Oke mensen zijn er ook programma's voor php
ik zoek een programma voor php waarbij ik zelf geen codes hoef te gebruiken(zoiets als dreamweaver) maar alleen hoeft aan te klikken. Ik zou graag willen weten of dit er is alvast bedankt mense.
Google er maar ff naar :)
ja maar daar kan ik het nie vinden ik heb al lang gezocht ernaar maar het is allemaal brak
Heb je vast nog niet geprobeerd ...
Bedoel je een soort van WYSIWYG editor waarmee je maar moet slepen en plakken en je zo kant en klare php-code verkrijgt?
Dit bestaat niet jongen. Wat er een beetje in de buurt van komt is CodeCharge studio
Met dit programma kan je supersnel op php/Mysql (ook asp geloof ik) gebaseerde aplicatie schrijven.
In tegenstelling tot programma's als Dreamweaver/Frontpage waar je zonder enige kennis van HTML toch websites kunt maken, heb je voor Codecharge toch een goede bagage php kennis nodig hoor.
Bedoel je een HTML editor die geschreven is in php?
Tja, Mitch heeft het antwoord al gegeven. Zoek maar eens op Google: wysiwyg phpnuke bv.
oke zal ik doen
kant en klare scripts in progamma kan wel maar dan is het geen drag and dorp systeem wat ik zelf gebruik is PHP Expert Editor erg handig geeft alles handig in kleuren aan!
Jelmer
jcreator moet je gebruiken da's erg handig.
of SourceEdit, ook erg handig programma. Heb je je hele project bij elkaar, autoaanvullen, meerdere programmeertalen worden ondersteunt etc.
nu ben ik steeds aant bouwen in mn webserver www mapje...
Lastig als je meerdere projecten hebt...
Mamboserver.com gebruiken.. is handig.. maar werkt niet 100% bij mij.. mis de helft van het menu :S.
Dreamweaver is nog code's ... als je geen codes ken kom je nergens.. so learn it or beat it :)
Thomas heb je enig idee wat php inhoud?