Het heeft te weinig contrast wat andere al zeiden. Ook zou ik, als je over een menu item gaat, een hover-over effect doen; misschien een idee.

Verder zou ik de iframe vervangen door een div en dan doormiddel van CSS de div laten scrollen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<div id="container">
hier je tekst
</div>

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
#container{
overflow: auto
}

Over de functionaliteit van de site: Dit is nou een erg goede site om nog eens terug te komen. Voor als je dus een nummer wilt opzoeken die je leuk lijkt e.d. Goede keus om daar een site over te maken.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt... Ga zoow door.

Kees de braak

Kees de braak

19/02/2007 21:34:00
Quote Anchor link
@Gamer13
Binnekort morgen ofzow, krijgen we als het goed is een nieuw domein, en dan wordt de header aangepast, dat powerd by gaat eruit. De url wordt rechts uitgelijnd. Dit zal het probleem ten goede komen denken we.

Die div, het voordeel met een iframe is wel, dat je filmpjes kan kijken en tegelijkertijd inloggen kunt in het linker gedeelte. Maar er zijn ook genoeg nadelen natuurlijk, scripten wordt hiemree zeer goed nadenken.

Hover effectje, gaan we even over buigen, ik denk dat dat em wel wordt.

Nadeeltje, de site had 40 nummers, en we waren goed opweg, heb ik perongeluk de tabel verwijdert met daarbij alle nummers. We hebben er nu weer nieuwe instaan, dus het wordt nog wel master xD

- -

- -

19/02/2007 22:10:00
Quote Anchor link
Geef de links even een hovertje. Verder staat er, als ik ben ingelogd, nog steeds in het menu de link 'Inloggen' en ik mis een uitloglinkje.

Quote:
Leeg hé dit stuk vak. Zoek nummers of klik op 'show info' bij een van de recenst toegevoegde nummers en je ziet hier meer.

Dat staat in mijn ogen best amateuristisch. Misschien kun je het bij het klikken op een liedje laten uitschuiven?

Kees de braak

Kees de braak

19/02/2007 22:20:00
Quote Anchor link
Nej idd, herjan, maar daar komen ff van die dingetjes als, 5 laatste reacties, hoeveel leden we al hebben, en van dat soort dingetes. En verdere informatie. Dat als je ingelogd bent dat het dan verandert in ledendeel,
das een beetje tragisch, als jij inlogd dan refreshed de pagina niet, zo kan je gewoon doorgaan met muziek bekijken enzovoorts. Daarom heb ik daarnaast een linkje gemaakt met ledendeel. Ik geef toe dit kan beter. MAar omdat ik met een iframe werk kan het niet anders.

Kees de braak

Kees de braak

20/02/2007 20:59:00
Quote Anchor link
Bump Iemand anders nog?

Thomas

Thomas

20/02/2007 22:21:00
Quote Anchor link
Bij zoeken vind ik zelfs niet een nummer van Tiesto, dat kan toch niet:O

Kees de braak

Kees de braak

21/02/2007 15:36:00
Quote Anchor link
Die stond er wel in, die nieuwste dance voor life, maarjah tabbelletje wissen doet veel goeds.

Nick Mulder

Nick Mulder

21/02/2007 15:39:00
Quote Anchor link
Ik vond ook niks van 2pac =0, dat ding is nog 'under construction' ... ik kon gistr ook nog niks toevoegen...

Kees de braak

Kees de braak

21/02/2007 22:29:00
Quote Anchor link
Nou het toevoegen meot volgens mij al lang lukken. Alleen we moeten het eerst nog ff handmatig keuren doormiddel van phpmyadmin. Volgende week vakantie en is me toetsweek voorbij en gaan we dat ff inbouwen.

Frank

frank

21/02/2007 22:59:00
Quote Anchor link
Navigatie:
Ik zou er knoppen van maken: geen tekst linkje. En, zoals hierboven dacht ik ook al gezegd, meer contrast in de links.

Bovenkant (kan ik dat de header noemen?):
zorg ervoor dat je tekst meer contrast heeft met je achtrgrond. Ik zou ook bijna zeggen: maak een leuke flash animatie van die balkjes, niet te wild maar gewoon subtiel. Zo op het eerste oog lijkt het een hele bewegelijke site, tot 2 seconden daarna, blijkt alles toch best statisch.

Indeling:
goed, niks aan veranderen. Misschien wel de onderste afbeelding met 'wordt nu lid' iets minder prominent aanwezig laten zijn

Verder nog een klein detail: zorg ervoor dat je tabellen mooi uitgelijnt worden. Op enkele plaatsen zitten er een paar pixels teveel tussen.

Eerste indruk is in iedergeval goed!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.