.........

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 13:32:00
Quote Anchor link
welke design vinden jullie mooier,

de oude website
...

graag jullie meningen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 20:31:12

Ponzi

Ponzi

19/09/2006 13:34:00
Quote Anchor link
Duidelijk nummertje twee :) ! Geen twijfel, veel overzichtelijker, aantrekkelijk, ... Alles wat een goede, informatieve website nodig heeft !

Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

19/09/2006 13:39:00
Quote Anchor link
oude vind ik het mooist :P

Kalle P

Kalle P

19/09/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Vrij logisch.... 2

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 13:47:00
Quote Anchor link
over nummer 2 daar waren we het met de hele afdeling wel over eens, maar ja klant is koning he

Ponzi

Ponzi

19/09/2006 13:49:00
Quote Anchor link
En de klant wenst nummer 1? Laat me raden: Man van in de 50 met een lekkere gezellige moustache, een ferm buikske en een vettige glimlach. Nog iets vergeten, zonder internet :P ?

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 13:50:00
Quote Anchor link
Ponzi:
En de klant wenst nummer 1? Laat me raden: Man van in de 50 met een lekkere gezellige moustache, een ferm buikske en een vettige glimlach. Nog iets vergeten, zonder internet :P ?

bijna goed, met internet, en zonder snor

Kalle P

Kalle P

19/09/2006 13:52:00
Quote Anchor link
WTF boeit jou dat nou, het is nogal zonde van je werk voor nr 2, maar ja als de klant dat wilt. Zou ik me er niet druk over maken. Tenzij je 'm er van wilt overtuigen. Anders laat je het lekker in het midden en cashen maar.

Simon Blok

Simon Blok

19/09/2006 14:00:00
Quote Anchor link
2!!

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 14:03:00
Quote Anchor link
Sowieso nummer 2. Als de klant nummer 1 kiest moet je hem een afspraak met een psycholoog laten maken.

Jurgen B

Jurgen B

19/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Lijkt me duidelijk .... nummer 2

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Sowieso nummer 2. Als de klant nummer 1 kiest moet je hem een afspraak met een psycholoog laten maken.

dus zo ga jij om met klanten :P

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Inderdaad. Straight to the point.

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 14:11:00
Quote Anchor link
dan hou je zeker ook veel klanten over

Kalle P

Kalle P

19/09/2006 14:13:00
Quote Anchor link
Ontzettend veel, want hij brengt ze naar mij.
Zelfs krijgt hij er nog meer want die klanten vertelt tegen anderen naar die psycholoog moet je toe gaan en dan redirect ik ze weer naar Erik voor een site.
Kortom mondtotmondreclame + samenwerking.

19/09/2006 14:14:00
Quote Anchor link
Nummer 2 is mooier maar ik vind hem nog wel vrij donker (veel zwart, misschien meer wit erbij).

Vraag de klant eens waarom 1 wel en 2 niet?

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 14:20:00
Quote Anchor link
de klant heeft een powerpoint presentatie gemaakt die naar klanten toegaat en ze willen graag dat de website er net zo uit ziet als de powerpoint presentatie

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Ik ben een nerd. Ik praat niet. Kalle doet al het praatwerk met zijn vlotte babbel. Ik incasseer alleen. Oh en ik programmeer.

kek.

Gerben G

Gerben G

19/09/2006 14:23:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Ik ben een nerd. Ik praat niet. Kalle doet al het praatwerk met zijn vlotte babbel. Ik incasseer alleen. Oh en ik programmeer.

kek.

en hoe doen jullie dat met de winst dan ??

50 - 50 zou erg aantrekkelijk zijn voor Kalle

Kalle P

Kalle P

19/09/2006 14:24:00
Quote Anchor link
Heh erik dat is nou net ons geheim. Ssssssssssssst!

Wat is kek?

euh ff on-topic: ik denk dat ie erg ouderwets is, nogal zonde daarnaast van je werk, ik zou het tegen 'm zeggen en anders gewoon schijt hebben.

edit:
50-50 ben jij ff gek.
Alles voor Erik en hij betaalt alles voor me. Daarnaast gaat ie binnenkort toch dood, en krijg ik al het geld dan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P

PHP erik

PHP erik

19/09/2006 14:26:00
Quote Anchor link
Je moet de klant uitleggen wat er beter is aan optie 2 en vragen wat hem zo aantrekt in optie 1. Want je moet het wel op je klant afstellen, imago etc.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.