-

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Frank Pietersen

Frank Pietersen

15/02/2012 20:00:32
Anchor link
Gezien het feit dat op dit forum veel onprofessionele reacties te krijgen zijn hebben wij besloten elders naar een geschikte kandidaat te zoeken.
Gewijzigd op 16/02/2012 11:05:41 door Frank Pietersen

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 00:04:16

Reshad F

Reshad F

15/02/2012 20:09:28
Anchor link
waar zijn jullie gevestigd?

Frank Pietersen

Frank Pietersen

15/02/2012 20:11:02
Anchor link
-
Gewijzigd op 16/02/2012 10:58:19 door Frank Pietersen

Reshad F

Reshad F

15/02/2012 20:26:46
Anchor link
ah het ziet er heel mooi uit, helaas zoek ik "nog" geen vaste baan ik moet namelijk eerst nog 5 maanden stage lopen en dan krijg ik mijn diploma misschien als jullie dan nog iemand zoeken :)

hebben jullie stagiairs nodig misschien ?

Frank Pietersen

Frank Pietersen

16/02/2012 08:41:32
Anchor link
Helaas zoeken we nu iemand voor vast. Succes!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/02/2012 08:58:23
Anchor link
Freek. Wellicht is het een idee om eens kennis te maken met Reshadd middels een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Mocht dat bevallen dan kun je 'm gewoon deels mee laten draaien in het bedrijf en deels z'n stage-opdracht laten uitvoeren. Misschien bevalt het wel heel goed en wie weet heb je er na zijn stageperiode een goede vaste kracht bij. Ik denk maar even met je mee...

Roel -

Roel -

16/02/2012 09:51:13
Anchor link
En wie heeft jullie geleerd "professioneel" te programmeren?

Jaron T

Jaron T

16/02/2012 10:54:31
Anchor link
Roel van de Water op 16/02/2012 09:51:13:
En wie heeft jullie geleerd "professioneel" te programmeren?

Hahaha ik dacht precies hetzelfde!

Frank Pietersen

Frank Pietersen

16/02/2012 10:56:52
Anchor link
Ik geloof niet dat ik hier voor een juiste kandidata hoef te zoeken. Dit is echt een forum waar men elkaar alleen lijkt klein te maken. Dat heb ik ook al gezien in andere forumberichten. Zeker van iemand van de redactie had ik dat niet verwacht.

Succes verder..

Roel -

Roel -

16/02/2012 11:12:06
Anchor link
Sorry hoor, maar ik behoor gewoon tot de community en ik zeg gewoon waar het op staat.
Je ziet wel dat ik niet de enige ben. Het lijkt erop dat jullie namelijk zelf ook nog een cursus beginnersfouten tegengaan kunnen gebruiken.

En het leeghalen van het topic is erg flauw.
Gewijzigd op 16/02/2012 11:27:25 door kees Schepers

Kees Schepers

kees Schepers

16/02/2012 11:16:57
Anchor link
Hallo Frank,

Er zijn mensen die met je meedenken en geintresseerd zijn. Ook als je pretendeerd professioneel te zijn en dit soort code 'tentoonstelt' dan kun je reacties verwachten. Ik begrijp dat dit soort reacties niet leuk zijn maar ik de denk dat je professionele houding nog meer teniet doet om zo te reageren.

Ook omdat de waarde van de topic nu gelijk is aan NULL door de inhoudt weg te halen zie ik geen reden om het langer open te houden, hij gaat dus op slot. Ben je het ergens niet mee eens dan kun je dit altijd aan ons kwijt via een persoonlijk bericht.

Succes met het vinden van de juiste kandidaat.

Toevoeging Niels Kieviet:

Even een toevoeging van mij kant. Ik vind het jammer dat er zo in dit topic gereageerd wordt. Zoals jullie weten zijn er diversen regels opgesteld, en offtopic reacties zijn dus niet toegestaan.

Wanneer je het met bepaalde zaken niet eens bent kan je de topic starter middels een PM hiervan op de hoogte stellen. Gelieve hier voortaan op te letten zodat de vacature topics niet meer worden vervuild.

Hartelijk dank voor je begrip en medewerking.
Gewijzigd op 16/02/2012 11:37:47 door Niels K

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.