Onderwerpen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelte

jelte

26/10/2005 19:36:00
Quote Anchor link
ik wil graag weer iets et bouwen ehbben in php kunnen jullie me helpen met een idee.?

1.het moet wel voor noobie zin hoa

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 08:49:57

26/10/2005 19:37:00
Quote Anchor link
email formulier ? tip
mail();

26/10/2005 19:39:00
Quote Anchor link
probeer eens een gastenboekje te bouwen met simpele query's etc

Jelte

jelte

26/10/2005 19:49:00
Quote Anchor link
dat ehb ik al gedaan:$

Jelmer -

Jelmer -

26/10/2005 19:57:00
Quote Anchor link
Probeer iets te maken waar mensen (of jijzelf) wat aan hebben. Dat is goed voor de motivatie tijdens het maken.
Ik bijvoorbeeld ben nu bezig met het maken van een script waarmee je andere scripts makkelijk zou moeten kunnen installeren.

Ik heb bijvoorbeeld nog behoefte aan een plugin-api voor scripts, maar ik denk dat dat niet in de categorie noobie valt.

Jelte

jelte

26/10/2005 19:58:00
Quote Anchor link
MAAR WAT HEB IK ZELF NODIG DAN ..:S lol bedankt voord e info..denk het ook niet

Jelte

jelte

26/10/2005 20:17:00
Quote Anchor link
iederen mag nogsteeds onderwrrpen posten;)

26/10/2005 20:23:00
Quote Anchor link
en zelf al zou je me het ontzeggen, ik doe het toch :p

uhm. uhm. maak een mini-site met een mini-admin systeem

Lissy Pixel

Lissy Pixel

26/10/2005 20:33:00
Quote Anchor link
Effies iets wat van m'n hart moet van mijn kant gezien de aandacht die Jeltje wenst.

@ Jeltje : je had jezelf bij me aangemeld voor het volgen van een cursus php echter zoals je op het registratieformulier kon lezen diende je wel je geboortedatum op te geven en hier had je een of ander leuke, lollige kreet neergezet. Dit gaf als gevolg dat je acount bij mij is verwijderd en dus niet werkt.

Dus ben je terdege serieus dan gewoon registreren en kan je daar het basis materiaal en opdrachten volgen en maken!!!

Jelte

jelte

26/10/2005 20:40:00
Quote Anchor link
Wahahahha Ubervetjes But..waarom wil ej em bgdatum weten? ... vindt niet erg ofso maak wel nieuwe ..maareom moet dat zo nodig een geboorte datum zit er een minimun leeftijd aan ofso

Thijs X

Thijs X

26/10/2005 20:52:00
Quote Anchor link
Hmm wat dacht je van een goeie tuturial voor GD beginners. Werd laatst nog om gevraagt hier op t forum.
Of goeie UBB parser met alles erop en eraan

Willem Jan Z

Willem Jan Z

26/10/2005 22:07:00
Quote Anchor link
Wat mis je dan aan de UBB parser die hier al bij de scripts staat?

Thijs X

Thijs X

26/10/2005 23:04:00
Quote Anchor link
Willem-Jan waar staat hier een UBB parser? Met de zoekfunctie kan ik niks vinde

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/10/2005 01:56:00

Thijs X

Thijs X

27/10/2005 02:07:00
Quote Anchor link
Ah idd je hebt gelijk, maar via de zoekfunctie van PHPHulp is hij niet te vinden maar ik zal eens even bekijken wat daar nog aan mist

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/10/2005 02:13:00
Quote Anchor link
Jij ook zo laat nog wakker joh :P

Thijs X

Thijs X

27/10/2005 02:17:00
Quote Anchor link
haha altijd :P Kom net tot leven ;)
maar nog wat ideen om die UBB parser van PHPHulp wat uit te breiden:

- Offtopic
- Google
- Screenshot ( Dat je een screenshot van een plaatje kan doen zodat niet hele plaatje erop komt)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/10/2005 02:21:00
Quote Anchor link
Thumbnails bedoel je...

Vind ik een goeie...

Offtopic: Als extra optie dan... Lijkt me niet voor iedereen echt nuttig, ik zou het niet willen op mijn forum..

En wat bedoel je met Google?

Thijs X

Thijs X

27/10/2005 02:25:00
Quote Anchor link
Ja thumbnails ja.
Ja offtopic gewoon als extra optie voor de mensen die het wel gebruiken ;)

Met google gewoon dat je bijv er is weer een noob die te lui is om zelf op google te zoeken

Spreekt voor zich :P

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/10/2005 02:33:00
Quote Anchor link
En wat komt er dan tevoorschijn?
De link naar de google functie?

Zie het nut nog steeds niet zo..

Thijs X

Thijs X

27/10/2005 02:34:00
Quote Anchor link
Nou misgien iets voor PHP functies?
is_dir

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.