onclick gifje als progress

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob

Rob

29/05/2007 22:36:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal, zal even kort uitleggen wat ik graag zou willen.
Ik heb een formulier die de waardes in een database plaatst. Voor dat ie dat doet krijg je eerst een review page van wat je hebt ingevuld. als dit akkoord is dan klik je opslaan en worden de gegevens verwerkt. Maaaaarrrr.. dit kan soms even duren en men wil dan al gauw nog een keer op die knop drukken en nog een keer zodat ik die gegevens 3x in de db krijg. Nu zou ik graag een gifje willen tonen dat pas verschijnt als je op de knop opslaan drukt. Op de een of andere wildvreemde manier krijg ik dat maar niet aan de gang. Wie heeft deze oplossing voor mij?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rob

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 11:29:36

Bart van der veen

bart van der veen

29/05/2007 22:38:00
Quote Anchor link
doorsturen naar een "inboekpagina". Daar laat je je gifje lopen en als je pagina klaar is met laden stuur je ze weer terug (of door natuurlijk).

Rob

Rob

29/05/2007 22:50:00
Quote Anchor link
Met een inboekpagina bedoel e denk ik die tijdelijke, maar die heb ik dus al en daar gaat het om. Het moet toch mogelijk zijn om in die review een soort van onclick commando te geven die eerst wordt opgeroepen.

PHP Newbie

PHP Newbie

30/05/2007 00:00:00
Quote Anchor link
een div'je maken, display: none.

En dan een onclick bij de submit button, waarmee je een javascriptje watde div zichtbaar maakt

Rob

Rob

30/05/2007 00:06:00
Quote Anchor link
Kun je dat misschien wat specificeren?

Crispijn -

Crispijn -

30/05/2007 00:11:00
Quote Anchor link
Je kan natuurlijk gewoon een soort toggle maken. Wanneer geklikt op de verzend button kan je de inhoud van je div vervangen door een loading.gif. Ik denk dat je dan heel snel bereikt wat je wil hebben.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.