Ondernemen - Incassocontract
Koen Hollander
18/10/2015 17:19:18Hallo PHPHulp,
Ik heb veel gelezen over startende ondernemingen, dat het onmogelijk is voor startende ondernemers om een incasso contract af te sluiten bij een bank, mij is het toch gelukt... Hoever zitten jullie daarin? Hebben jullie (als bedrijf) een incassocontract met een bank of Payment Service Provider?
Graag hoor ik van jullie!
Ik heb veel gelezen over startende ondernemingen, dat het onmogelijk is voor startende ondernemers om een incasso contract af te sluiten bij een bank, mij is het toch gelukt... Hoever zitten jullie daarin? Hebben jullie (als bedrijf) een incassocontract met een bank of Payment Service Provider?
Graag hoor ik van jullie!
PHP hulp
27/11/2024 22:46:56Ivo P
18/10/2015 20:27:24ligt natuurlijk helemaal aan welke branche je actief bent. Als programmeur heb je weinig behoefte aan auto-incasso lijkt me. Misschien als je iets met domeinnamen doet, maar voor programmeer werk, website bouwen etc is een factuur sturen gebruikelijker.
Wat is de insteek van je vraag? Jou is deze, naar jouw zeggen lastige, actie gelukt. Dus de vraag van jou is niet voor hulp. Wil je soms je ondersteuning verkopen aan startende ondernemers?
Wat is de insteek van je vraag? Jou is deze, naar jouw zeggen lastige, actie gelukt. Dus de vraag van jou is niet voor hulp. Wil je soms je ondersteuning verkopen aan startende ondernemers?
Koen Hollander
18/10/2015 21:19:01Dit was vooral een inventariserende vraag om te kijken wie er een incassocontract heeft en hoe lang zijn/haar onderneming al bestaat.