OCI Interface
malick heuvel
28/11/2007 14:22:00Beste PHPers,
Onder mijn klanten bestaat de voorkeur naar een OCI Interface mogelijkheid waarbij items uit mijn database aan die van hun kunnen worden toegevoegd. Bij wijze van spreken kunnen zei records die zei via sloeksleutels in mijn MySQL database vinden via een OCI Interface aan hun database of ordersysteem toevoegen. Mijn vraag bied MySQL zulke mogelijkheden ? Zoja wie kan mij helpen met bronreferenties, documeten en source code
In afwachting op jullie hulp
groeten en tot gauw
Onder mijn klanten bestaat de voorkeur naar een OCI Interface mogelijkheid waarbij items uit mijn database aan die van hun kunnen worden toegevoegd. Bij wijze van spreken kunnen zei records die zei via sloeksleutels in mijn MySQL database vinden via een OCI Interface aan hun database of ordersysteem toevoegen. Mijn vraag bied MySQL zulke mogelijkheden ? Zoja wie kan mij helpen met bronreferenties, documeten en source code
In afwachting op jullie hulp
groeten en tot gauw
PHP hulp
03/01/2025 07:01:57bart van der veen
28/11/2007 14:27:00malick heuvel
28/11/2007 14:30:00ja hoor de key words OCI and Interface geven me veel results maar de string "OCI Interface geeft niks terug" is dit woord niet syoniem aan ORACLE CALL INTERFACE ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door malick heuvel