Onduidelijkheid over MySQL starten mbv een switch.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter

Wouter

19/01/2006 14:48:00
Quote Anchor link
Hoi,

In een boek dat ik heb over PHP en MySQL gaat er een hoofdstukje over incremental backups. Iets snap ik niet

Volgens het boek kun je my.cnf (my.ini) editten, en dan onder de regel [mysqld] plaats je 'log-update=/backups/mysql/update'.
Als je nu de server restart (volgens het boek) dan maaktie incremental backups aan in de hierboven opgenoemde directory. Deze backups maaktie als de server wordt gerestart.

Het probleem is alleen dat ik dan een error krijg als ik de mysql server mbv 'net start mysql' wil starten. Als ik windows afsluit en opnieuw opstart dan start de mysql server ook niet meer automatisch op. Weet iemand welke fout ik daar maak?

Ik heb gekeken in de handleiding van mysql, toch staat daar hetzelfde als in het boek dat ik gebruik dus echt wijzer wordt ik daar niet van.
Gewijzigd op 19/01/2006 16:46:00 door Wouter

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.