oneindige loop
Ik heb een script lopen op onze eigen server en wil dit tonen in een andere website via iframe. Hier krijg ik een oneindige loop terwijl dit op onze eigen server niet het geval is.
Wat doe ik fout?
hier mijn script
?>php
eerst maak ik verbinding met database en dan :
$query=mysql_query("SELECT vac_id, vac_vacature as vacature ,vac_upload_file_type as filetype, vac_upload_file_size as filesize, date_format(vac_eind, '%d/%m%/%Y') as einddatum FROM reg_sollicitatie.vacature where vac_intern IN(3) and vac_eind >= curdate() and (vac_upload_file_name !='' or vac_upload_file_name != null) order by vac_vacature ") ;
if(mysql_num_rows($query) != 0)
{
echo '<font face=GILL SANS MT> Hieronder vind je een overzicht van alle openstaande vacatures voor vrijwilligers. </font><br /><br />
<br /> ';
echo("<table background-color: rgb(170, 187, 204) width='100%' border='6' Face = Gill Sans MT size = '1' ");
echo(" <tr>");
echo(" <th style=\"background-color: rgb(170, 187, 204); width = 80%\">vacature</th>");
echo(" <th style=\"background-color: rgb(170, 187, 204);width = 10%\"><CENTER>einddatum</CENTER></th>");
echo(" </tr>");
while($row=mysql_fetch_assoc($query))
{
echo("<tr>\n");
echo(" \t<td><a href='http://caw-server2.cawdekempen.be/php-scripts-caw/download.php?id=".$row['vac_id']."'>".$row['vacature']."</a></td>\n");
echo("\t<td><CENTER>".$row['einddatum']."</CENTER></td>\n");
//echo("\t<td>".$row['filesize']."</td>\n");
echo("</tr>\n");
}
echo("</table>");
mysql_close();
}else
{header('REFRESH:0; url= ./geen_vacature.php'); }
?>
iemand een suggestie?
Kan je daar niet iets anders tonen? Een berichtje met 'niets gevonden' of zo?
Ik kan me wel situaties voorstellen waarbij die header voor een oneindige loop zorgt.
Verder zie ik niets dat dat kan doen in je code.
Bedankt voor je reactie. Het probleem is ondertussen opgelost en zat niet in mijn script (oef) maar in drupal.
Toch bedankt voor het mee zoeken.
Johan
Je mist trouwens nog wel een ">" bij je table tag.
Johan vb op 29/01/2013 09:01:55:
... Het probleem is ondertussen opgelost en zat niet in mijn script (oef) maar in drupal....
Zou je dan niet db_query gebruiken?
Gebruik je de functies niet die drupal je geeft voor database gebruik?
nu ja ... :)
Kris,
Voor zoveel ik er van ken:
Het formulier staat op onze eigen server. (zonder drupal enkel php en mysql) Ik wil de ingevoerde waarden van het sollicitatieformulier in onze eigen database opslaan zodat ik het later kan gebruiken.
Onze website staat elders en daar kan ik enkel gebruik maken van een iframe om dingen te tonen. Daar heb ik geen toegang tot mysql ...
j
Gewijzigd op 29/01/2013 09:18:10 door Jordi Kroon