on site irc channel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

02/11/2006 13:43:00
Quote Anchor link
ik denk dat dit een goed idee is, phphup.nl met een irc kanaal dat je op de site kan bereiken via een java aplet zo moet niet iedereen voor alle kleine dingen een topic openen en het gewoon daar even vragen

wat vinden jullie ervan ?

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 14:04:12

Jelmer -

Jelmer -

02/11/2006 13:50:00
Quote Anchor link
IRC-kanaal hebben we al, maar dat is momenteel meer om het aantal koffiehoek-topics met hoog niveau te beperken ;)

Het nadeel van vragen over IRC is dat het minder leesbaar is, meerdere vragen door elkaar is helemaal een ramp. En de antwoorden zijn niet opgeslagen. Je kan mensen dus niet even op een antwoord wijzen.

Voor de rest: #phphulp op irc.chat4all.org, daar ben ook ik vaak ('s avonds) te vinden.

Eris -

Eris -

02/11/2006 14:06:00
Quote Anchor link
Voor support vragen:

http://www.phphulp.nl en nergens anders. de IRC channel is niets meer dan een koffie hoek of Jelmer test mijn scriptje even in Safari...

02/11/2006 14:15:00
Quote Anchor link
ja maar is het op zich niet goed als je bv een 5 tal members aan stelt om op het irc channel te zitten en dan private met hen gaat om vragen te stellen over php en hulp vragen

maar dan zou het irc channel ook beschikbaar moeten zijn vanaf de site via een java chanel ????

- wes  -

- wes -

02/11/2006 14:20:00
Quote Anchor link
@jeroen, dit is allemaal vrijwillig, je kan niet zomaar mensen aanstellen

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

02/11/2006 14:21:00
Quote Anchor link
In IRC kun je ook geen cod invoeren (wel tekst uiteraard) dat mooi gestructureerd wordt weergegeven en evt met hightlights erbij

Eris -

Eris -

02/11/2006 14:24:00
Quote Anchor link
Jeroen, Als jij mij geld wilt geven om daar vragen te beantwoorden met plezier...

Maar niemand gaat voor zijn plezier PHP vragen beantwoorden wij hebben hier het forum voor..

02/11/2006 14:45:00
Quote Anchor link
ok geen prbleem ik begrijp wat jullie bedoelden :)

Joren de Wit

Joren de Wit

02/11/2006 15:18:00
Quote Anchor link
Daarnaast ook een belangrijk punt: die gesprekken zijn voor niemand anders te zien. Met andere woorden andere gebruikers die wellicht met dezelfde vraag zitten hebben er niets aan ;)

Hipska BE

Hipska BE

02/11/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Voor verdere praat over het IRC channel verwijs ik jullie door naar dit topic: IRC kanaal

graag vanaf nu daar verder reageren en hier een slotje aub

B a s
Beheerder

B a s

02/11/2006 15:50:00
Quote Anchor link
Slotje

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.