oder form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mattias

Mattias

06/03/2005 01:27:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een formulier waarop je dingen kan bestellen. Eerst moet je je gegevens dan invullen en je bestelling. Als je dan verder klikt, moet hij een overzicht geven van je gegevens (dit kan met de print optie makkelijk gedaan worden) en een overzicht van de bestellen (bestaande uit alleen de werkelijke bestellingen; bestellingen van 0 zijn niet interessant... en een totaalbedrag van het bestelde). als je dan op ok drukt, moet het geheel als e-mail worden verzonden.

Ik zou dus graag 4 pagina's hebben. eerst invullen, dan bevestigen en dan moet hij het geheel verzenden en een bevestigingspagina.

Ik verwachtte dat zo'n script al wel zou bestaan (denk aan http://www.makeupyourmind.nl/stuff/order.php als voorbeeld). ik loop zelf helemaal vast.

Kunnen jullie mij helpen?

Gr,
Mattias

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 06:26:17

Johan

Johan

06/03/2005 09:39:00
Quote Anchor link
wat heb je tot nu toe al? je moet niet verw88 dat er zomaar een heel script vor je gemaakt word...

Willem Jan Z

Willem Jan Z

07/03/2005 10:31:00
Quote Anchor link
Johan: Wilt jij een laptop of wil jij een laptop :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.