Ogen open doen
Natuurlijk is het heel leuk als je je eerste betaalde klant hebt, of je server-storingen met één woord oplost, smiechten gezichtop teevee tonen, nieuw, nieuw, nieuw,
Maar nu heb ik toch iets interessants.
Doe eens je ogen open.
Serieus, doe ze eens open.
Heus niet zo moeilijk.
Als je been beetje oplet dan krijg je zoiets als (nieuw, fancy, flashy, modern, web309490! een scroll naar rechts lay-out):
WEL OP KLIKKEN HÉ!!
Sorry hoor dat de lay-out verneukt wordt.... Wisten we vast en zeker ook al lang dat dit gebeurd.
Mijn paasei valt nu vast en zeker ontzettend veel op.
Santhe kom eens langs en roep dat je het niet snapt, zoals je altijd doet op mijn topics.
+4
Okee Karl, mijn dag is ook weer lollend begonnen :+
Was wel jammer dat je geen Photoshop hebt gebruikt maar Paint. ;-)
Ik vraag me ook af, hoelang heb je eigenlijk wel niet gedaan om die topics uit te zoeken? Gewoon benieuwd...
Gewijzigd op 18/06/2011 07:35:50 door - Ariën -
(Scriptje van jemler is trouwens ontzettend goed, ik gebruik het ook.)
Gewijzigd op 18/06/2011 10:50:02 door Jasper DS
Bas Kreleger op 18/06/2011 02:36:57:
Karl, u amaze me. Als de mensen dit op Dumpert hadden begrepen dan was dit een topper geworden.
+4
+4
Het is bedoeld voor mensen zoals jij, tekeningen, die moeten jullie wel begrijpen. Kijk vooral naar de pijltjes en waar ze naar wijzen. Dat zou voldoende moeten zijn.
- Aar - op 18/06/2011 07:29:22:
+1...
Ik vraag me ook af, hoelang heb je eigenlijk wel niet gedaan om die topics uit te zoeken? Gewoon benieuwd...
- Mooi.
- Lui, gewoon paint.net gebruikt, volgens mij ben ik ook te lui geweest om photoshop te installeren. Sowieso zou dat ook niet veel anders geworden zijn.
- Topics uitzoeken is niet moeilijk. Zoek de verschillen.
PHP Jasper op 18/06/2011 10:49:33:
haha karl, 4705 privéberichten? :o
Meer.
Ik ben populair.
+1
Bram Boos op 19/06/2011 11:28:48:
Zo hoor je een maand lang niks van Karl en opeens heeft hij weer tijd voor onzin...
+1
+1
Och.
Dit bedoel ik nu met ogen open doen...
Verder haal ik topic aan, ook met ogen open doen, aangezien dat ding
IN DE VERKEERDE CATEGORIE STAAT!!!!!!!!!!
Duhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh dat de ts-er geen reactie plaatst én geen reactie krijgt.
Verder haal ik topic aan, ook met ogen open doen, aangezien dat ding
IN DE VERKEERDE CATEGORIE STAAT!!!!!!!!!!
Duhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh dat de ts-er geen reactie plaatst én geen reactie krijgt.
Gewijzigd op 21/06/2011 13:27:37 door Chris -
Nou Karl, omdat je toch (waarschijnlijk) niets beters te doen hebt ga jij toch lekker solliciteren als modder-eter...
Bram Boos op 21/06/2011 10:00:29:
+1
Het staat me bij dat hij dat al eens aangeboden heeft (kan zijn dat ik het verkeerd heb dan zal Karl dat wel zeggen)
Beide, genialiteit. You guys made my fuckin' day. +1
TJVB tvb op 21/06/2011 10:34:15:
Bram, hoe groot is de kans dat Bas Karl als moderator aanneemt?
Die kans is net zo groot als Karl's zijn geslachtsdeel.
Bram Boos op 21/06/2011 13:04:12:
Daar heb ik geen kennis van (en die hoef ik ook niet te hebben)
Daarnaast vindt ik het nogal zielig en onbeschoft om daar naar te verwijzen.
Karl probeert naar mijn mening toch een serieus punt aan te kaarten en het lijkt erop dat je dat eigenlijk niet kunt hebben. Als je geen commentaar op je functioneren kunt accepteren moet je jezelf misschien afvragen waarom niet.
Gewijzigd op 21/06/2011 13:16:54 door TJVB tvb
Bram Boos op 21/06/2011 10:00:29:
Leuk, jij doet het met andere sites :-)
Het staat me bij dat hij dat al eens aangeboden heeft (kan zijn dat ik het verkeerd heb dan zal Karl dat wel zeggen)
Ik denk inderdaad dat ie dat niet zo snel doet. Volgens mij heb ik het ook al meerdere keren aangeboden inderdaad.
TJVB tvb op 21/06/2011 13:05:35:
Karl probeert naar mijn mening toch een serieus punt aan te kaarten en het lijkt erop dat je dat eigenlijk niet kunt hebben. Als je geen commentaar op je functioneren kunt accepteren moet je jezelf misschien afvragen waarom niet.
Bram Boos op 21/06/2011 13:04:12:
Ik ben het eens met TJVB tvb, ik snap niet waarom je zo reageert of wat je er überhaupt mee wilt zeggen. Kijk ik kan wel overal posts aan gaan maken om eens wat aandacht te krijgen en weet ik veeel wat allemaal, maar zo probeer ik het eerst toch een beetje subtiel te doen. Als iemand dan toch nog niet inziet om een beetje beter te kijken, tja, dan ben ik wel duidelijk.
Dat ik zo reageer betekend misschien ook dat jullie wat beter je best moeten doen?