-
Gewijzigd op 16/02/2012 11:05:41 door Frank Pietersen
waar zijn jullie gevestigd?
Gewijzigd op 16/02/2012 10:58:19 door Frank Pietersen
hebben jullie stagiairs nodig misschien ?
Helaas zoeken we nu iemand voor vast. Succes!
Freek. Wellicht is het een idee om eens kennis te maken met Reshadd middels een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Mocht dat bevallen dan kun je 'm gewoon deels mee laten draaien in het bedrijf en deels z'n stage-opdracht laten uitvoeren. Misschien bevalt het wel heel goed en wie weet heb je er na zijn stageperiode een goede vaste kracht bij. Ik denk maar even met je mee...
"professioneel" te programmeren?
En wie heeft jullie geleerd Roel van de Water op 16/02/2012 09:51:13:
En wie heeft jullie geleerd "professioneel" te programmeren?
Hahaha ik dacht precies hetzelfde!
Succes verder..
Je ziet wel dat ik niet de enige ben. Het lijkt erop dat jullie namelijk zelf ook nog een cursus beginnersfouten tegengaan kunnen gebruiken.
En het leeghalen van het topic is erg flauw.
Gewijzigd op 16/02/2012 11:27:25 door kees Schepers
Er zijn mensen die met je meedenken en geintresseerd zijn. Ook als je pretendeerd professioneel te zijn en dit soort code 'tentoonstelt' dan kun je reacties verwachten. Ik begrijp dat dit soort reacties niet leuk zijn maar ik de denk dat je professionele houding nog meer teniet doet om zo te reageren.
Ook omdat de waarde van de topic nu gelijk is aan NULL door de inhoudt weg te halen zie ik geen reden om het langer open te houden, hij gaat dus op slot. Ben je het ergens niet mee eens dan kun je dit altijd aan ons kwijt via een persoonlijk bericht.
Succes met het vinden van de juiste kandidaat.
Toevoeging Niels Kieviet:
Even een toevoeging van mij kant. Ik vind het jammer dat er zo in dit topic gereageerd wordt. Zoals jullie weten zijn er diversen regels opgesteld, en offtopic reacties zijn dus niet toegestaan.
Wanneer je het met bepaalde zaken niet eens bent kan je de topic starter middels een PM hiervan op de hoogte stellen. Gelieve hier voortaan op te letten zodat de vacature topics niet meer worden vervuild.
Hartelijk dank voor je begrip en medewerking.
Gewijzigd op 16/02/2012 11:37:47 door Niels K